וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: בחום הזה של תל אביב

15.7.2015 / 8:29

גברבר יקר, גם בחום יולי-אוגוסט המאתגר יש דרכים לשמור על אסתטיקה סבירה ואטרקטיביות מסוימת. מדאודורנט צמחים מרענן ועד לקרם לחות ממריץ - כל תכשירי הטיפוח שיצילו אותך מעצמך. המדור בסימן מהדורת קיץ חשובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בזמנים קשים אסור להזניח את השמירה על הגוף ועל הפאסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר, ברוך הבא לעוד קיץ לתפארת מדינת ישראל. הטמפרטורות נשארות סטטיות באזור ה-30 פלוס, השמש שורפת את הכתפיים, הנשים מסירות את השכבות לטובת גופיות (אלגנטיות) ורק אתה ממשיך לחוש את טיפת הזיעה בחולצה הספוגה, זו שמכתימה במקרה הטוב, או גולשת במורד הגב לתוך התחתונים במקרה הרע.

למרות העלייה באחוזי הלחות והרצון לבלות את השבועות הקרובים בבגד ים מינימלי בלבד, חוסר החשק להתמרח (כי מי הים מספקים לחות, לא? לא!), להזליף או לקרצף את עצמך - אסור להזניח את השמירה על הגוף. הרי, למה נועדו כל התכשירים השונים והמשונים בשורות מטה, אם לא כדי להפוך אותך לאסתטי ואטרקטיבי יותר גם בתקופת החמסין? ד"ש למשקפי השמש.

1. דאודורנט סטיק נטול אלומיניום של ל'אוקסיטן

בוטיק הטיפוח מוכר סטיק נטול אלומיניום, אלכוהול ופארבן, שתוכלו לרכוש במחיר 102 ש"ח ל-75 מ"ל.

מפנק או מספק? בעולם שבו גילוי דאודורנט סטיק על המדף בדראגסטור הפך לקשה יותר מלמצוא מין מזדמן באפליקציה סלולרית, הסטיק הקשיח של המותג הצרפתי מרענן ממש. הניחוח נעים וגברי במידה, הוא לא מותיר סימנים, אך למרבה הצער הדאודורנט מותאם בעיקר לזיעה האירופית - ולא בטוח שיעמוד בחום של המזרח התיכון. עדינים? זה בשבילכם. מסריחולים, לכו על תכשיר אינטנסיבי יותר.

2. דאודורנט רול און של וישי

הרול "Stress Resist" עם המינרל של מותג הטיפוח הוא אנטי פרספירנט מותאם לעור רגיש, שאמור להיות יעיל לעד כ-72 שעות. בבתי המרקחת הוא יעלה 101 ש"ח ל-50 מ"ל.

פחות או יותר? בוקר טוב, חום יולי-אוגוסט הגיע - כולל העבודה, הקניות, ביקור חברים, צעקות מהבוס, פקקים, טיול עם הכלב, ישיבות, חול, בישולים, דייטים, זפת, ילדים ופחות מדי מזגנים. בסדר, ברור שהדאודונט שלך צריך להיות יעיל לאורך זמן ולהתמודד מול שלל הלחצים והמתחים שיוצרים כתמי זיעה, כמו זה של וישי שהוא מושלם לחובבי הרול-און, א-לה-מרח ושכח. 72 שעות זו הגזמה, אבל עבור יום ארוך אחד הוא עושה את העבודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

3. קרם עיניים Age Defense של קליניק מן

תכשיר העיניים מסדרת מוצרי הגברים של מותג הטיפוח, שנועד להילחם בנפיחות וסימני ההזדקנות באזור הרגיש, עולה 230 ש"ח ל-15 מ"ל.

למרוח או לזנוח? גבר, השתכללת והגעת לשלב שבו אתה מבין שאזור העיניים זקוק לתכשיר שונה מקרם הלחות לפנים שאתה מורח, נכון? העיניים הנפוחות מעייפות, הקמטוטים לא ממש תורמים למראה המחוספס וכן, אתה זקוק לקוקטייל מרכיבים שנועדו לצמצם את העיגולים הכהים ולהגן מפני מראה של בולדוג בן 40. ובכן, למרבה הצער, אלא אם אתם מכורים למוצרי החברה, הקרם של קליניק סמיך מדי, יקר יחסית ויעיל פחות למטרה. פחות.

4. קרם הגנה מפני השמש לגוף של קיל'ס

תחליב הגנה נטול שומן מפני השמש 50 SPF לגוף, של בוטיק הטיפוח האמריקני. התכשיר שעמיד במים עולה כ-120 שקלים ל-150 מ"ל.

חביב או מלהיב? עזוב אותך מהבריאות, לא ברור אם אשתך תוכל ללטף אותך, אם החברה תוכל לחבק אותך, אם מישהי בכלל תסתכל עליך - כשתראה שרוף כמו דונטלה ורסאצ'ה אחרי שנרדמה במכונת השיזוף, רק כי שכחת להתמרח במקדם הגנה ראוי לפני שיצאת לבילוי תחת השמש. התחליב האיכותי של קיל'ס, שגם חולק על ידי דיילי החברה לשלל משתתפים מטופחים במהלך מצעד הגאווה שנערך בתל אביב, עושה את העבודה מצוין, נמרח בקלילות ונספג במהירות. מלהיב ובריא.

5. קרם לחות ממריץ של דקלאור

תכשיר לחות והגנה של המותג הצרפתי, שמועשר בתמציות שמנים של אקליפטוס וציפורן לשיכוח אחרי הגילוח, האטת בצבוץ הזיפים והמרצת עור הפנים. העלות היא 443 ש"ח ל-50 מ"ל בבתי המרקחת.

לשפשף או לחפף? קרם פנים שגם מפנק בלחות, גם עוזר בהרגעת החתכים אחרי הגילוח וגם מאט את קצב צמיחת הזיפים, יקר מאץ' אבל הכי פלא. אז למרות שלל ההבטחות, מדובר בתכשיר די סטנדרטי, שלא נספג הכי מהר (פחות מומלץ בקיץ המקומי), לא מגיע בריח ניטרלי (כי ניחוח האפטר שייב לא מספיק?) ולגבי הזיפים - הם עדיין צומחים. נו מה, קרם פנים לא רצועות שעווה!

6. דאודורנט צמחים של Weleda

השפריצר הנוזלי של וולדה מבוסס על מרכיבים טבעיים, ללא מלחי אלומיניום וללא כימיקלים. בבתי המרקחת וחנויות הטבע הדאודורנט יעלה 74.90 ל-100 מ"ל.

להזליף או להעיף? במקרה של וולדה לא מדובר בספריי ספורטיבי, אלא בנוזל של ממש שמכיל תמציות של עץ התה ומרווה - כך שקצת קשה לנחש שאחרי שבית השחי יתייבש, הוא באמת ימנע את ניחוח הזיעה המבריח. עם זאת, כמה שעות אחרי השימוש, שבהן תתרגל להריח כמו שיח תבלינים, כנראה שמדובר באחד הדאודורנטים הטובים ביותר שבהם תשתמש. לא רק בריא, אלא יעיל ובלתי מורגש. להזליף!

7. דאודורנט ספיד סטיק ג'ל 24/7

מותג תכשירי הטואלטיקה משווק את "Fresh Rush", דאודורנט ג'ל חדש לגברים. 18 שקלים ל-75 מ"ל ברשתות השיווק.

יעיל או מגביל? הבעיה בדאודורנט ג'ל, היא הכתמים הלחים, התחושה הדביקה והרטיבות שהוא מותיר באזור בית השחי אחרי השימוש. לספיד סטיק יש כל כך הרבה ניסיון עם הג'ל החלקלק, שהפעם השתכלל מספיק עד כדי כך שהוא מבטיח לעצור את השפעות הזיעה עד 48 שעות אחרי השימוש. בפועל, מדובר בעוד אנטי פרספירנט, אבל הכי בנאלי שאתם יכולים למצוא בין המעברים בסופר. הכי עוד אחד.

8. תרסיס הגנה לפנים ולגוף של Avene

ספרי מקדם הגנה מפני השמש לעור רגיש, 50 SPF. הוא יעלה לכם כ-199.90 שקלים ל- 200 מ"ל, בסניפי רשתות הפארם בארץ.

למרוח או לשכוח? חבר'ה, לא משנה אם יום בים, ריצת בוקר בפארק או פיקניק בגינה מתחת לבית, אין מנוס מהתגוננות מפני קרני השמש החורכות של הקיץ המקומי. לעומת התכשירים שאתם מכירים, כמה שפריצים של הספריי המצוין מבית אוון, יספקו לכם את ההגנה אחרי שנספג במהירות שיא, לא הותיר תחושה שמנונית אבל כן השאיר ריח קליל ונעים. החיסרון: שיזוף לא יהיה פה.

9. בשמים לוהטים במהדורות קיץ מיוחדות

העונה החמה מביאה לא רק מדוזות, אלא גם גרסאות קיץ מיוחדות לכמה ניחוחות לוהטים ומוכרים של בתי האופנה הגדולים. המחירים של המהדורות המוגבלות? בהתאם.

המריח הוא המסריח?

Ck one Summer של קלווין קליין, 175 שקלים ל-100 מ"ל. הניחוח בן ה-20 מתחדש בטוויסט טרופי של ליים, אבטיח קפוא, אניס ומלפפון עם פצ'ולי. התוצאה פירותית הרבה יותר מהריח הקלאסי, ממש כמו סורבה.

ז'אן פול גוטייה La Male Hindi summer, כ-125 מ"ל ב- 576 ש"ח. המעצב השיק את הניחוח הקלאסיים בהשראת קולקציית ההוט קוטור שהציג, כולל לבנדר, הל, דשא קצוץ וניל ומנטה מרעננים.

DKNY SUMMER MEN של דונה קארן, 395 ל-100 מ"ל. הערבוב של ניחוחות גרגרי ערער, אגוז מוסקט, מרווה ורימון, יוצר ניחוח מרענן בבקבוק בלתי אפשרי באורכו.

לייט בלו "Swimming in Lipari" של דולצ'ה גבאנה, 125 מ"ל במחיר 299 ש"ח. כולל בתוכו תמצית של מלח ים, מנדרינה, עצים יבשים ומאסק, שיוצרים שילוב של בושם מתוק עם טוויסט ים תיכוני חריף.

אל תגלה לחברה אבל...

נכון שבימים החמים של הקיץ אתה לא אוהב את הזיעה בתוך הגרביים והמחנק בתוך המגפיים מעור? אתה נמנע ככל שניתן מנעליים סגורות ומעדיף לא רק לרדת למכולת בכפכפים, אלא לבלות כמה שיותר שעות בסנדלי (רחמנא לצלן) השורש שלך? אז אולי כדאי שתפנים כמה שיותר מהר את שתי המילים הבאות: טיפול פדיקור. דחוף. בהול.

כן, אם כבר החלטת שחבריך למשרד צריכים לבחון את הציפורן (החודרנית) בבוהן וקהל הנוסעים לצדך בתחבורה הציבורית יכולים לעקוב אחרי העקב (המיובש) שלך, אתה צריך להבין שבכל כמה שבועות עדיף שתגיע לטיפול של מטפלים מומחים בכף הרגל, כאלה שיסירו את העור המיובש ויקצצו את הציפורניים העקומות. בסניף רשת הקוסמטיקה "yullia" שממוקם בשוק הפשפשים שביפו למשל, לא רק תתפנק על כורסת עיסוי אלא תצא מהמקום בלי עור עודף בכפות הרגליים, אבל עם תחושה כאילו אתה הולך על ענן. ואז תחזור לכפכפי האצבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully