וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: נעלי הארמדיל של אלכסנדר מקווין

14.7.2015 / 9:13

שלוש חובבות אופנה נועזות עם כוח סיבולת מרשים תוכלנה להתהדר במגפונים המאתגרים בסכום הנע בין 10,000 ל-15,000 דולר עבור זוג. אלה שמעדיפות את הנעל שלהן קצת פחות אקסטרימית ואת הקרסוליים שלהן בריאות ונינוחות, מוזמנות לצפות בהן בתערוכה

נעלי הארמדיל של אלכסנדר מקווין. AP
אם ליידי גאגא יכולה, אולי גם את. נעלי הארמדיל של מקווין/AP

שלוש נשים בנות מזל (תלוי איך מסתכלים על זה) תוכלנה להצטייד בנעלי הארמדיל המפורסמות מבית האופנה של הגאון המנוח מקווין, במכירה שתתקיים בבית המכירות כריסטיס בניו יורק החל מהיום ועד ה-23 לחודש. כרגע השווי המוערך לזוג נעליים אחד עומד על 10,000-15,000 דולר. כל הרווחים יועברו לתרומה דרך יוניסף עבור נפגעי רעש האדמה שפקד את נפאל בחודש אפריל האחרון.

הנעליים כבדות המשקל עוצבו בעבודת יד באיטליה והיו מיועדות במקור לתצוגה בלבד. הן עשויות עץ ועור פיתון, ואורכו של העקב הוא 12 אינץ' - כלומר 30 (!!) סנטימטרים. על אף האתגר המרשים להליכה, הן הפכו לפייבוריטיות על ידי ליידי גאגא, דפני גינס ופאשניסטיות תוססות נוספות.

חובבות האופנה שמעדיפות את הנעל שלהן קצת פחות אקסטרימית ואת הקרסוליים שלהן שלמות ובריאות, מוזמנות לצפות בנעליים בתערוכת הרטרוספקטיבה המדוברת "Alexander McQueen: Savage Beauty", הזוכה לתשבוחות רבות ולמבקרים מרוצים. התערוכה מוצגת במוזיאון העיצוב והאופנה ויקטוריה ואלברט בלונדון עד ה-2 באוגוסט.

נעלי הארמדיל של אלכסנדר מקווין. יח"צ חו"ל,
גרסת נחש הפיתון המקורית/יח"צ חו"ל
נעלי הארמדיל של אלכסנדר מקווין. יח"צ חו"ל,
30 סנטימטרים של נועזות/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully