וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: חכמות בשמש

שירלי אכסלרוד

28.7.2015 / 12:24

והשבוע – מה חדש העונה בעולם הרוגש של מקדמי ההגנה? ספוילר: הבלתי אפשרי קרה, מצאנו אחד שעשה לנו גוד טיים. וגם כמה שפחות. חלק א' בתחקיר

המושלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחליף בהצלחה את כל השרשרת הסיזיפית הקייצית של לחות-קרם הגנה-מייק אפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא אמנם לא קרם הגנה קלאסי, כזה שיודע לעשות רק דבר אחד ויוצא מהארון רק בין יוני לאוקטובר; אבל עם SPF 30 ושלל כשרונות אחרים, ה-EE החדש של אסתי מחליף בהצלחה יתרה את כל השרשרת הסיזיפית הקייצית של לחות-קרם הגנה-מייק אפ – ובצורה מושלמת. בנוסף למקדם הגנה גבוה למדי, הוא לח באופן שלא גורם להבריק כחביתה, ונותן כיסוי מוצלח ודקיק, עם גימור פלאי של 10 שעות שינה רצופות.
אסתי לאודר, Enlighten Even Effect Skintone Corrector SPF 30, מחיר: 230 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג בשלושה גוונים

סגן המושלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגשות מעורבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

התחליב החדש של בובי בראון מכיל ים של הגנה, ומבטיח להאחיד את הגוון ולהיות הפרטנר המושלם לכל מה שאמור להיערם אחריו. הנסיינית נ', שעורה לא החלטי, מדווחת על רגשות מעורבים – בימים של עור צפוד ומיובש, התחליב שימש כפריימר נפלא, נספג במהירות, עתיר לחות ונעים להפליא. בימים שמנוניים, כשהוסיפה עוד שכבה של מייק אפ מעליו, היא הזיעה החוצה את כל הקונסטרוקציה שהפכה כבדה, מבריקה ודביקה. לסיכום: נא להפעיל שיקול דעת.
בובי בראון, SPF 50 PROTECTIVE FACE BASE, מחיר: 170 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בחנויות המותג

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הילדותי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצטיין במה שאין בו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפדופילית ותיקה של מוצרי טיפוח לילדים, גם כשמדובר במקדמי הגנה, מ' מקפידה לבחור רק כאלה שמיועדים לטף, ולכן שמחה לקבל את הקרם של אוון, עם SPF 50, שמצטיין במה שאין בו – סיליקון, פראבנים או אלכוהול. מ', שסוחבת טראומות ילדות מחופשות קיץ אותן העבירה תחת שכבה עבותה של קרם לבן ודביק, דיונות ואניצי דשא, היתה מרוצה לגלות שאוון מציעים לילדים של שנות ה-2000 זיכרונות מביכים פחות: הקרם נמרח בקלות, נספג מהר, לא משאיר סימנים לבנים בכלל ודביק במינון סביר, ובעיקר - מספק הגנה בלתי מתפשרת: שלוש שעות תחת השמש הקופחת, חלקן במים, הסתיימו באפס כוויות.
Avene, תחליב הגנה לילדים SPF50+, מחיר: 160 שקלים ל-50 מ"ל

היקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציפוי עדין שיחצוץ ביניכן לבין האנשים הרגילים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג האצולה השוייצרי מציע קרם CC עם מקדם הגנה גבוה דיו, מרקם נעים במיוחד, כיסוי שלא היה מבייש את טובי המייקאפים וציפוי עדין שיחצוץ ביניכן לבין האנשים הרגילים שמתמרחים בסתם קרם הגנה לא אירופאי. עם ההבטחה לאנטי אייג'ינג נבוא חשבון בעוד עשור.
Juvena CC SPF 30, מחיר: 325 ל- 40 מ"ל. להשיג בסופר פארם

הזול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצליח לנטרל שתיים מהתכונות המעיקות ביותר של מוצרי הגנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הבית של הסופר פארם מציע ספריי שקוף, שמצליח לנטרל שתיים מהתכונות המעיקות ביותר של מוצרי הגנה מהשמש – שאריות לבנות ומחיר שמצמיח מלנומה. הוא שקוף ומימי כמובטח, עניין שהתגלה כיתרון וחיסרון – הנסיינית מדווחת שהרגישה נטולת הגנה, וחידשה את הספריי לעתים תכופות מדי. בסך הכל מדובר ברכישה מוצלחת, במושגי יעילות כלכלית.
LIFE, ספריי שקוף למבוגרים, מחיר: 60 שקלים

הרגיש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מומלץ לשימוש באקלים משרדי ממוזג/מערכת וואלה!, צילום מסך

א' מטפחת עור רגיש, סובל ממצבי רוח ונעלב בקלות, ולכן קיבלה את קרם ההגנה של סבוקאלם, שמבטיח לא לאטום את העור ולשמור על מאזן הלחות. כמובטח, הוא נספג יפה, בלי להשאיר סימנים, ובלי לחנוק את הנקבוביות אל מותן, אבל נוכחותו על הפנים, בפרט תחת מייק אפ, היתה מורגשת ומעיקה קלות. מומלץ לשימוש באקלים משרדי ממוזג, עם גיחות מבוקרות החוצה.
סבוקלם, קרם הגנה SPF30, מחיר: 99 שקלים ל- 70 מ"ל. להשיג: בסופר פארם, בקופ"ח מכבי ובבתי מרקחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully