וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי פרי משוויצה - דאבל קליק

27.6.2015 / 10:58

קייטי פרי משוויצה באוברול שלה בחופשה במיקונוס, אמיליה קלארק מציגה קארה אלגנטי ואיפור מושלם, סינדי קרופורד מתפארת בדור הבא ובר רפאלי שלמה על עצמה

קייטי פרי ואוברול המיזוני המשגע שלה על רקע הנוף הנהדר של האי היווני מיקונוס, גורמים לנו נורא לרצות לעשות אותו דבר. שזה אומר, ללבוש אופנת על איטלקית, לעלות על מטוס לכל יעד שטוף השמש עם ים כחול, בתים לבנים וסירות דייגים. הזמרת שנמצאת בהפסקה מסיור ההופעות שלה 'פריזמאטיק', נהנית מחופשה פרטית באיי יוון יחד עם אחותה אנג'לה הדסון ואחייניתה התינוקת

הטופמודל האמריקאית מספרת לנו על הספר שהיא לא יכולה להפסיק לקרוא, The Woman I wanted to Be, ביוגרפיה מאת דיאן פון פירסטנברג. הספר אשר יצא לאור בשנה שעברה סוקר את חייה של מעצבת האופנה היהודייה החל מילדותה בבריסל כבת לניצולת שואה, דרך חייה כרעיה צעירה בחוג הסילון הניו יורקי ועד לחייה היום כאשת קריירה משגשגת וסבתא המהווה השראה לנשים רבות בעולם. כמי שעבדה עבור המעצבת כבר בגיל 16, קלוס ממליצה על הספר ש"העניק לה פרספקטיבה חדשה על האישה מלאת התשוקה הזאת".

דאינריז פרי-סער, אם הדרקונים ומלכת שבע הממלכות הסתפרה! אמיליה קלארק, כוכבת 'משחקי הכס', בקארה אלגנטי, עגילי פנינת טיפה, אייליינר דק מדויק ושפתון אדום-עז, בדרכה לבכורת 'שליחות קטלנית: בראשית'. סרט הפעולה הוא החמישי בסדרת שליחות קטלנית, עם ארנולד שוורצנגר שוב בתפקיד המחסל וקלארק בתפקיד שרה קונור.כמובן, לשינוי אין שום השפעה על המראה שלה בעונה הבאה ושל משחקי הכס כי כידוע היא מופיעה עם פיאה.

מוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון מזמין גם הורים ופעוטות ליהנות מ'יופי פראי: אלכסנדר מקווין', התערוכה המהפנטת המציגה את עבודותיו של מעצב העל הבריטי (1969-2010). ביום שני, 6 יולי בין 8.00 - 10.00, ייערך סיור מיוחד עבורם. בתמונה, דוגמנית העל הברזילאית ראקל צימרמן בשמלת תחרה, טול, רעלה וקרנות מקולקציית סתיו/חורף 2006-2007 של מקווין המוצגת בתערוכה.

טופמודל שנות ה-90 סינדי קרופורד ובתה קאיה ג'ורדן, דוגמנית בהתהוות, בחדר הארונות של סינדי עם שני כלבי הבית, ווידג'ט ושוגר, לקראת ראיון רשת משותף.

מלכת ירדן ראניה מארחת בארמון רגדאן בעמאן קבוצת נשים לארוחת איפטאר (ארוחת שבירת יום הצום ברמדאן) ולובשת לכבוד האירוע החגיגי שמלת רוקסנדה מקסימה. השמלה, בגזרת A, חושפת כתפיים (המלכה לבשה עליונית) עם פסי אורך בוורוד בייבי וצהוב קנרית שולבה עם עקבי סירה ורודים. התוצאה, עוד מראה אלגנטי השראתי של המלכה היפהפיה.

כוכב הקמפיין החדש של מארק ג'ייקובס לעונת סתיו 2015 הוא לא אחר מנוויל ג'ייקובס, הכלב הפרטי של המעצב. הבול טרייר יפה התואר, בעל חשבון אינסטגרם משל עצמו (עם 142 עוקבים!), הצטלם במשקפי קריאה וצעיף אלגנטי ישוב על כורסת עור וקורא בספר מאת מעצב השיער הבריטי גווידו פלאו. סביבו החברה וכולם בהאזנה. שם הקולקציה, אגב, Bookmarc (סימניה. טעות הכתיב במקור).

מרי הלן בווארס, לשעבר בלרינת בלט ניו-יורק וגורו כושר אשר הדריכה את נטלי פורטמן לקראת צילומי 'ברבור שחור', בחצאית טול, גופייה תואמת ונעלי בלט בסטודיו שלה בסוהו של מנהטן "באחר-צהריים של יום קייצי", הזכירה לנו שאנחנו מאוד אופנה בהשראת המחול הקלאסי

הקרדשיאן הכי יפה מציגה - ליפסטיק אסתי לאודר על שמה. הגוון של קנדל ג'נר, אדום קלאסי הקרוי Restless, נראה מצוין על בת ה- 19, אבל אין סיבה שלא ישמש בהצלחה כל מי שאוהבת את המראה הנצחי.

הטופמודל הרוסייה נטשה פולי לא מתרגשת מקצת צבע מים על הפרצוף. כמו שאפשר לראות בסרטון שהיא העלתה לאינסטגרם שלה, היא מסוג האימהות שמרשות לילדים חופשיות יצירתית עם צבעים. הילדונת, אלכסנדרה קריסטינה בת שנה ועשרה חודשים, היא בתה המשותפת לה ולבעלה איש העסקים ההולנדי פיטר בקר.

בר רפאלי מעלה תמונת שחור-לבן יפה של עצמה בשיער המתבדר ברוח ומבט מהורהר ומציעה: "היו עצמיכם. כל השאר תפוסים". מבטיחים להפנים.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully