וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל זוכר הכל: נעמי קמפבל ממחזרת שמלה מ-1998

22.6.2015 / 15:32

דוגמנית-העל לשעבר הבינה שאפשר לייצר באזז גם מבלי להכות צלם או להרביץ לדוגמנית, ומשחזרת רגע אופנתי מוצלח מהעבר עם שמלה מטאלית של ורסצ'ה, אותה לבשה לראשונה על מסלול התצוגה בפריז

נעמי קמפבל בשמלה הכסופה של. AP
מצאו את ההבדלים/AP

דוגמנית-העל לשעבר כנראה הבינה שאפשר לייצר באזז גם מבלי להיתפס מסוממת באירועים מתוקשרים, להכות צלם אופנה ולשלם לו פיצויי עתק או להרביץ לקארה דלווין בעקבות אי הבנה בנוגע לריהאנה. קמפבל דהרה השבוע בעוד אירוע נוצץ, רק שהפעם היא החליטה לשחזר רגע אופנתי מוצלח מהעבר, ולבשה שמלה בעיצוב ורסצ'ה משנת 1998.

את השמלה המפורסמת היא לבשה לראשונה על מסלול התצוגה בפריז, כשהיתה בת 28 ובשיא פריחתה המקצועית, ואף המשיכה איתה משם למסיבה של בית האופנה האיטלקי. בגיל 45 היא הצליחה להשתחל לשמלה שאותה לא לבשה 17 שנה, מאז השנה שבה עזר וייצמן היה נשיא המדינה, דילן וברנדון רבו על קלי, ודנה אינטרנשיונל ניצחה באירוויזיון. שמלת המקסי הכסופה כוללת עיטורים מטאליים, צווארון מתכתי מנצנץ וקצוות פרומים - אלמנט עיצובי חם גם בימינו.

אנו למדות מכך שאופנת-על נשמרת בארון לנצח, שסופרמודלס בדרך כלל לא משמינות, ושייתכן כי היורשת העתידית של השמלה היפהפיה הזאת תהיה הבת של קייט מוס.

נעמי קמפבל בשמלה הכסופה של ורסצ'ה – 2015. AP
קמפבל-ורסצ'ה גרסת 2015, אלגנטית על השטיח/AP
נעמי קמפבל בשמלה הכסופה של ורסצ'ה – 1998. AP
קמפבל-ורסצ'ה גרסת 1998, דוהרת במסיבת אפטר/AP
נעמי קמפבל בשמלה הכסופה של. AP
נעמי קמפבל בשמלה הכסופה של/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully