וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגולה או ורודה? הנעל ששוברת את האינטרנט

12.7.2015 / 7:38

זהירות, הנה זה מגיע שוב: שאלה תמימה בטוויטר בנוגע לאיזה צבע של לק מתאים לנעל הפכה בסוף השבוע לוויראלית ושיגעה גולשים ברחבי העולם. זוכרים את השמלה המכוערת עם ההאשטאג TheDress#? כעת קבלו את TheShoe#

תושבי לונדון חלוקים: השמלה כחולה ושחורה או לבנה וזהובה?/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בווידיאו: תושבי לונדון מתלבטים האם השמלה היא כחולה ושחורה או לבנה וזהובה?

איזה צבע של לק מתאים לנעל העקב שבתמונה – סגול או ורוד? ולמה זה כזה משנה? זהירות, מתקפת אופנתית-ויראלית בדרך. הכל התחיל מציוץ תמים שהפך לשאלה שהמוני אנשים ברחבי העולם התעסקו בה בסוף השבוע האחרון. אישה צעירה בשם המשתמש totallymendes שאלה בתמימות את חבריה בטוויטר איזה לק כדאי לה למרוח - ציוץ שעבר ישירות לבאזזפיד ומשם למרחב הווירטואלי חסר השליטה. בדומה ל-TheDress# ההאשטאג TheShoe# לא איחר לבוא.

אם נתמקד בעומק השאלה, קודם כל צריך להחליט כיצד להגדיר את צבע הנעל – האם היא עצמה סגולה או ורודה? ולאחר מכן מגיעה שאלה פילוסופית האם זה ברור שצריך להתאים לנעל את אותו צבע מניקור בדיוק. על פי תוצאות הסקר באתר באזזפיד, 64% מהגולשים הצביעו בצבע הוורוד מימין, ו-36% תומכים בצבע הסגול משמאל.

כזכור, בפברואר האחרון תמונה של שמלה (מכוערת במיוחד) שברה את האינטרנט ושיגעה את הגולשים שהתקשו להחליט באילו צבעים מדובר. משתמשת בשם swiked העלתה תמונה של שמלה לעמוד הטאמבלר שלה וכתבה "חבר'ה, תעזרו לי - "האם השמלה הזאת היא בצבעי לבן וזהב, או כחול ושחור? אני והחברים שלי מתווכחים על זה וזה משגע אותנו". מרגע זה קהילת האינטרנט נחלקה לשני מחנות: גולשים שראו שמלה בצבעי לבן וזהב, וגולשים שראו שמלה בצבעי כחול ושחור (ועוד כמה מחנות קטנים שראו צבעים נוספים כמו סגול, אפור וחום). המחלוקת הלכה והתגברה, התגלגלה החוצה מאתר טאמבלר והגיעה לאתרים נוספים ונחשבים, כולל מאמר ב-TIME, בסקר שערך באזזפיד התברר כי 75% מהגולשים רואים לבן וזהב, והשאר - כחול ושחור. השמלה עצמה הפכה לסולד-אאוט באתר המכירות תוך 30 דקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך הכל התחיל. 64% מהמצביעים בסקר באזזפיד הצביעו ורוד, 36% הלכו על הסגול/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
TheDress#. מלאת באזז, נטולת סטייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully