וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'י סטאר: ג'יג'י חדיד היא הפרזנטורית החדשה של טופשופ

28.7.2015 / 8:06

הדוגמנית האקזוטית נכנסת לנעליים שיקיות במיוחד של קודמותיה בתפקיד, קארה דלווין וקייט מוס, ונבחרת להיות האיט-גירל החדשה של רשת האופנה הבריטית לסתיו-חורף 2015/16. ממה שנראה בתמונות הקמפיין ששוחררו, מדובר בעוד שילוב מנצח

סריקה

בווידיאו: ג'יג'י ואחותה הדוגמנית בלה משתעשעות על סט הצילומים למגזין LOVE.

ג'יג'י חדיד בנסיקה: רשת טופשופ הפופולרית משחררת את קמפיין קולקציית הסתיו-חורף החדשה שלה, שצולם על ידי טיירון לבון, ומציגה את הפרזנטורית החדשה.

טופשופ ידועה בסטייל המשובח שלה אבל היא גם ידועה בחיבה שלה לפרזנטוריות ומשתפות פעולה המזוהות כבחורות הנכונות של הרגע. בשנה שעברה היתה זו קארה דלווין, סופרמודל מגה מדוברת שבימים אלה מפלרטטת עם קריירת המשחק החדשה שלה ומשיקה את הסרט בכיכובה "ערים של נייר". דלווין היא חיית רשת ידועה וספקית באזז מהפנטת; הקיץ הושקה קולקציית קפסולה באווירת חופשת קיץ קליפורנית שעוצבה על ידי האחיות קנדל וקיילי ג'נר, נשות השיק והאיכות מבית משפחת קרדשיאן הטראשית; לפניהן היתה זו היילי בולדווין, הבת של, שהופקדה על ייצוג קולקציית הדנים; ועל הפרזנטורית האיקונית ומעצבת הקפסולות קייט מוס בכלל אין על מה לדבר. כעת ג'יג'י ו-4.9 מיליון עוקביה באינסטגרם מצטרפים למשפחת טופשופ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדיד בקמפיין החדש. 4.9 מיליון עוקבים באינסטגרם מצטרפים למשפחת טופשופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדיד פרצה בסך הכל לפני קצת יותר משנה, וכבר אז הסתמנה כדוגמנית-על מבטיחה. היא עוררה עניין לא רק בגלל נתוניה הטבעיים הממגנטים, כמו גם בשל מוצאה האקזוטי והרקע המשפחתי הזוהר בתור בת למיליונר פלסטיני ודוגמנית עבר/כוכבת ריאליטי ממוצא הולנד. את החשיפה הדומיננטית הראשונה היא קיבלה ביולי שעבר עם קמפיין הבושם הנועז שלה ל-Velvet Orchid של טום פורד, מעצב העל שגילה אותו, ושעבורו היא משמשת כמוזה פרטית. עד גיל 20 היא כבר הספיקה לנפנף ברזומה שכולל צעידה על מסלול של כל תצוגה אפשרית בשבועות האופנה הגדולים וצילומים לקמפיינים יוקרתיים ושערי מגזינים נחשבים.

לפני כחודשיים הצטלמה ביחד עם אחותה הקטנה, הדוגמנית בלה חדיד, לשער משותף ראשון - שער כפול של מגזין V - והן כיכבו יחד בהפקת אופנה משותפת ומחוספסת בניצוחו של הצלם המוערך סטיבן קליין. צילום השער הדגיש את גווניהן המנוגדים של ג'יג'י זהובת השיער ובלה הברונטית, בעזרת אאוטפיטים זהים בעלי צבעוניות קונטרסטית. טובות השתיים, גרסת הסטייל.

ומה נראה בחורף הבא של טופשופ? הרשת המתמחה בפריטי קז'ואל עם סטייל שבא לכן ללבוש בבוקר לעבודה ולהמשיך אחר כך לדרינק, מספקת גם הפעם את הלהיטים הבטוחים: ג'ינסים מוצלחים, ז'קט עור, פרווה סינתטית, אוברול שיקי וסריגים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד פריטי קז'ואל מוצלחים של הרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך
ג'יג'י חדיד מאחורי הקלעים בקמפיין של טופשופ.
נתונים טבעיים אקזוטיים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה ערב משובח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הו, המגפיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרסה האלגנטית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'קט עור כפריט נצחי מנצח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדה טובה עם פרווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully