וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחילתה של ידידות מופלאה: ג'יי קרו משיקים קו נגיש

13.7.2015 / 13:32

אחרי שנה לא קלה שכללה מהמורות פיננסיות, צניחה של 5% במחזורי המכירות וקולות ביקורתיים אודות האיכות, מותג האופנה האמריקאי מאמץ אסטרטגיה חדשה ומשיק קו חדש ונגיש במחירים ידידותיים

תצוגת ג'יי קרו בשבוע האופנה בניו יורק, פברואר 2015. GettyImages
ג'יי קרו בשבוע האופנה בניו יורק, פברואר 2015/GettyImages

התמורות והתהליכים המתרחשים בתעשיית האופנה מאלצים אותה כל הזמן לחשב מסלול מחדש. הן בבתי אופנה עילית והן ברשתות אופנה ההמוניות מבינים כיום כי הדרך הנכספת ללב ולארנק של הציבור נעשית יותר ויותר מאתגרת. רק בסוף החודש שעבר למשל הכריזה ויקטוריה בקהאם על השקת ליין דנים חדש ונגיש יותר, מנגד מעצבת הקוטור הסינית גואו פיי הצהירה על השקת קו מוכן ללבישה וכעת גם במותג האופנה ג'יי.קרו מחליטים לאמץ אסטרטגיה חדשה ולהשיק קו חדש ונגיש במחירים ידידותיים למשתמש.

המעניין הוא שבניגוד לדוגמאות שניתנו קודם לכן, ג'יי.קרו הוא אמנם מותג אופנתי מאוד - בראשו עומדת ג'נה ליונס אחת הנשים המשפיעות בתעשיית האופנה (מה שגם זיכה אותה בתפקיד אורח בסדרת הפולחן הטרנדית "גירלז"), אך בסופו של דבר מדובר במותג הנכלל בקטגוריית הביניים על הציר שנע בין קוטור לאופנה המונית.

בחלוף שנה מאתגרת שכללה מהמורות פיננסיות, צניחה של 5% במחזורי המכירות וקולות ביקורתיים אודות איכות מותג האופנה האמריקני, הבינו קברניטיו כי אין להם ברירה אלא לנקוט בצעדים דרמטיים. במיוחד לאור העובדה כי ברשתות מסחריות נוסח זארה וקוס (רשת האופנה הסקנדינבית האיכותית מבית H&M שטרם עשתה עלייה לארץ), ניתן למצוא אלטרנטיבות פחות או יותר מאותו הז'אנר במחירים דומים ואף זולים יותר.

החנות הראשונה של הקו החדש צפויה להיפתח במהלך חודש יולי בדאלאס שבטקסס, כשלאחריה מתוכננות להיפתח חנויות נוספות ברחבי ארצות הברית. במקביל יוצעו למכירה מוצרי הקו החדש ברשת.

ג'נה ליונס, המנהלת האמנותית והנשיאה של ג'יי קרו. GettyImages
ג'נה ליונס, המנהלת האמנותית ונשיאת ג'יי קרו/GettyImages
תצוגת ג'יי קרו בשבוע האופנה בניו יורק, פברואר 2015. GettyImages
תצוגת ג'יי קרו בשבוע האופנה בניו יורק, פברואר 2015/GettyImages
תצוגת ג'יי קרו בשבוע האופנה בניו יורק, פברואר 2015. GettyImages
תצוגת ג'יי קרו בשבוע האופנה בניו יורק, פברואר 2015/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ג'יי קרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully