וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסט האב: הפריטים שאת חייבת הקיץ בארון שלך

6.7.2015 / 18:28

קיץ 2015 הולך ומתחמם, המחירים בחנויות התכווצו אחרי הנחות אמצע העונה, ואת שוקלת להתחדש בכמה פריטים שווים ומחמיאים. אז איך מאתרים אותם? צמצמנו והתמקדנו בחמישה טרנדים טובים שיכולים לתת לך כיוון והשראה

ג'ינס

פריטים לקיץ 2015 מתוך האתר מיס ביהייב.
פריטים לקיץ 2015 מתוך האתר מיס ביהייב

בכיוון השעון: חולצת כפתורים ושורטס ג'ינס של Miss Behave; טופ מג'ינס לבן של Marques'Almeida; מחוך ג'ינס של Julien David; חולצת ג'ינס של Miss Behave; חצאית טלאים של איב סן לורן


סוד היופי: קחי את מראה הבוקרים, את הלוק הרוקרי-גראנג'י ואת הסטייל ההיפי המשוחרר של וודסטוק – ערבבי אותם וקבלי את פריטי הג'ינס המיוחדים של העונה הזו. הג'ינס חוזר עם מטען עשיר - ללבוש ג'ינס זה להיות קלאסי, קולי, סקסי ומרדני. בד הדנים הנצחי שודרג העונה, ועלה על מסלולי תצוגות של בתי האופנה הנחשבים והמשפיעים בעולם - סטלה מקרטני, גוצ'י, אמיליו פוצ'י, קלואה ואחרים בחרו בו כמוטיב מרכזי לקולקציות שלהם, ועשו הרבה חשק להיסחף בגל הכחול.
למה כדאי: עובדת חיים בסיסית - ג'ינס תמיד יהיה רלוונטי בארון. סיבה שנייה: בקיץ הזה פריטי הג'ינס שווים במיוחד. הם גזורים בגזרות מיוחדות ומגיעים בגרסאות מגניבות.
איך לובשים? אפשר ומומלץ לערבב שני פריטי ג'ינס יחד: טופ ג'ינס עם מכנסי או חצאית ג'ינס; שמלת ג'ינס עם נעלי ג'ינס ועוד. שקלו גם ג'ינס לבן או שחור – צבעים ששומרים גם הם על רעננות תמידית.

טי-שירט עם אמירה

פריטים לקיץ 2015 מתוך האתר מיס ביהייב.
פריטים לקיץ 2015 מתוך האתר מיס ביהייב

בכיוון השעון - חולצה אפורה מתוך האתר Thug Life; טי לבנה על רקע שחור מתוך VS; דוגמנית עם טי-שירט מתוך האתר הישראלי Miss Behave; חולצת Everything is Amazing מתוך Spread Shit


סוד היופי: יוצאת לעוד יום משעמם בעבודה? הוא יהיה פחות דומה ליום האתמול אם תלבשי סטיימנט-טי - חולצה שאומרת בקצרה משהו חכם/שנון/מרענן.
למה כדאי: סטייטמנט-טי היא פריט שתוכלי להוריש לילדייך, למקרה שהם יטילו ספק בכך שהיה לך פעם חוש הומור. טי-שירט עם אטיטיוד תוציא ממך את הצד הקליל והמשועשע ותעשה לך יותר כיף בחיים.
איך לובשים? עם חצאית טוטו קצרה, נפוחה וחלומית, עם מכנסיים קצרים ומחויטים, או בסטייל רוקרי. הכל הולך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

חליפת אוברסייז

פריטים לקיץ 2015 מתוך האתר מיס ביהייב.
פריטים לקיץ 2015 מתוך האתר מיס ביהייב

מימין: חליפת הדפסים בתצוגת אביב-קיץ 2015 של מרטין מרג'יאלה. משמאל: חליפת אוברסייז של Miss Behave.


סוד היופי: זוכרות שאמא קנתה לכן בילדותכן סט תואם של גופיה ומכנסיים עם הדפסים ונראתן הכי חמוד בעולם? אז זה חוזר. מרטין מרג'יאלה ובתי אופנה עיליים נוספים שילבו בהנאה צירופי הדפסים בחליפות אוברסייז בתצוגות קיץ 2015. התעוזה והרעננות שבמראה הזה הם משב הרוח הקליל שציפינו לו בעונה החמה.
למה כדאי: מדובר בבחירה הכי נעימה ואוורירית לימים החמים. את יכולה לנוע בחופשיות בחליפת אוברסייז שאינה צמודה לגוף, לתת למשבי רוח קלים לעבור בין הבד הדקיק לעור ואולי אפילו להתנפח מעט אחרי אכילת אבטיח, מבלי שישימו לב.
איך לובשים? מומלץ להעצים את המגניבות ולצרף כובע קיצי עם אופי. המעיזות ישלבו עם סנדלים בצבע צהוב – הגוון השערורייתי של העונה. תיק נשי קטן יעניק למראה הנינוח עוד קצת סטייל. מומלצת גם נגיעה קלה של איפור כדי לשמר את המראה הנשי הכללי.

פרנזים

פריטים לקיץ 2015 מתוך האתר מיס ביהייב.
פריטים לקיץ 2015 מתוך האתר מיס ביהייב

בכיוון השעון - טופ פרנזים שחור-לבן של Tim Ryan; תיק פרנזים צהוב של Marni; דוגמנית עם שמלת פרנזים מהאתר הישראלי Miss Behave; תיק פרנזים שחור-אדום של BARBARA BONNER; שמלת פרנזים של Tim Ryan.

סוד היופי: הפרנזים שטפו באהבה את הקולקציות של קיץ 2015 והם מביאים עמם וייב שבטי-בוהמי סקסי, נשי ומשוחרר.
למה כדאי: כי זה מרגיש כאילו התעוררת עכשיו באוהל אינדיאני, יצאת בשמלת פרנזים חושפת עור שזוף וצמות ומבריקות; אכפת את הסוס שלך ויצאת להרחיק מהמחנה את האויבת שלך – בוקרת שגם מעוטרת בפרנזים על השרוולים של ז'קט העור.
איך לובשים? לא מגזימים ומצוותים כמה פריטים עם פרנזים בבת-אחת. פריט אחד מספיק. לשמלה, תיק, או וסט עם פרנזים יש נוכחות של ממש. מומלץ עם שיער פזור, מבט רך ושפתון בגוון עדין. את הליפסטיק האדום של הפאם-פאטאל תשאירי למראה אחר.

חולצת שמלה

פריטים לקיץ 2015 מתוך האתר מיס ביהייב.
פריטים לקיץ 2015 מתוך האתר מיס ביהייב

מימין לשמאל: שמלה שחורה של Rachel Comey, שמלת סוהו של MISS BEHAVE, שמלה לבנה של LA GARÇONNE

סוד היופי: הנינוחות והנונשלנטיות של שמלת החולצה הם ממכרים. שמלת החולצה לא משדרת מאמץ או ניסיון עיקש להבליט את הגוף, אלא בעיקר מעבירה את המסר שנוח לך ואת גאה ברגליים שלך.
למה כדאי: את תיראי כמו מי שהתעוררה בבית של בחור מקסים ולקחה את חולצת הכפתורים הגדולה שלו, כי לא התאים לך לצאת לרחוב בשמלת ערב. נכון שזה אופטימי ומחבק?
איך לובשים? חולצת השמלה היא ההזדמנות לנעול סנדלים שיש בהם הרבה עיצוב ונוכחות. השמלה לא גונבת את ההצגה, רק מפנה את הבמה ומספקת רקע הרמוני לנעליים הנכונות ולתיק מקסים. תהני. 

דנה דרבינסקי בשיתוף מיס ביהייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully