וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טהרי מכחיש ההאשמות נגדו

16.6.2015 / 14:48

בעקבות פרסומי הימים האחרונים, בהם נחשף כי עובדת לשעבר תובעת את טהרי על סך 12 מיליון דולר בגין הטרדה מינית, מעצב האופנה הישראלי-אמריקאי מתכחש להאשמות

מעצב האופנה אלי טהרי. AP
הכחשה, הכחשה, הכחשה. אלי טהרי אשם בהטרדה מינית?/AP
באתר פייג' סיקס נטען כי לאחר התקרית טהרי התלונן בפני הנוכחים כי אינו יכול להמשיך לעבוד עם העובדת הזו מפני ש"היא רגישה מדי"

מעצב האופנה אלי טהרי מתכחש להאשמות כי הטריד מינית עובדת לשעבר. כך מפרסמים היום (שלישי) גופי תקשורת האופנה ברחבי העולם. ההכחשות מגיעות בעקבות פרסומי הימים האחרונים, בהם נחשף כי אשה בשם מרסי קסטלגרנדה תובעת את טהרי, מעסיקה לשעבר, בגין הטרדה מינית וכפיצוי תובעת אותו על סך 12 מיליון דולר.

במסגרת ההאשמות החמורות שפורסמו בסוף השבוע, טוענת התובעת כי מעצב האופנה הישראלי-אמריקאי נגע בה באיבר מינה בזמן שדגמנה עבורו דגם של חצאית בעיצובו. זה קרה לדבריה בנוכחותם של כעשרה אנשי צוות וקולגות משני המינים.

לפי כתב התביעה שהובא בפני אתר הדיילי ניוז ניו יורק, המעצב בן ה-63 שהתגרש לאחרונה התעלם מדרישתה של קסטלגרנדה בת ה-32 להפסיק לגעת בה. באתר פייג' סיקס טוענים בנוסף כי לאחר התקרית, טהרי התלונן בפני הנוכחים כי אינו יכול להמשיך לעבוד עם העובדת הזו מפני ש"היא רגישה מדי" וכי בתור מי שנאלץ להתמודד עם מקרי תביעה בעבר הוא אינו יכול לעבור זאת שוב.

טהרי נולד ב-1952 נולד למשפחה יהודית באיראן, אשר עמה עלה לישראל בילדותו. בתום שירותו הצבאי בחיל האוויר עזב את הארץ לניו יורק, כשהוא בסך הכל בן 21 וברשותו מאה דולר בלבד. שלוש שנים לאחר מכן פתח את בוטיק האופנה הראשון שלו בלב שדרות מדיסון במנהטן. לפני כשנתיים ציין 40 שנות פעילות לבית האופנה הנושא את שמו, אשר במרוצת השנים גילגל עשרות מיליארדי דולרים וטיפח קהל לקוחות נאמן הכולל בין היתר את הילרי קלינטון, אנג'לינה ג'ולי, לייטון מיסטר, אוליביה פלרמו, ג'ניפר לופז, קייט בוסוורת' ואמי רוסום. ניסיונו בתביעות מיוחס לתהליך הגירושין המסוקר שלו ושל אשתו לשעבר, וכן מנהל החברה של טהרי לשעבר אשר נמנה על 200 העובדים שנאלץ טהרי לפטר לפני שנים בודדות מתוך רצון להתייעל.

"חברת אלי טהרי בע"מ ואלי טהרי עצמו - שניהם מכחישים את ההאשמות המיוחסות להם על ידי מרסי קסטלגרנדה, ומתכוונים להתגונן בתקיפות", נמסר מטעם החברה כפי שפרסם אתר האופנה The Cut".

אלי טהרי. GettyImages
מעצב האופנה אלי טהרי/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין אלי טהרי לאביב-קיץ 2015/מערכת וואלה!, צילום מסך
חגיגות ה-40 לבית האופנה של אלי טהרי. AP
ג'ואן ריברס מעניקה לאלי טהרי אות הוקרה בחגיגות ה-40 לבית האופנה של המעצב, ניו יורק, ספטמבר 2013/AP
אלי טהרי – תצוגת מסלול, שבוע האופנה בניו יורק, פברואר 2011. AP
אלי טהרי בשבוע האופנה בניו יורק, פברואר 2011/AP
אלי טהרי – תצוגת מסלול, שבוע האופנה בניו יורק, פברואר 2011. AP
תצוגת אלי טהרי בשבוע האופנה בניו יורק, פברואר 2011/AP
  • עוד באותו נושא:
  • אלי טהרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully