וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייל כובש: ריהאנה מקימה ליין אופנה

24.6.2015 / 16:19

לאחר שהוענק לה רשמית התואר אייקון מטעם מועצת האופנה האמריקאית, ריהאנה עושה צעד נוסף בהרחבת האימפריה הנושאת את שמה ומשיקה ליין עצמאי תחת השם "CHOOL kIlls$". המותג יכלול בתחילה מנעד רחב של אקססוריז ובהמשך גם פריטי לבוש

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: אנה וינטור מעניקה לריהאנה את תואר אייקון האופנה של השנה

מגה פופ-סטאר, אייקון אופנה עם תעודה רשמית, הפרזנטורית של דיור, המנהלת האמנותית של פומה ומעתה גם בעלים של מותג אופנה - ריהאנה עושה צעד נוסף בהרחבת האימפריה הנושאת את שמה ומשיקה ליין עצמאי. באתר של מגזין i-D מדווחים כי דיוות הפופ ניגשה בחשאיות בחודש שעבר להפוך את העסק לרשום באופן רשמי, ובאתר של מגזין גרציה האיטלקי מדווחים כי כבר יש שם לבייבי האופנתי החדש והוא "CHOOL kIlls$".

על פי הדיווחים ריהאנה רשמה את המותג תחת השם הנ"ל, (כולל סימן הדולר במקום האות האנגלית S), כאשר התיוק שלו נעשה תחת הקטגוריות של מוצרי הלבשה ומוצרי עור.

מקור מוסמך ששוחח עם מגזין גרציה גילה כי "המותג יכלול מנעד רחב של אקססוריז מתיקים עד ארנקים בתחילה, ובהמשך גם פריטי לבוש". אותו מקור אף התייחס לשמועות אודות נטישתה של הדיווה את עולם המוזיקה לטובת חיזוק הקריירה האופנתית: "היא עדיין אוהבת את המוזיקה, זה מה שגרם לה לפרוץ, אבל זה הפוקוס שלה ברגעים אלה".

ריהאנה סללה לעצמה את המסלול אל עולם האופנה באופן טבעי למדי. הסטייל הייחודי של כוכבת הפופ וההשפעה האופנתית שלה, הובילו אותה בין היתר לקטוף לאחרונה את הקמפיין המדובר של דיור כפרזנטורית השחורה הראשונה בהיסטוריה של בית האופנה מזה שבעים שנה; לזכות בתואר של איקונת סטייל רשמית מטעם מועצת האופנה האמריקאית; לעצב קולקציות קפסולה עבור מותג האופנה הבריטי ריבר איילנד; ואף לזכות במינוי נחשק ומפתיע כמנהלת האמנותית של פומה. לפיכך, הצעד החדש היה לא פחות ממתבקש.

ריהאנה לובשת Guo Pei  בגאלת המט, ניו יורק, 4 מאי 2015. GettyImages
מלכת השטיחים הבלתי מעורערת. גאלת המט בניו יורק, מאי 2015/GettyImages
ריהאנה. ספלאש
הפנים החדשות של דיור/ספלאש
ריהאנה. ספלאש
המנהלת האמנותית של פומה/ספלאש
ריהאנה לובשת ג'יאמבטיסטה ואלי לטקס פרסי הגראמי, לוס אנג'לס, 8 פברואר 15. GettyImages
סטייל אייקון. טקס הגראמי, פברואר 2015/GettyImages
ריהאנה ואנה וינטור בטקס פרסי מועצת האופנה האמריקאית 2014. GettyImages
סטייל אייקון באופן רשמי. ריהאנה ואנה וינטור בטקס פרסי מועצת האופנה האמריקאית 2014/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully