וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: האם הפעם קארה דלווין פורשת סופית?

5.7.2015 / 16:46

הסופרמודל הכי מבוקשת בעת הנוכחית כבר זרקה לאחרונה לאוויר רמזים על פרישה ותחושת מיצוי. כעת היא מנתקת באופן רשמי את קשריה עם סוכנות הדוגמנות ומכריזה על התרכזות בקריירת המשחק. עולם האופנה מוריד את הדגל לחצי התורן

מערכת וואלה!

"התחלתי להרגיש ריקנות", גילתה קארה דלווין לפני כחודש וחצי בראיון לוול סטריט ז'ורנל, "אופנה סובבת סביב הפן החיצוני וזהו. אין שום חיפוש, זה רק ליצור דברים יפים". כעת נראה כי תהליך הפרישה עולה שלב: הטופמודל הבריטית מנתקת קשרים עם סוכנות הדוגמנות שלה ומתכוונת להתרכז בקריירת המשחק. החל מהשבוע היא נטולת התחייבות כלפי סוכנות "סטורם" הלונדונית שייצגה אותה מתחילת דרכה בתעשייה בגיל 15. עם זאת, היא התחייבה שלא להפר התחייבויות דוגמנות קודמות, כמו קמפיינים לברברי ולמנגו.

הדוגמנית בת ה-22 השיקה קריירה קולנועית ב-2013 עם תפקיד קטנטן ב"אנה קרנינה". בשנה האחרונה עבדה במקביל על שמונה סרטים שונים, ביניהם "פן" שמסתמן כלהיט של הקיץ הקרוב, "יחידת המתאבדים" שאמור לראות אור בקיץ 2016, וכמובן - סרטה החדש והמדובר "ערים של נייר".

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

קארה דלווין בטריילר הסרט ערים של נייר - Paper Towns, 2015.
דלווין מתוך סרטה החדש "ערים של נייר". השחקנית והשחקנית
קארה דלווין בפוטוקול הסרט Paper Towns, פריז, 17 יוני 2015. GettyImages
הקרנת הסרט החגיגית בפריז. אטיטוד קולי בכל תחום/GettyImages
קארה דלווין במגזין ווג ארה"ב, יולי 2015. Patrick Demarchelier, סריקה
מתוך הפקת פאייטים לגיליון יולי 2015 של ווג ארה"ב, בו כיכבה על השער/סריקה, Patrick Demarchelier

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully