וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון: שמלת האירוסים מוצעת שוב למכירה

21.7.2015 / 12:54

שמלת המעטפת הכחולה שלבשה קייט מידלטון בעת ההכרזה הרשמית על האירוסים המלכותיים לנסיך וויליאם חזרה לסטוק. השמלה ששולבה נהדר עם טבעת יהלום הספיר הכחול של הנסיכה דיאנה והפכה לאיקונית מוצעת למכירה בחנויות וברשת

צילום מסך

שמלת המעטפת האיקונית שקייט מידלטון לבשה במסיבת העיתונאים בה הוכרזו האירוסים המלכותיים לנסיך וויליאם חזרה לסטוק.

השמלה הכחולה, או בשמה הרשמי - 'שמלת פיליס', היא במקור מקולקציית סתיו 2010 של איסא לונדון. בימים אלו ניתן למצוא אותה ברשת חנויות הארווי ניקולס (שסניפה הראשי מצוי בשכונת נייטסברידג' בבירה הבריטית) ובאתר הרשמי של הרשת. כך נמסר בעמוד הטוויטר של איסא לונדון. העלות - 575 ליש"ט (כ- 3,415 שקלים)

וויליאם וקייט הכירו בעת לימודיהם באוניברסיטת סיינט אנדרוז. וויליאם למד גיאוגרפיה וקייט למדה את ההיסטוריה של האמנות. לפני ההכרזה הפומבית על אירוסיהם, הם יצאו כשמונה שנים (עם פרידה קצרה ב- 2007). למרות זאת, החלטתם להינשא הייתה הפתעה מוחלטת. הם סיפרו בראיון טלוויזיה מייד לאחר ההכרזה, שהצעת הנישואים התקיימה בעת חופשה משותפת בקניה. וויליאם לקח איתו את טבעת האירוסים של אימו בתרמיל הגב שלו וברגע האמת קייט "היתה בשוק" כיוון שלא היה לה מושג מה הוא מתכנן. לבני הזוג, מלך ומלכת בריטניה לעתיד, שני ילדים היום: יורש העצר הנסיך ג'ורג' בן השנתיים והנסיכה שרלוט אליזבת בת החודשיים וחצי.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם במסיבת העיתונאים לאחר ההודעה על אירוסיהם, נובמבר 2010. Chris Jackson, GettyImages
וויליאם וקייט בעת ההכרזה על אירוסיהם, ארמון סיינט ג'יימס, לונדון, 16 נובמבר 2010/GettyImages, Chris Jackson
טבעת של קייט מידלטון, ארוסתו של הנסיך ויליאם, נובמבר 2010. Chris Jackson, GettyImages
גוון השמלה השתלב מצוין עם טבעת יהלום הספיר של הנסיכה דיאנה. וויליאם וקייט בהכרזה על אירוסיהם בנובמבר 2010/GettyImages, Chris Jackson

במשך הראיון, כמו במסיבת העיתונאים שקדמה לו, הדוכסית (אז, מיס מידלטון) לבשה את שמלת איסא. הגוון הכחול העמוק השתלב מצוין עם טבעת יהלום הספיר הכה מוכרת של דיאנה ועם שטיח הקטיפה האדום בארמון סיינט ג'יימס. אגב, גם בובת השעווה של קייט במוזיאון מאדאם טוסו הלונדוני הולבשה באותה שמלה.

מותג איסא לונדון נוסד בלונדון ב-1999 על ידי דניאלה הלאייל (Daniella Helayel), ילידת ברזיל, בוגרת המכון הטכנולוגי לאופנה בניו יורק (FIT). כבר עם השקת הקולקצייה הראשונה בפברואר 2003, התרכז המותג בשמלות אלגנטיות, נוחות, שימושיות ושיקיות. במקביל, תמיד ניכרה גם השפעה מארץ מולדתה של הלאייל, שהתבטאה באווירה קרניבלית שנוצרה באמצעות שילובי צבעים לא צפויים והדפסי חיות וצמחייה טרופיים. עד 2005, המותג זכה להתחבב על סלבריטאיות כמו מדונה, סקרלט ג'והנסון, קיילי מינו, קירה נייטלי וג'ניפר לופז. כמו מותגים בריטיים אחרים כמו אלכסנדר מקווין, ג'ני פקהאם, LK בנט וביולה לונדון, גם איסא לונדון נהנו מן הפופולריות הגואה של הדוכסית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
3,412 שקלים ויש לכם אחת. שמלת האירוסים של הדוכסית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully