וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות מפנטזת - דאבל קליק

23.7.2015 / 15:08

גל גדות מפנטזת על חופשה בזמן שאסתי גינזבורג מיישמת את החלומות שלה, קנדל ג'נר בקמפיין חדש מציגה את כישורי הטיזינג שלה, הנסיך ג'ורג' חוגג שנתיים ומתאמן על כישורי הדוגמנות שלו, והבחור המורמוני היפה בתבל מתחזק את כישורי הסלפי שלו

"אסתי לאודר" זה כל מה שכותבת, יותר נכון מתייגת, קנדל ג'נר לצד התמונה היפה הזאת של עצמה. מנוחה בזמן צילומים לענקית הקוסמטיקה?

הטופמודל האמריקאית הגיעה לבכורת ניו יורק של סרטה החדש של קארה דלווין 'ערים של נייר'. דלווין, חברה טובה וטופמודל בזכות עצמה שהחליטה ללכת על קריירה קולנועית במשרה מלאה, הצטלמה עם קרלי וקאסט הסרט לסלפי זוהר שזכה עד כה ליותר ממאה אלף לייקים. גם לזה שלנו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הסטייליסט המוכשר מציג תמונה מתוך קמפיין קולקציית סתיו 15 של יוסי קצב אשר צולם השבוע ביפו על ידי תום מרשק. הסטיילינג כמובן של אזרזר עצמו. הקולקציה הפעם כוללת, בפעם הראשונה, גם ביגוד נשים. מהיכרות עם עבודות העבר של קצב, יש למה לחכות.

החיילת-דוגמנית, "אמנית פעיל" ופרזנטורית השלישות ברמת-גן סגרה שבת בבסיס, לא ישנה מספיק, אבל נשארה אופטימית.

הדוגמנית נטע מארק לעומת זאת נפשה בים המלח. היה לה "מצב רוח בוצי" (Muddy Mood) כמו שהיא מציינת. עכשיו יש לה גם עור נהדר בנוסף לגזרה מושלמת.

צלם האופנה מייקל אבדון (ובנו של צלם האופנה האגדי ריצ'ארד אבדון) מצלם פורטרט של נלי גוויין, מפילגשיו של המלך צ'ארלס ה-2 ומי שנחשבה לאחת היפות בלונדון של המחצית השנייה של המאה ה-17. למלך ולצלם, מסתבר, אותו טעם.

צלם האופנה הנודע המצלם דרך קבע צילומים רשמיים-ייצוגיים של בית המלוכה הבריטי מפרסם תמונה משגעת של הנסיך וויליאם ובנו הנסיך ג'ורג' יום לפני יום הולדתו השני של הנסיך הקטן. מלאת חום, מחוייכת ובלתי אמצעית, סבירות גבוהה שהתמונה תהפוך לאיקונית.

לאקי בלו סמית', מורמוני בן 16 והדוגמן הכי חם בתבל היום, מבקר בטורקיה ותחת שמש איסטנבול מצלם סלפי והורס אותנו עם עיני התכלת הללו.

גל גדות "רוצה להיות שם שוב". ושם הכוונה למקסיקו. אנחנו לחלוטין מבינים וגם מציעים - קחי קצת חופש. אחרי ימים אינטנסיביים של צילומים, ראיונות, קומיק קון, קסטרו - מגיע לך.

אסתי גינזבורג עשתה את זה. הטופמודל נסעה לחופשה ביוון, וליתר דיוק, באי מיקונוס. יחד איתה, אגב, גם בני הזוג עומר דנקנר ואשתו מעצבת האופנה לי גרבנאו.

ביום מותו של מעצב האופנה האיטלקי אליו פיורוצ'י, מפרסם מגזין i-D ציטוט מרתק של אבי הג'ינס האלסטי שהלביש בשנות ה-70 את ביאנקה ג'אגר ואנדי וורהול: "וולגריות לא נמדדת לפי היקף הביגוד. נולדנו עירומים. כל לבוש הוא צביעות. גבר בטוקסידו יכול להיות וולגרי. אישה בעירום היא יצירת אל". תחשבו על זה.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully