וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שטוב לביונסה טוב גם לך

29.7.2010 / 11:33

גם בעולם הבידור הנוצץ יש דברים נסתרים. כוכבות זוהרות ונטולות פגמים לכאורה משתמשות בפתרונות סמויים מן העין שמשדרגים כל מראה בקלות. הגיע הזמן שגם אתן תיכנסנה ללופ

מחטבים.
לא חייבת לוותר על סטרפלס. קולקציית FASHION FORMS של ג'ק קובה

הסוד הכי שמור של כוכבות הוליווד לא קשור בהכרח לשכר הגרנדיוזי שלהן, לרזומה הרומנטי או לתפריט היומי. בעזרת פתרונות סמויים מן העין בגזרת ההלבשה התחתונה אפשר בהחלט להגיע למראה השטיח האדום, או במילים אחרות, כאילו השמלה שאת לובשת עוצבה במיוחד עבורך. היי, הרי מה שטוב לביונסה טוב גם בשבילנו.

עוד לפני שהספקנו להתאושש מרגעי הסטייל הבלתי נשכחים של גאלת המט השנתית בניו-יורק, מספר ימים אחר-כך סנוורו את עינינו בר רפאלי, דוגמניות על ושחקניות בערב פתיחת פסטיבל קאן. אבל לא רק בריביירה הצרפתית ובמוזיאונים בתפוח הגדול נדרשת הקפדה על אאוטפיט זוהר בגוף מפוסל.

מחטבים.
כך תיראה השמלה כאילו עוצבה בדיוק בשבילך. מחטבי Maidenform של ג'ק קובה

תהיי בטוחה, הכל שם

גם אם את לא מוזמנת לשטיחים אדומים על בסיס קבוע, רוב הסיכויים שעם פתיחת עונת החתונות ומסיבות הקיץ, תיאלצי להראות את עצמך בשמלות בגזרות מאתגרות. החדשות הטובות: יש פתרונות שיוכלו לגרום לך להיראות כאילו הבגד שאת לובשת עוצב במיוחד עבורך ואף יעניקו לך מראה חטוב מהרגיל.

הגזרות העדכניות של שמלות הכלה והערב אתגרו את חברות ההלבשה התחתונה שאמורות לספק לנו פתרונות נוחים ובלתי נראים. ראית פעם חזייה מציצה משמלה של ביונסה? ראית קו תפר של מחטב על הישבן של קים קרדשיאן? ברור שלא, אבל את יכולה להיות בטוחה שהכל שם.

נראה כי הקיץ מראה השטיח האדום מככב ופתרונות בלתי ניראים יכולים לקרב אותך למראה מושלם. אם את בעלת חזה גדול אין חובה לוותר על שמלת סטרפלס כי קיימות חזיות סטרפלס מיוחדות שמטרתן לגרום לחזה שלך להיראות מצוין בשמלה ללא כתפיות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מחטבים.
פתרונות יעילים

מחטב, לא מגרד

החלטת ללכת על שמלה בעלת גב חשוף? (אזור סקסי במיוחד שלא תמיד זוכה להערכה המגיעה לו) – את ממש לא חייבת לוותר על חזייה, אלא להיעזר בחזיות שמותאמות לגב חשוף, שנדבקות לחזה ללא כל חלק אחורי.

במידה וניחנת בחזה קטן ושובב ובחרת ללבוש שמלה שקופה או בעלת מחשוף נדיב - גם כאן מוצעת תשובה למחשופים עמוקים בצורת מדבקות שישטיחו את הפטמות להרגשת נינוחות מקסימלית.

ומה קורה בחלק התחתון? אם פעם המילה "מחטב" הייתה מעוררת בנו קונוטציה של מחנק מגרד, הקיץ תוכלי למצוא דור חדש של מחטבים ידידותיים.

כאלו העשויים בדים נושמים וחסרי משקל, דקים במיוחד ובעלי טכנולוגיה מנדפת זיעה שיגרמו לך להרגיש כאילו את לא לובשת כלום. המחטבים החדשים מגיעים בשלל גזרות - החל ממחטבי "אוברול" שעובדים בו זמנית על הבטן, הירכיים והישבן ועד אלו המתמקדים באזור ספציפי – למשל, רק הבטן.

חזיה של ג'ק קובה.
להיות עם ולהרגיש בלי?

בגזרת התחתונים מומלץ ללכת על דגם בחיתוך לייזר ללא תפרים מכותנה או מיקרופייבר מנדף זיעה. בדים אלו הם מעניקים תחושה של עור שני ולא פוגעים בסילואטה של הגוף שלך.

גם הרגליים יכולות להשתדרג ללא מאמץ, מה שנקרא גרבונים ונהנים. רבות הנשים שנוטות לחשוב שגרביון הוא פריט חורף בלבד. אך חשוב להבין שגרביונים בקיץ מטרתם העיקרית היא ליצור אשליה של רגל יפה וחטובה יותר. אפשר להסתכל על זה בתור "מייקאפ" לרגל.

הם ישפרו מראה של רגליים שלא נחשפו לשמש יותר מדי זמן, יטשטשו מראה של ורידים בולטים ואף יצילו אותך ממבוכת "לא הספקתי להוריד שיער מהרגליים".

לפרטים נוספים על קולקציית הלבשה תחתונה

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף ג'ק קובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully