וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלים של ג'יזל והגוונים של ג'יי לו: מוצרי פרימיום חדשים לשיער

19.7.2015 / 14:18

בין אם בורכת בצרות של נערות עם שיער מקלות או בין אם את אוחזת בערימת קשרים מקורזלים, השיער שלך דורש תחזוק יומיומי בעזרת תכשירים איכותיים. הנה כמה מהמוצרים החדשים על המדף שממש שווה להכיר

אתר רשמי

אמת ידועה היא ששיער "כמו במגזינים" דורש עבודה. טיפוח קפדני ואהבה גדולה. סירוק ופיזור מוס אקראיים ושטחיים לא יספיקו בדרך כלל. כמו תינוק, השיער שלכם נזקק בכל רגע לתשומת לב. הברק של ג'ניפר לופז על השטיח האדום וגלי הברונד של ג'יזל על שער מגזין אינם תוצאה של טיפול אישי על-ידי אנשי מקצוע מן השורה הראשונה. חלק מזה קשור לשימוש בתכשירים הנכונים לשיער. על המדפים בארץ בימים אלו מספר מוצרי פרימיום חדשים המשמשים מעצבי שיער האחראים על שיערן של כוכבות על השטיח האדום ובצילומי אופנה.

ליאונור גרייל - גן בוטני בשיער שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליאונור גרייל (Leonor Greyl), מותג ותיק צרפתי שנוסד ב- 1968 ונושא את שם המייסדת מציע מוצרי שיקום, ריכוך, ניקוי, הזנה ועיצוב לשיער. כל מוצרי המותג, בעלי ניחוח פירותי, מבוססים על שמנים צמחיים, אינם כוללים סיליקון, עופרת או פרבנים (חומרי שימור סינתטיים), מותאמים לכל סוגי ומצבי השיער והקרקפת.

מוצרי מפתח בליאונור גרייל הם HUILE SECRET DE BEAUTE: תרסיס שמנים (שמן גרנדה ושמן בוריטי) ריחני להזנת הגוף והשיער המונע מהשיער להתייבש ומספק הגנה מפני השמש. SHAMPOOING CREME MOELLE DE BAMBOU SHAMPOO, שמפו קרם לשיער יבש, עבה, ארוך או מקורזל. השמפו מבוסס על תמציות במבוק ללחות וברק. MASQUE ORCHIDEE, מסיכת הזנה המיועדת לשיער יבש מאוד, עבה או מקורזל. המסכה מבוססת על פרח הסחלב, מכילה סרמידים, פרוטאינים ושמנים מרככים. HUILE DE LEONOR GREYL, שמן מרכך, מגן ומזין מהשורשים עד הקצה המכיל אגוז המונגונגו אפריקאי ושמן קוקוס (שילוב טהור טבעי,. את השיער עד הקצה. SERUM DE SOIE SUBLIMATEUR, סרום הזנה ועיצוב במרקם קליל לכל סוגי השיער המכיל שמני ריכוך, חלבוני משי לתוספת ברק, תמציות אצות ים להתרת קשרים ומסנני קרינת UVA/ UVB.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

כריסטוף רובין - הילולה טבעונית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כריסטוף רובין (Christophe Robin), אמן צבעי השיער מוביל העומד מאחורי כמה מן המראות המנצחים של כוכבות רבות כמו קתרין דנב, קיילי מינו וטילדה סווינטון, משיק לראשונה בישראל קו מוצרי שיער לטיפוח ושיקום שיער צבוע. המוצרים מתאפיינים בדרגת חומציות המותאמת לשיער צבוע, ללא תוספות כימיות כמו פרבנים, אלכוהול, סיליקון ואמוניה. הקו כולל מוצרי הגנה מפני שמש ומוצרים להחייאת גווני השיער.

מוצרי מפתח הם MOISTURIZING HAIR OIL WITH LAVENDER, שמן לחות טיפולי המורכב מתמצית לבנדר להגנה מפני שמש וחום. מכיל 97.6% שמנים צמחיים טהורים (שמן לבנדר, שמן עץ הדקל, שמן זית טהור ושמן נבט חיטה). CLEANSING MASK WITH LEMON, מסיכת ניקוי מועשרת בלימון לשיער צבוע, מובהר או רגיש. כוללת גם קמומיל ובעלת שלוש פעולות: טיהור, פילינג קרקפת וניקוי שיער. INTENSE REGENERATING BALM WITH RARE PRICKLY PEAR OIL, באלם טיפולי רב תכליתי המתאים לשיער, גוף, שפתיים, ידיים ורגליים. מבוסס על שמן זרעי אגס נדיר מזן פריקלי. כולל 99% רכיבים טבעיים כמו חמאת קקאו, שמן זרעי אגסים מטהיטי, שמן נבט אורז, שמן שקדים ופרחים התורמים ליעילות הטיפול. מוצר זה הינו רב שימושי ומאפשר להשיג מראות שיער שונים במינימום מאמץ. מתאים גם לטיפוח העור במיוחד לאזורים יבשים או להקלה בכווית לאחר חשיפה לשמש. ANTIOXIDANT CLEANSING MILK WITH 4 OILS AND BLUEBERRY, תחליב שמפו נוגד חמצון לשמירה על גווני השיער לאחר צביעה. מכיל שמנים בוטניים מעץ השקד, שמני חמנייה, גלעיני אפרסק ואגוז, ויטמינים A ו-E, חלבוני אורז ותמצית אוכמניות. COLOR FIXATOR WHEAT GERM MASK, מסיכת נבט חיטה לתוספת ברק לשיער צבוע או חסר חיוניות (דק ודליל). מבוססת על שמן נבט חיטה, תמצית דבש מלחחת ופרו ויטמין B5.

סאשה חואן - אצות וצמחי ים מן האוקיאנוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד חדש בארץ, המותג סאשה חואן (SACHAJUAN). מותג שנוסד על-ידי צמד מעצבי השיער סאשה מיטיק וחואן רוזנלינד, מייסדי מרכז עיצוב שיער בשטוקהולם אופנתי. סאשה חואן נוסד ב- 1993 לאחר מחקר שארך 11 שנים ו?במטרה להעניק פתרונות טבעיים לעיצוב השיער. הטכנולוגיה החדשה שהוצגה, OCEAN SILK, משלבת סוגים שונים של אצות וצמחי ים לצד תמציות צמחים בוטניות, מרכיבים להעצמת לחות וברק השיער. המוצג מציע מוצרי ניקוי, ריכוך, שיקום ועיצוב. המוצרים מוגשים בבקבוקים בהשראת בתי מרקחת ישנים והם קלים לשימוש ביתי.

מוצרי מפתח הם NORMAL HAIR SHAMPOO, שמפו לסובלים מנשירת שיער. חפיפה יומיומית בשמפו מאזנת את השיער והקרקפת ומוסיפה לו ברק ורכות. COLOR SAVE SHAMPOO, שמפו לשימור שיער צבוע לאורך זמן. INTENSIVE HAIR OIL, שמן לשיער המועשר בתמצית ארגן להגנה על השיער לפני עיצוב בחום. מכיל שמנים בוטניים טיפוליים כמו שמן אגוז הארגן ושמן האובליפיחה. OVER NIGHT HAIR REPAIR, טיפול לילה משקם לשיער המספק שיקום אינטנסיבי ללא שמנוניות. מוצר במרקם ג'ל על בסיס מים לטיפול בזמן השינה. OCEAN MIST, ספריי מלח ים לעיצוב מלא נפח. מוצר פופולרי בהפקות אופנה. הספריי יוצר מראה מרושל וטבעי כמו אחרי בילוי בשמש ובים ללא מאמץ.

את מוצרי השיער ליאונור גרייל, כריסטוף רובין וסאשה חואן ניתן להשיג בלעדית ברשת אפריל.

סדרת כרונולוז'יסט של קרסטס - שמפו, מסכה וגם בושם לשיער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג מוצרי השיער המקצועיים קרסטס (Kerastase) משיק קו חדש ויוקרתי, כרונולוז'יסט (CHRONOLOGISTE) לכל סוגי השיער. הקו כולל שלושה מוצרי סדרה בלבד לשיפור מראה השיער המבוססים על פורמולות מחודשות. מוצרי כרונולוז'יסט כוללים אביסין, מולקולה בעלת סגולות הזנת שיער הנוצרת על-ידי אצות זעירות שנמצאו בתוך סלעי געש וסרום פנינים העשוי כדורים קטנים דמויי קוויאר לריכוך וברק.

בסדרה, LE BAIN REVITALISANT, שמפו בעל פורמולה מתקדמת, לניקוי הקרקפת ומראה שיער משופר נראה לעין (תכולה: 200 מ"ל, מחיר: 154.50 שקלים). CREME DE REGENERATION, מסכה מחייה ומשקמת המכילה ריכוז של מרכיבים פעילים להזנה עמוקה של השיער מהקרקפת ועד לקצוות. אופן השימוש: לאחר חפיפה יש להניח על האורכים והקצוות ולעסות. להמתין 2-3 דקות ולשטוף (200 מ"ל, מחיר: 260 שקלים). LE PARFUM EN HUILE, שמן בושם לשיער (הראשון לשיער מבית קרסטס), המעניק את טאץ' הסיום לשגרת כרונולוג'יסט, עם ניחוח שנרקח על-ידי הבשם אלברטו מורילס. ביצירת הבושם, עבד מורילס עם בסיס שמן ולא אלכוהול ויצר שילוב יוצא דופן של התווים האציליים מעולם הבשמים, בהם נעשה שימוש בבשמי יוקרה: תה הוורד, עצים בהירים ומושק יחד עם תמצית של שמן המור, שמן של שרף עצים. שמן הבושם מהווה את השלב האחרון אחרי עיצוב השיער בסדרת כרונולוג'יסט. אופן השימוש: יש למרוח לחיצה או שתיים על אורכי השיער היבש, ללא שטיפה. (125 מ"ל, מחיר: 230 שקלים)

לרשימת הסלונים המורשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully