וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשי ואל תעשי: מדריך אופנתי לקיץ 2015

3.7.2015 / 10:10

אז נכון, חוקים נועדו כדי לשבור אותם, ולאופנה בכלל אין חוקים, וטרנדים זה דבר שלא תמיד כדאי לרכב עליו, וביטוי עצמי זה סטייל, והכל מהכל זה הכי שיק שיש. ועדיין, יש כמה עצות ששווה לאמץ

עשי: טי-שירט

דונ'ט טל מאמא, קולקציית אביב-קיץ 2015. צילום: תום מרשק,
חולצה של דונט טל מאמא. הפריט האולטימטיבי לצלוח איתו את העונה החמה/צילום: תום מרשק

קלאסית, קולית, נושמת ולא מתאמצת – מה עוד אפשר לבקש כאן בקיץ הישראלי המיוזע והמהביל, חוץ מטי-שירט? החולצה האהובה והגנרית שלעולם לא יוצאת מהאופנה היא הפריט האולטימטיבי לצלוח איתו את העונה החמה. במיוחד בשילובי סטיילינג עם הסעיף הבא. בתי השחי שלכם יודו לכם (רוני ודנאי)

עשי: מכנסיים קצרים

גל גדות במכנסונים מקולקציית אביב-קיץ 2015 של קסטרו. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
מכנסונים של קסטרו. בואו נשאיר את מחאת המכנסונים לאלו שמחפשים ספינים/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

כל עוד שמדובר במכנסיים אבל פשוט בקצר (בניגוד לתחתונים שמתיימרים להתחזות לשורטס), אין סיבה שלא לתת לרגליים שלנו קצת אוויר. בקיצור, בואו נשאיר את מחאת המכנסונים לאלו שמחפשים ספינים, או לחילופין לא סובלים מגלי הדף של חום ביולי-אוגוסט. הצעת הגשה: עם טי-שירט ונעלי סניקרס (רוני ודנאי)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עשי: סקיני לבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקיני של אמריקן איגל. להתמודד עם האתגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש לכן כמה כאלו בארון וסביר להניח שהם כחולים או שחורים. אתן אוהבת את כולם באותה מידה ולא משחקות משחקי העדפות פוגעניים. גם כל מיני דיווחים על אשפוזים כתוצאה מסקיני ג'ינס שהתגלה שיותר מדי צמוד לא ממש מדאיגים אתכן. אבל מה לגבי ריענון האוסף עם אחד לבן? חשבת על זה? כי העונה אפשר למצוא אותם הרבה ותופתעו לדעת, הם מחמיאים לא פחות מכל השחורים המרזים. מכורות סקיני יקרות, אתגר הלבן לפניכן. פשאניסטה אמיתית לא מפחדת. המשך בסעיף הבא (נאוה סילוורה)

עשי: טוטאלוק לבן

הפקת אופנה שמלות חג לבנות לפסח 2015. רותם לבל, מערכת וואלה! NEWS
מהלכות לבנות זה הכי סטייל שיש/מערכת וואלה! NEWS, רותם לבל

תהיי בטוחה שהקיץ הזה אף אחד לא יחשוד בך שהתחפשת לכלה. או לנסיכה. או לפיה. טרנד השמלות הלבנות שוטף את הרחובות ובאופן כללי הלבן הוא הצבע השולט. אז למה לא להפוך את זה לאאוטפיט טוטאלוק מושלם? שמלה, אוברול, או השילוב הכיפי של טישירט-שורטס-סניקרס, יחד עם תיק או כובע לבן - מהלכות לבנות מכף רגל ועד ראש זה הכי סטייל שיש (ליאת להב)

עשי: פסי רוחב

תצוגת אביב 2015 של ויקטוריה בקהאם בניו יורק. AP
תצוגת אביב 2015 של ויקטוריה בקהאם בניו יורק. שיק של מעבר חציה/AP

זה משמין. זה לא מחמיא. זה מיועד רק לרזות. זה מזכיר לי את פיג'מת הדבורה מאיה של הילדה. כל מיני דברים לא צודקים נאמרים על פסי רוחב. אבל סגנון המעבר חציה עשוי להיות הדבר הכי חם בארון שלכן העונה, כי בהרבה מקרים הוא פשוט ההיפך מכל מה שחושבים עליו. שלא לדבר על הפגנת התעוזה והעדכניות. שימו לב לדגם מקולקציית אביב 2015 של ויקטוריה בקהאם. מי מסוגלת לומר שאין פה קטע? (נאוה סילוורה)

עשי: ברונזר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברונזר של אליזבת ארדן. למראה שער של מגזין אופנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא יפה לי. אני מעדיפה מראה אירופאי. אני מספיק כהה. אני מעדיפה לחיי אפרסק בהירים. אני אוהבת פני בובה. זה נראה מלאכותי. תירוצי האנטי ברונזרים רבים ומגוונים. הרשימה ארוכה ומרשימה. רק חבל שאף אחד מהם לא ממש משכנע. כי מי שיודעת מה עושים ואיפה שמים, תרוויח מראה קיצי, בריא, רענן ומעורר השראה. אפילו מראה שער מגזין אופנה. ואת כל זה מקבלים בי להסתכם בחשיפה מזיקה לשמש. ברונזר בייבי, שימי לך (נאוה סילוורה)

אל תעשי: שמלות עירומות

ג'ניפר לופז בגאלת המט, ניו יורק, מאי 2015. GettyImages
ג'ניפר לופז בגאלת המטרופוליטן 2015. וממש כמו עם לנז'רי, את יותר אטרקטיבית כשאת עם/GettyImages

זה לא סקסי. טוב אולי רק אם זכית בגזרה של קרלי קלוס או בגישה של קייט מוס. אבל בואו נודה על האמת, "שמלות עירומות", הן בדרך כלל חסרות תחכום או אלגנטיות. הכוונה לא לכאלו שמשחקות משחקי שקיפות, אלא לכאלו שהן שקופות. וממש כמו עם לנז'רי, את יותר אטרקטיבית כשאת עם. דיוות שטיח אדום ידועות כמו ג'ניפר לופז וביונסה, אין דרך אחרת לומר זאת, פשוט כשלו עם שמלות שקופות שלא ממש היו שם. אז עזבי, יש הרבה אופציות אחרות מקטגוריות אחרות שהן הרבה יותר נכונות (נאוה סילוורה)

אל תעשי: שיער מרמייד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטי פרי על גיליון יולי 2014 של קוסמופוליטן. טרנד של היפסטרים בדיליי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא כבש נערות שוליים טרנדיות, וכעת מאיים גם לשטוף את מחלפותיהם של גברים מעודכנים. המרמייד טרנד הוא אולי הטרנד הכי חם כרגע בעולם האופנה, אך במידה ואינכם היפסטרים בדיליי שעוד לא עברו את גיל 15 או שאינכם עונים לשם קייטי פרי – מומלץ בחום להשאיר את צבעי השיער הכחלחלים והירוקים לאחרים. בתולות ים זה טוב לדיסני, ושיער סחי זה הכי (רוני ודנאי)

אל תעשי: שופינג נטול רסן

אישה עם שקיות קניות. ShutterStock
לחשוב רגע לפני שמאביסים/ShutterStock

הרווחנו את זה ביושר, עבדנו קשה, אנחנו ממש צריכים עוד ג'ינס, השלטים, הו השלטים וסימני האחוזים שפירושם האוניברסלי הוא אושר – עונת הסיילים כבר כאן ואי אפשר לתפוס מחסה. מה שכן אפשר לעשות, זה צרכנות נבונה. לחשוב רגע לפני שמאביסים, לא להתפתות למבצעים שיגרמו לכם לבזבז יותר מדי כסף על דברים שלא תלבשו לעולם, ובקיצור, לקנות רק את מה שבאמת צריך (רוני ודנאי)

אל תעשי: פרנזים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלמנט מנפנף ושובב שמיצה את עצמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם חובבות הפרנזים הגדולות יודעות שלפעמים החגיגה נגמרת. האלמנט העיצובי המנפנף והשובב שהצליח לשדרג אופנתית ביגוד ואקססוריז, לעתים עד לרמות יופי מכאיבות, מיצה את עצמו סופית בחורף האחרון. אין כאן הכרזה על מותו של הפרנז, אבל יש תחושה שמוטב לקחת הפסקה בעונה חמה ולתת לעצמנו דקה להתרגל אליו שוב (ליאת להב)

אל תעשי: חשיפה לשמש ללא קרם הגנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם day wear של אסתי לאודר. האזהרות לא מוגזמות/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון זה התעסקות. זה צורך זמן יקר בבוקר. הקרמים והתרסיסים לא תמיד הכי נעימים. וזה גם לא זול. אבל המציאות האקלימית בארצנו לא מאפשרת דילוג שלב ההתמרחות בקרם הגנה עם SPF גבוה בשגרת הטיפוח היומית. הימנעות תוביל לתוצאות שאין חזור מהן. האזהרות לא מוגזמות. קמטים, פיגמנטציה, יובש, אדמומיות, הזדקנות טרם עת של העור, במיוחד עור הפנים והצוואר. משולש אדום בצוואר הוא סימן מובהק ולא מחמיא של גיל מתקדם ואת לא רוצה כזה בגיל 20. והכי גרוע, המחלה ההיא שלא נזכיר כאן. אז אל תעשי לעצמך הנחות בעניין הזה. הסיכון רציני (נאוה סילוורה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully