וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכריה שלא נגמרת: מרילין מונרו טרום תקופת הזוהר

23.6.2015 / 7:59

אחרי שנחשפו תמונות נדירות שצולמו שלושה שבועות לפני מותה, כעת מתגלה לראשונה תיעוד של אייקון האופנה הנצחי עוד כשהיתה נערה בת 19, ברונטית, תמימה ואנונימית בשם נורמה ג'ין בייקר

רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בה לפני שמישהו העלה על דעתו שיום יבוא והיא תהפוך לסמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כחודש דיווחנו בהתרגשות על תמונות נדירות של מרילין מונרו במהלך חופשה בחוף היום, שצולמו שלושה שבועות בלבד לפני מותה, ונחשפו עכשיו לראשונה. כעת מתגלות תמונות שלה מתקופה מוקדמת בהרבה, כשהיתה נערה בת 19, תמימה ואנונימית, בשם נורמה ג'ין בייקר.

הכל החל לפני עשרים שנה, כשזוג הולנדים המנהל חנות מזכרות משנות החמישים, ביקר בחנות לאספנות וינטג' בלוס אנג'לס ומצא שם קופסא עם קטעי עיתונות ותמונות של מונרו. בני הזוג רכשו את התיבה, חזרו להולנד, איחסנו אותה איפשהו בבית ושכחו מקיומה - עד שיחת הטלפון המפתיעה ב-2012, כשעל הקו היה מעריץ של הבלונדינית המפורסמת. הם פתחו את התיבה וגילו את האוצרות הארכיוניים שהיא מכילה בתוכה - מכתבים, מברקים ובעיקר תמונות טרום תקופת הגלאם.

תמונות הסטילס שהיו ארוזות במשך עשורים שלמים בתיבה הן תיעוד נדיר של הילדה היפה והנאיבית הרבה לפני שמישהו העלה על דעתו שיום יבוא והיא תהפוך לסמל מין בינלאומי, לאחת האושיות הבולטות של המאה ה-20 ולאייקון אופנה שעד היום מנסים להעתיק.

מונרו מתה ב-5 באוגוסט 1962, בגיל 36, בביתה שבקליפורניה. היא נמצאה על ידי הפסיכולוג שלה כשהיא שרועה עירומה במיטתה. מותה מיוחס למנת יתר של סמים בשילוב עם אלכוהול. הקביעה הראשונה של הפתולוג היתה התאבדות, אך מעורבותה עם משפחת קנדי (מונרו ניהלה ככל הנראה רומן גם עם נשיא ארה"ב ג'ון פ. קנדי וגם עם התובע הכללי ואחיו של קנדי, בובי) היוותה כר פורה לתיאוריות קונספירציה לגבי מותה, שתוססות בשיחות סלון עד היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיא פריחתו של האוברול/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין קץ לתמימות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה באדום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשדוגמניות היו עושות איפור-שיער בעצמן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מונרו מתגאה בתצלומי הדוגמנות הראשונים שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא הלכה בשדות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully