וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלתה על הגל: סודות היופי של גל גדות

7.7.2015 / 12:24

ויטמין C, סבון לניקוי פנים, ליפסטיק אדום, ייבוש שיער באופן טבעי וחדר כושר מאולתר. וונדר וומן הישראלית מספרת בראיון לאתר ווג האמריקאי כיצד היא שומרת על הטיפוח והסטייל בזמן נסיעות ולו"ז צפוף

הפרסומת לבושם "Bamboo" של גוצ'י

שלשום התמלאנו גאווה כששוחרר לאוויר העולם הקמפיין החדש בכיכובה של גל גדות לבושם Bamboo של בית האופנה גוצ'י. נציגתנו בהוליווד יישרה קו עם כוכבות ענק כמו ג'וליה רוברטס ושרליז ת'רון, והוצגה בשיא יופיה כאישה חזקה שיודעת מה היא רוצה וכמובן גם יודעת איך להשיג את זה.

כעת עולה גדות שלב בסולם ההישגים האופנתיים ומעניקה ראיון קצר לאתר ווג האמריקאי. כתבת המגזין מספרת על היופי הברונטי, הכריזמה השקטה והנוכחות העוצמתית של וונדר וומן הישראלית שכובשת כל מי שנתקל בה. היא גם לא חוטאת בשילוב אחד הציטוטים הקבועים והמפורסמים של הדוגמנית ושל דוגמניות בכלל - "הייתי ילדה טום בוי".

בעקבות לו"ז צפוף הכולל צילומים לקולנוע ולקמפיינים אופנתיים בארץ ובחו"ל, גדות מבלה בימים אלה בעיקר בשדות התעוופה. בראיון לווג היא חושפת כמה מסודות היופי שלה לשמירה על הטיפוח והיופי בזמן נסיעות. אז רשמו בפניכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה בא עוד גל גדול. מתוך הקמפיין לגוצ'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

כך תנצחי את הג'ט לג: "אני אמנם כבר התרגלתי לג'ט לג אבל יש לי טריקים די יעילים. אני שותה כמויות גדולות של מים כדי למנוע התייבשות, וגם מיץ תפוזים סחוט טרי כי ויטמין C הוא הכי טוב לגוף. אני מנסה להסתובב בחוץ באור היום עד כמה שאני יכולה, כדי לשמור על רמת סרוטונין גבוהה. ואני חייבת להיות כנה - אני נרדמת מעולה בטיסות, בדרך כלל נרדמת אפילו לפני ההמראה, פשוט שמה את עצמי על מצב OFF".

מישהו הולך תמיד איתי: "אני לוקחת איתי לכל מקום את מוצרי הקוסמטיקה שלי, בעיקר חשוב לי שיהיה איתי סבון ניקוי טוב לפנים, תרסיס מים, מסקרה של קרליין וסומק. אני לא אוהבת את התחושה של מייק אפ עליי במהלך היום".

אדום עולה: "אני בדרך כלל יוצאת לאירועים עם שפתיים מודגשות - ליפסטיק מדגם דיוה של מאק או האדום האיקוני של גוצ'י".

בתפקיד הטיפ המפתיע: "אני אוהב להריח נקיה ורעננה. ניחוח בושם Bamboo של גוצ'י באמת עושה בשבילי את העבודה".

כל יום הוא יום שיער טוב: "אני משתמש ביום ובלילה במוצרים של קרסטס. אנשים אומרים לי שלא כדאי לחפוף את השיער בכל יום אבל אני עדיין עושה את זה. מה שכן - אני משאירה את הפן בבית ונותנת לו להתייבש באופן טבעי".

כל מקום יכול להיות חדר כושר: "אני מנסה להתאמן לפחות שלוש פעמים בשבוע, לפחות שעה אחת בכל פעם, אני עושהTRX ופילאטיס. אם אני מקום שאין בו חדר כושר אני מתאמנת בחדר שלי. אם אני בים, אני שוחה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נרדמת מעולה בטיסות. עוד סיבה לקנא/מערכת וואלה!, צילום מסך
גל גדות ג'וצי במבו. צילום מסך
לא אוהבת את התחושה של מייק אפ על הפנים במהלך היום/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully