וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הגיל, זה התרגיל (כל עוד יש פוטושופ)

23.7.2015 / 15:51

ארבע השגרירות הנוצצות של לנקום - פנלופה קרוז בת ה-40; קייט וינסלט בת ה-39; לופיטה ניונגו בת ה-32 ולילי קולינס בת ה-25 - חשפו את הגיל שלהן בקמפיין החדש של חברת הקוסמטיקה. מה שנקרא, צביעות אותנטית

סריקה

לנקום עולה על הגל ומאמצת את הטרנד הכי חם בתעשייה שמקדשת את האשליה - אותנטיות. ארבע השגרירות הנוצצות של לנקום: פנלופה קרוז בת ה-40; קייט וינסלט בת ה-39; לופיטה ניונגו בת ה-32 ולילי קולינס בת ה-25 הוצבו זו לצד זו וחשפו את הסוד השמור של כל אישה שמכבדת את עצמה – הגיל שלה. המסר? היופי בא מבפנים, הגיל הוא רק מספר והסרום החדש של החברה מתאים לכל אישה בכל גיל - כל עוד שהיא לא חוצה את גיל ארבעים, כמובן. מגיבים זועמים תהו מדוע אין נציגות לנשים בנות חמישים, שישים או שבעים, ומנגד טענו שהמודעה חסרת טעם כי מרוב פוטושופ לא רואים את היער, אלא רק את הצביעות.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעירה שבחבורה. לילי קולינס בת ה-25/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נערות המיד-ריינג'. לופיטה ניונגו וקייט וינסלט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זקנת השבט. פנלופה קרוז בת ה-40/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully