וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: מחאת הקימורים נגד אינסטגרם

20.7.2015 / 16:27

הרשת החברתית הכי פוטוגנית החליטה להוציא מלקסיקון ההאשטגים את Curvy# ועוררה את חמתן של נשים ברחבי העולם. הדוגמנית המצליחה אשלי גרהם, שגרירת הפלוס-סייז, הצטרפה גם היא למחאה

מערכת וואלה!
אשלי גרהם, דוגמנית במידה גדולה. סריקה מחו"ל, סריקה
אשלי גרהם יוצאת נגד האינסטגרם בקרב אופנתי שרחוק מלהסתיים/סריקה, סריקה מחו"ל

האינסטגרם מעורר בימים האחרונים את חמתן של נשים ברחבי העולם. הסיבה: אפליה על רקע קימורים. ברשת החברתית הכי פוטוגנית החליטו להוציא מלקסיקון ההאשטגים את Curvy#, בנימוק שההאשטג נוצל לשיתוף תכנים פרובוקטיביים ופוגעניים. מנגד, תגיות כמו Skinny, Thin ואפילו Vaginas משוטטות להן בחופשיות ברחבי הפיד כאילו אין צביעות בעולם.

למחאת הקימורים קדמה מחאת Free The Nipple, שיצאה כנגד איסור חשיפת הפטמה הנשית באינסטגרם, אך לא חלה על המקבילה הגברית. בזמנו התעוררו הדים רבים, לכך תרמה גם מובילת המחאה הסופרמודל במיל' קארה דלווין.

הפעם נדמה כי ההדים חזקים יותר. בכל זאת הקרב הזה הוא לא בין גברים לנשים, אלא בין תכתיבי תעשיית האופנה לנשים שאינן עומדות בה. שגרירת הפלוס-סייז המצליחה אשלי גרהם הצטרפה גם היא למחאה. מי שהצליחה לכבוש את פסגות הספורט'ס אילוסטרייד והובילה את הקמפיין נגד שלטון הרזון של ויקטוריה'ס סיקרט, הראתה לאינסטגרם מה היא חושבת בדיוק על המהלך. ההאשטג הוביל אל עמוד שאינו קיים, אבל כמו שאומרים - תמונה אחת שווה אלף מילים.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אשלי גרהם על שער שער ספורט'ס אילוסטרייטד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully