וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: על גדות ועל גבות

14.7.2015 / 15:36

קנדל ג'נר היא המוזה הבלתי מעורערת של קרל לגרפלד, ג'יזל מפתיעה בלוק עתידני ולא שגרתי, וכולם עפים על גל גדות - כולל קארה דלווין. כל הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: קנדל ג'נר היא המוזה הרשמית של קרל לגרפלד

קרל לגרפלד וקנדל ג'נר בתצוגת שאנל, שבוע הקוטור בפריז. GettyImages
איי דו. קנדל וקרל מחליפים נדרים לא רשמיים בשבוע הקוטור/GettyImages

אם יש מסקנה אחת גורפת שאפשר להסיק משבוע הקוטור שמאחורינו היא זו: כעת זה רשמי, קנדל ג'נר היא המוזה הבלתי מעורערת של קרל לגרפלד. זה לא שהשניים היו זרים זה לזו קודם לכן, אך תצוגת הקזינו המדוברת של שאנל נתנה את הגושפנקה הסופית. ג'נר ששימשה כדוגמנית המובילה בתצוגה, נעלה אותה בחליפת כלה לבנה (שעוררה הייפ בפני עצמה) ובמעטפת החמימה של לגרפלד לעיני כל המוזמנים. אין ספק שמדובר בשיא מקצועי חדש ברזומה המתפקע של הסופרמודל הנוסקת.

הסטילס: ג'יזל מפתיעה על שער מגזין LOVE

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לה טאלנט. ג'יזל בגיליון הטאלנטים של LOVE/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא אולי סופרמודל בדימוס, לפחות במונחים של מסלול הדוגמנות, אבל את הפוטוגניות שלה אף אחד לא יוכל לקחת ממנה. ג'יזל נבחרה לעטר את גיליון הטאלנטים של מגזין LOVE לצד שמות כמו שר, קרולין מרפי, אליסיה ויקנדר, מיה גות' ופלורנס וולש. בשער שצולם על ידי דייויד סימס וסוגנן על ידי עורכת המגזין עצמה קייטי גרנד, מפתיעה דוגמנית העל הברזילאית בלוק עתידני ולא שגרתי, הכי רחוק מהסקס-אפיל הנוטף והמוכר. אנחנו מתים על זה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הווידאו: האקססורי הלוהט לקיץ 2015 הוא בכלל חישוק

תרבות רחוב ואופנה הולכות כידוע יד ביד, וכעת הן מאיימות לקחת את זה לשלב הבא ולהתחיל להקפיץ יחדיו חישוקי הולה-הופ. המפיק הניו יורקי האופנתי ברנמאר שביקר בחודש שעבר בארץ, מציג את הלהיט החדש של הקיץ, ולא מדובר בטראק המדבק כמו באקססורי עצמו. את החישוק והשקשוק מדגמנת מראווה, מתעמלת ממוצא סומלי-אוסטרלי שהיא גם מוזיקאית, שחקנית ואלופת עולם עתירת סטייל האוחזת בשיא גינס של נענוע מבעד ל-160 חישוקי הולה-הופ במקביל. אזעקת טרנד, ראו הוזהרתם.

הטרנד: כולם על הגל

גל גדות וקארה דלווין עושות סלפי. אינטסגרם, צילום מסך
הגבות והגדות. קארה דלווין וגל גדות עושות סלפי/צילום מסך, אינטסגרם

וונדר וומן הישראלית לא מרגשת עוד רק אותנו כאן בפרובינציה, אלא מאיימת לשטוף את כל העולם בכמויות הקסם הבלתי נדלות שלה. אחרי החשיפה בפסטיבל קומיק-קון והשקת הקמפיין המלא לבושם של גוצ'י, משיקה גל גדות חיבור אופנתי נוסף, הפעם עם דוגמנית-העל/שחקנית קארה דלווין תחת ההאשטג girlpower#.

הנערה: קלרה קריסטין היא המוזה החדשה של הדי סלימן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה שטוב לגספר נואה. קלרה קריסטין מדגמנת לסן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בחדשות המוזות: הדי סלימן מציג את החדשה שלו, קלרה קריסטין, שחקנית דנית צעירה ונוטפת שיק המוכרת בעיקר לפרנקופילים ולחובבי פורנוגרפיה במעטה של קולנוע אינדי צרפתי איכותי. קריסטין הנודעת בשל תפקידה הפרובוקטיבי בסרטו של גספר נואה "אהבה", גרמה גם למנהל האמנותי של סן לורן להתאהב בה וללהק אותה לקמפיין החדש שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully