וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: טיילור סוויפט פוצחת בקריירה אופנתית

21.7.2015 / 17:15

מה צופן קו האופנה שמשיקה כוכבת הפופ המסוגננת? מהו הסם הממכר החדש של דוגמניות העל? ומיהי כוכבת "משחקי הכס" שהפכו באופן לא צפוי לפנים של ויויאן ווסטווד? כל התשובות במצעד ההייפ השבועי

הדיבור: טיילור סוויפט משיקה קו אופנה

סטייל ID – טיילור סוויפט. GettyImages
הגיע הזמן. טיילור סוויפט עוברת לשלב הבא/GettyImages

אחרי שהפכה לאושיית אופנה מהשורה הראשונה, טיילור סוויפט עושה ריהאנה ועומדת להשיק קו הלבשה משל עצמה. לפי הדיווחים של אתר האופנה Business of Fashion, הקולקציה הראשונה תראה אור במסגרת טור ההופעות של האלבום "1989", עמו תגיע סוויפט בנובמבר הקרוב לשאנגחאי. הקולקציה תיוצר בשיתוף פעולה חברת האופנה Heritage 66, ותוצע למכירה ב-JD.com הנחשב לאחד מאתרי ה-E-commerce הגדולים בסין.

הסטילס: לילי רוז דפ קוטפת קמפיין ראשון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל נשאר במשפחה. לילי רוז דפ בקמפיין ראשון לשאנל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקמפיין של לילי רוז דפ לשאנל לא באמת הפתיע מישהו, ובכל זאת מצליח לרגש. הבייבי המשותפת של ג'וני דפ וזוגתו לשעבר ונסה פראדי, הפכה לאחרונה ליקירתו החדשה של קרל לגרפלד וממשיכת דרכה של אמה. הרומן התחיל לפני שלושה חודשים, אז הוצגה לראשונה לעולם בתצוגה של שאנל בזלצבורג. בהמשך כבר התיישבה בניחותא בשולחנות הקזינו של בית האופנה היוקרתי בשבוע הקוטור בפריז, וכעת כאמור היא הופכת למוזה רשמית עם קמפיין ראשון. העובדה כי היא בסך הכל מפרסמת משקפי שמש, לא מנעה משאר העולם לשטוח האשמות בגין ניחוחות עזים של פדופיליה וניצול. לנו בכל אופן זה מריח מצוין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הווידאו: אופנה מתקדמת - טראנסג'נדרית מפרסמת איפור

אחרי שחוללה השבוע ממש עך אותה במה עם טיילור סוויפט מלמעלה, הופיעה בווג איטליה, כיכבה על מסלולי התצוגות בשבוע האופנה ואפילו נכנסה לרשימת מאה הנשים הסקסיות בעולם - אנדריאה פג'יק כובשת פסגה היסטורית נוספת. הדוגמנית הטראנסג'נדרית היפהפיה מככבת בקמפיין החדש של חברת הקוסמטיקה Make Up For Ever, שם היא מקדמת מוצרי איפור המיועדים לקהל הנשי. במקביל עובדת פג'יק על קמפיין נוסף - גיוס המימון בקיקסטארטר לסרטה הדוקומנטרי שיחשוף את תהליך הטרנספורמציה שעברה. יש למה לחכות.

הטרנד: ההתמכרות החדשה של דוגמניות העל

אניה רוביק וקייט הדסון ממכורות המיץ של וונדי רואו. אינסטגרם, צילום מסך
לסחוט את המיץ. מימין: אניה רוביק לא זזה מהמשקה שלה. משמאל: קייט הדסון לא מסתפקת בבקבוק אחד/צילום מסך, אינסטגרם

תכירו את ההתמכרות החדשה של עולם האופנה: מיץ הפלא שאמור לגרום לעור הפנים להיות חלק ונקי משהיה רונאל פישר בחלומות הרטובים של פרקליטיו. מאחורי ההמצאה העונה לשם Pure Skin, עומדת וונדי רואו, מאפרת מקצועית המיודדת מאוד עם דוגמניות-על וכוכבות הוליוודיות ברמה שמאפשרת לה לבקש טובות יח"צ באינסטגרם. הפלא מורכב ממי קוקוס שעברו תהליך רתיחה וקירור, כורכום בעל סגולות אנטי-דלקתיות, אלוורה מרגיעה ומנטה רעננה. בין חברות הכת ההולכת ומתגבשת ניתן למנות כבר שמות נוסח הסופרמודל אניה רוביק, התגלית החדשה של עולם הדוגמנות איה ג'ונס, והשחניות המגה-אופנתיות סיינה מילר וקייט הדסון.

הנערה: גוונדלין כריסטי מדלגת מווסטרוז לווסטווד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשחקי הכס למשחקי הסטייל. גוונדלין כריסטי מתחברת לויויאן ווסטווד/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשמדברים על "משחקי הכס" במונחים אופנתיים בדרך כלל נוטים לדמיין את דאינריז, סרסיי, סאנסה או מרג'רי. בטח שלא על דמותה של בריאן גדולת הגוף והלב, אשר הנשיות שלה מוטלת בספק שוב ושוב על ידי הדמויות הגבריות שבקאדר. והנה, השחקנית גוונדלין כריסטי, מי שמגלמת את האנדרדוג הרשמית של ווסטרוז - עוקפת בסיבוב את כל אותן נשים ענוגות, וקוטפת את הקמפיין החדש של ויויאן ווסטווד. זה מה שנקרא העצמה נשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully