וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר וונג קורא לכם להצביע ולהשפיע

7.7.2015 / 8:22

מעצב-העל חוגג עשור למותג באמצעות קולקציה מיוחדת שתורכב מ-10 דגמים איקוניים שלו מהעבר, אותם ישחזר מחדש. את הרכבת רשימת הפריטים הנוצצת הוא פותח להצבעה אופנתית ודמוקרטית באמצעות חשבון האינסטגרם שלו

תצוגת אלכסנדר וונג. צילום: רויטרס

בסוף השבוע האחרון מילאה את הרשת חרושת של שמועות בנוגע לסיום תפקידו של המנהל האמנותי אלכסנדר וונג בבית האופנה היוקרתי בלנסיאגה. אתר חדשות האופנה WWD דיווח כי חוזה העסקתו, שאמור להסתיים בדצמבר הקרוב, ייתכן ולא יחודש. בכך תמכו גם השמועות על כך שוונג מחפש בקדחתנות ובחשאיות אחר משקיע חדש במותג העצמאי שלו - מה שמעיד על כוונות להשקיע בו זמן ומשאבים.

כעת הוא מחליט לחגוג עשור למותג באמצעות פרויקט ארכיוני מרהיב שבו גם אתם יכולים להשתתף. המעצב בן ה-31 מתכנן לשחזר מהעבר 10 דגמים איקונים שלו, לבניית קולקציה חגיגית. כאדם שדוגל בשיטה הדמוקרטית, הוא פותח את אפשרות הבחירה בפני קהל לקוחותיו באמצעות תמונות שהוא מעלה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו. מג'ינס הנצנצים מחורף 2011 ועד חליפת חיתוכי העור מקיץ 2013 - הבחירה בידיכם חובקות הסטייל, אז הצביעו והשפיעו. עשרת הדגמים שיקבלו את מספר ההצבעות הגבוה ביותר יושקו כקולקציית קפסולה שתוצע למכירה בחנויות ובאתר החל מחודש ספטמבר.

וונג החל לעבוד בבית האופנה בלנסיאגה בדצמבר 2012, כשנכנס לנעליו של ניקולה גסקייר שפרש מתפקידו בתום 15 שנה וכיום עומד בראש בית לואי ויטון. בשבוע שעבר שוחרר קמפיין סתיו 2015 של בלנסיאגה בניצוחו, בכיכובן של צמד הסופרמודלס קייט מוס ולארה סטון.

אלכסנדר וונג. GettyImages
וונג. מעצב שקשוב לדעת העם/GettyImages
תצוגת אלכסנדר וונג בשבוע האופנה בניו יורק סתיו-חורף 2015-16. GettyImages
סתיו-חורף 2015-16 בשבוע האופנה בניו יורק, פברואר 2015/GettyImages
אלכסנדר וונג לאביב-קיץ 2014-15 בשבוע האופנה בניו יורק. גטי, עיבוד תמונה
אבבי-קיץ 2014-15 בשבוע האופנה בניו יורק, ספטמבר 2014/עיבוד תמונה, גטי
מתוך תצוגה של המעצב אלכסנדר וונג בשבוע האופנה בניו יורק 2014. GettyImages
חורף 2014-15 בשבוע האופנה בניו יורק, אפריל 2015/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully