וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 פריטים שכל פאשניסטה אמיתית צריכה

21.7.2015 / 8:05

כמו בושם טוב, גם הארון שלך נזקק לתווי בסיס איכותיים, אבל שוק האופנה גדוש בכל מיני פריטי ביגוד ואקססוריז ולא תמיד את יודעת מה נכון ובמה חשוב להשקיע את כספך. רשימת נאוה סילוורה לשירותך

אתר רשמי

בווידאו: קארה דלווין בקמפיין מעילי הטרנץ' של ברברי, ספטמבר 2011

עקבי ניוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי כריסטיאן לובוטין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברור לנו שיש לך שחורות. אבל נעלי סירה עם עקבים גבוהים בגוון ניוד עשויות להיות אקססורי שימושי מאין כמותו. ההתאמה מושלמת תמיד, בכל עונה ובכל שעות היום. שלא לדבר על הארכת הרגליים. תחשבי קייט מידלטון. זה תמיד טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

חליפת מכנסיים מחוייטת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חליפת מכנסיים של סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא הוצגה ב- 1966 על-ידי הקורטייר הצעיר איב סן לורן. 'לה-סמוקינג', חליפת טוקסידו לנשים ראשונה מסוגה. המראה האנדרוגיני, מינימליסטי ואלגנטי, כפי שהונצח רבות בצילומיו של הלמוט ניוטון, אומץ מאז בכל מיני גרסאות. שני הפריטים המחויטים התגלו כשימושיים להפליא ומצאו את מקומם בארונן (ובליבן) של נשים בכל העולם. השקעה משתלמת, כולל בדגם אבי השיטה, סן לורן.

שפתון אדום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתון Russion Red של מאק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהיסטוריה של האופנה, מגמות שונות צצו, נעלמו, שבו או נעלמו בלי שוב. אבל השפתון האדום מעולם לא הלך לשום מקום. הוא החמיא לגבירות מיוחסות ביצירות אמנות בעולם העתיק ועד הפופ ארט ונראה דרך קבע בשערי מגזינים ואירועי שטיח אדום. ריהאנה היום, כמו מרילין מונרו לפניה וקליאופטרה, הרבה קודם, אהבו את הגוון העז. הוא משדרג בקלות כל מראה והופך אותו לחגיגי וזוהר. את חייבת אחד משלך.

שעון יד אלגנטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם צמיד או רצועת עור, עם או בלי נתונים נוספים, כגון תאריך, טיימר והצגת השעה במקומות אחרים בעולם, שעון היד שלך עשוי להיות אקססורי אלגנטי בעל תכונות אסתטיות שאינן נופלות מאלו של צמיד שאנל. תתפלאי, אבל אפילו שווייצרים מסוימים מוצעים היום במחירים נגישים. דגם מתכת המשלב גווני כסף וזהב יתאים לכל התכשיטים שלך.

מחרוזת פנינים

הנסיכה דיאנה בכובע של הכובכן פרדריק פוקס ותכשיטי פנינים בעת ביקור באנציו, איטליה, 28 אפריל 1985. Tim Graham, GettyImages
הנסיכה דיאנה ומחרוזת הפנינים שלה/GettyImages, Tim Graham

יש משהו בטבע הנקי, הטבעי, הצחור והנצחי בפנינה שקשה להישאר אדיש מולו. קוקו, גרייס, אודרי, ז'קלין ודיאנה ידעו לעשות בהם שימוש השראתי. ואם את תרה דרך קבע אחר השראות טובות, הנשים המדהימות האלו והפנינים שלהן, הן תמיד ההשראה הנכונה. התחכום והזוהר של הקוטור הצרפתי וההוד וההדר של נסיכות שנקשרו מאז ומתמיד לתכשיטי פנינים שידרג אותן לסטטוס על. וזה המקום שאת רוצה להיות בו.

שמלה שחורה קטנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה שחורה קטנה של פולקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטווח ארוך, רב-תכליתית, במחיר סביר, נוחה ונגישה לשוק רחב ככל האפשר, השמלה השחורה הקטנה שהציגה קוקו שאנל במגזין ווג ב- 1926 הפכה להיות מה שהיא אמרה שהיא תהייה: סוג של מדים לכל נשות הטעם. LBD חמודה, בשילוב אביזרי האופנה הנכונים, תתאים לכל שעות היום וכמעט לכל אירוע. והכי חשוב, היא מה שתלבשי כל פעם שאין לך מה ללבוש.

קלאץ' מוזהב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארנק קלאץ' של מייקל קורס/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיק הכתף הכל-כך נוח ושימושי שלך הוא לא התיק הנכון בערבים. ואת זה את יודעת מזמן. ארנק קלאץ' הוא הדבר הנכון, תמיד, בכל אירוע ערב. עם רצועה או בלי, זהו האקססורי שלוקח לכיוון הרצוי. השקיעי באחד איכותי. ואולי הפעם, הניחי לשחור. חשבת על מוזהב? כי אין בעולם שום שמלת ערב שלא תתאים.

בגד גוף מחטב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגד גוף מחטב של Etam/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחטבים נתפסים לא פעם כפריטי הלבשה תחתונה מארונן גדוש אופנת הווינטג' של גמלאיות. פריט בלתי סקסי מעידן ששוויון מגדרי נחשב למשהו בלתי מציאותי. סרטים הוליוודיים ישנים בשחור-לבן המציגים כוכבות עבר שמתו לובשות מחטבים מתחת לשמלות וחצאיות רק מחזקים את המוניטין הבלתי זוהר שלהם. אבל יודעת מה? הכל שטויות. מחטבים היום מחמיאים וסקסיים. לפעמים הם כאלו יפים שאת מצטערת שאי אפשר לצאת ככה. מי שלובשת אותם מתחת לשמלת ערב דקיקה נראית טוב יותר כי הם מחזיקים מה שצריך. לא פלא שמדי פעם ניתן למצוא קולקציות אופנה בהשראתם.

מעיל טרנץ'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל טרנץ' של ברברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא עשוי להיות מגברדין, עור או כותנה, אבל הוא תמיד חזק ועמיד. הוא מחמיא ובמקביל גם פרקטי. הוא נראה רבות, אך נוכחותו אף פעם לא מוצתה. מעיל הצבא הבריטי במלה"ע ה-1 שחצה את הקווים לאזרחות, במודה תמיד. מותגי העל מציגים מדי שנה גרסאות משלהם, אבל מותגי רשתות המוניים מציעים גרסאות מעודכנות לא פחות במחירים שפויים. שחור, לבן, או כמובן בז' קלאסי, ייעשה עבורך שירות רב-תכליתי כשיבוא הגשם, אבל גם בעתות שמש.

תיק כתף לתמיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק דניאלה להבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיק כתף חזק, מרווח ומעוצב נשמע לך כמו משהו לא נדיר? אז זהו שלא. הפריט הכה נחוץ הזה לא ממתין בכל מקום לאיסוף. על מנת למצוא את המושלם, נדרש מאמץ לא קטן. אבל בסופו של יום, את יודעת שכל החפצים האישיים ויקרי הערך שלך מצויים יחדיו במקום טוב. ולא פחות חשוב, את נראית טוב כשאת נושאת אותם לכל מקום.

טבעת הצהרתית אחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעת אבן סיטרין טיפאניס אנד קו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טבעת אחת על קמיצת יד ימין עם אבן אוברסייז ומראה וינטג'י כללי נראית תמיד נפלא. למעשה היא נראית לא פחות טוב גם על כל אחת משתי האצבעות המורות או האמות. בערבים, אל תחששי להוסיף עוד אחת או שתיים כאלו. עם מניקור, היא יוצרת מראה מושלם שתשמחי להנציח ולשתף. היא מתכתבת עם הביגוד, גוון העיניים או השיער. למשל, אבן אילת או אקוומרין נכונות לירוקות עיניים, סיטרין ועין הנמר לברונטיות, אם הפנינה לכולם. אליפטית, מרובעת או מעוגלת, זה נתון לטעמך.

משקפי שמש אוברסייז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משקפי שמש סוורובסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בחורף, במיוחד המקומי, את חייבת זוג משקפי שמש. הם פריט אופנה מרכזי בתרבות המערבית וגם בארון שלך. יש ימים שהם דרך מושלמת להסתרת הפנים, או יותר נכון להסתרת החלון לנשמה שלך. אם את חשה צורך לריחוק ועליונות, שזה בסדר גמור, הם הפתרון שלך. בנוסף, את יכולה לבהות, לנעוץ עיניים, ללכסן מבט, ואף אחד לא יידע. כפשאניסטה אמיתית, את לא מוותרת על הסטייל לטובת כל הפונקציונליות הזאת. וסטייל בגזרת משקפי השמש אומר - אוברסייז! לג'קלין קנדי היו כמה בסלסלה שהונחה סמוך לדלת דירתה. חושי חופשי להעתיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully