וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטשופ, וודקה וסודה: מוצרי המזון שינקו לכם את התכשיטים

9.7.2015 / 8:16

הכותרת עלולה לרמז על מתכון לבלאדי מרי של עניים, אבל הדרך לניקוי התכשיטים שלכם מעולם לא הייתה קצרה, זולה ונגישה כל כך. קפיצה קטנה למטבח, והבלינג שלכם נוצץ מתמיד

עמוד הפייסבוק של HuffPostLifestyle

עם יד על הלב, באיזו תדירות אתם נוהגים לנקות את התכשיטים שלכם? רוב האנשים עושים זאת לעתים רחוקות ללא סיבה מוצדקת, שהרי תכשיטים נמצאים על הגוף רוב שעות היום, וצוברים הרבה לכלוך שמעניק להם מראה עמום ולא אסתטי. זה עוד מבלי לדבר על מושבות החיידקים שמתגוררות בין חוליות הצמיד, או בחלק הפנימי של הטבעת.

למרבה הפלא, אין צורך להוציא הון על תכשירי ניקוי מיוחדים או לקחת את התכשיטים לתכשיטן שינקה אותם. באתר Huffpost בדקו ומצאו שכל מה שצריך לעשות זה להיכנס למטבח, להוציא כמה מוצרים מהמקרר ולהעניק לבלינג שלכם מראה מנצנץ תוך זמן קצר.

קטשופ - לניקוי כסף

הרוטב הפופולרי יעיל במיוחד להסרת כתמים מתכשיטי כסף, אבל לא רק. למעשה, כל פריט עשוי כסף, כולל סט הכפיות המפואר שמתלגל בנדוניה המשפחתית, ישמח לקבל טיפול בקטשופ. פשוט טובלים את התכשיט בקערת קטשופ לחמש עד עשר דקות, אבל לא יותר מזה כיוון שהחומצות שנמצאות ברוטב עשויות לגרום נזק. אחרי שמוציאים את התכשיט, משפשפים אותו בעדינות בעזרת מברשת שיניים ישנה. שוטפים בעזרת מים חמימים ומייבשים היטב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בירה - לניקוי זהב

תכשיטי הזהב איבדו את הניצוץ שלהם? לוקחים פיסת בד נקיה ויבשה, טובלים אותה בבירה ומשפשפים בעדינות את התכשיט. חשוב להקפיד על מספר כללים כדי שהתכשיט לא ייהרס: ראשית, חשוב לוודא שמדובר בזהב אמיתי ולא בציפוי. אסור שיהיו אבני חן משובצות בתכשיט, וחובה להשתמש בבירה בהירה ולא כהה.

וודקה - לניקוי יהלומים

נכון שיהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה, אולם החברה הכי טובה של היהלומים היא למעשה הוודקה. טובלים חתיכת בד נקיה ויבשה במשקה החריף, ומנגבים יהלומים או אבני חן אחרות כדי להעניק להן ברק מהפנט. מטיבי הלכת ישמחו לדעת שוודקה יכולה להבריק גם זגוגיות של משקפיים.

סודה - לניקוי אבני חן

אל חשש, גם אם אין לכם ארון משקאות חריפים בבית, תוכלו להעניק לאבני החן שלכם מראה מעורר קנאה. ממלאים כוס בסודה, מכניסים פנימה תכשיטים עם אבני חן, והבועות הקטנטנות ידאגו להסיר שאריות לכלוך.

נוזל לניקוי חלונות - מנקה גם תכשיטי מתכת

כי מה שטוב לחלונות שלכם, יעשה פלאות לתכשיטי המתכת ולאבני החן שלכם. רססו מעט מהחומר ישירות על התכשיט, שפשפו בעדינות עם מברשת שיניים, ושטפו בעזרת מים פושרים.

משחת שיניים - מנקה הכל

הפתרון לניקוי מושלם של כל התכשיטים שלכם נמצא בחדר האמבטיה. טובלים מברשת שיניים ישנה במעט מים, מניחים עליה משחה ומשפשפים את התכשיט. מורידים את המשחה בעזרת סמרטוט לח, ומייבשים לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully