וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשכריות האצבעות פוגשות כרית מייקאפ: חידוש חביב מלנקום

8.7.2015 / 11:25

ה"מיריקל קושן" של מותג הטיפוח הצרפתי הוא מייקאפ נוזלי המרוכז בתוך ספוגית אוורירית, המאפשר לבצע תיקונים במהלך היום באמצעות האצבע. את הקמפיין מובילה השחקנית פנלופה קרוז, זוהרת מתמיד

יח"צ - חד פעמי

מאז שהושק בחו"ל בסוף חודש אפריל השנה, ה"מיריקל קושן" (Miracle Cushion) של מותג הטיפוח הצרפתי לנקום הפך להיות פריט פופולרי בתיקי האיפור של עורכות הביוטי בכמה ממגזיני האופנה המרכזיים בעולם. מדובר במייקאפ נוזלי המרוכז בתוך ספוגית אוורירית במארז קומפקט. החידוש: האופציה לריטאץ' ספורדי בכל זמן במהלך היום באמצעות האצבע.

כבכל מייקאפ, ניתן כמובן לעשות שימוש רגיל ולאפר את כל הפנים, אולם היעד המרכזי של המוצר הוא כאמור ריטאץ' נקודתי בעת הצורך. התיקונים הקטנים והמשמעותיים האלו נעשים עם כריות האצבעות. לחיצת אצבע קלה על הכרית מגלה כמות זעירה של נוזל קליל בעל גוון. תנועות מריחה קלילות יעשו את השינוי המבוקש. לחילופין ניתן להשתמש באפליקטור רך המגיע עם המוצר - ספוגית מעוגלת שטוחה ורכה. האריזה הכסופה והאלגנטית, הנראית ברגע ראשון כמו פודרה רגילה, כוללת גם מראה. מירקל קושן מוצע בעשרה גוונים, אולם בארץ יוצעו ארבעה בלבד. המארז ניתן למילוי חוזר.

הפורמולה העדינה והקטיפתית, מכילה ריכוז גבוה של מים, תמצית מחטי אורנים, שמן אסטר וגליצרין ומועשרת בשמנים נדיפים ומלחחים. כמו כן, קיימים פה חומר הבהרה (Symwhite) ומקדם הגנה SPF23 מפני השמש.

את הקמפיין מובילה השחקנית הספרדיה ודוברת לנקום, פנלופה קרוז, זוהרת יותר מאי פעם, נלכדת בעדשת המצלמה של צמד הצלמים המוכשרים מרט & מרקוס.

מחיר: 235 שקלים
קופסת מילוי: 190 שקלים

להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות נבחרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully