וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילי לברווז: אפליקציית האיפור של לוריאל פריז

דנה נחום

25.6.2015 / 16:28

מותג האיפור לוריאל פריז משיק בישראל את אפליקציית Make up Genius, המאפשרת למשתמשות לראות כיצד הן תיראנה עם מגוון מוצרי האיפור של החברה. האפליקציה מושקת בארץ בשלוש שפות: עברית, רוסית וערבית

צילום מסך
האפליקציה משתמשת במצלמה הקדמית של הטלפונים הניידים והטאבלטים למיניהם והופכת אותם למעין מראות וירטואליות

מותג האיפור לוריאל פריז ישראל, השיק את אפליקציית Make up Genius המאפשרת למשתמשות לחוות ולראות כיצד הן תיראנה עם מגוון מוצרי האיפור של החברה בארץ.
לדברי גדית עמר מלקי, מנכ"ל לוריאל פריז בישראל, חצי ממוצרי האיפור שנשים צורכות נזרק, ולכן האפליקציה מסייעת להן לרכוש את המוצרים שהן צריכות ומתאימות להן כך שהדבר גם יחסוך להם בהוצאות. האפליקציה הפכה כבר להצלחה בעולם עם יותר מ-11 מיליון הורדות, ובישראל היא מושקת ב-3 שפות: עברית, רוסית וערבית.

האפליקציה משתמשת במצלמה הקדמית של הטלפונים הניידים והטאבלטים למיניהם והופכת אותם למעין מראות וירטואליות, כך שהמשתמשות יכולות לבחון מבחר גדול של מוצרים ו\או מראות איפור של המותג, תוך שהן מחזיקות את המכשיר הנייד מול פניהן. הרעיון הוא לאפשר למשתמשות לראות כיצד המוצרים יכולים להתאים לגוון עורן ושערן ואף מאפשרת לשתף את המרטה ברשתות החברתיות.

בנוסף, מאפשרת האפליקציה סריקת ברקוד של מוצר איפור בנקודות המכירה ובדיקה כיצד ייראה עליהן המוצר וכל זאת מבלי להתנסות במוצרים כלל. בהמשך אף תתאפשר רכישה של המוצרים און ליין. האפליקציה מותאמת לשימוש באנדרואיד ובאייפון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתפלאו, אבל זה גם יכול לחסוך לכן בהוצאות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully