וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקו גלאם במחיר נגיש: הטרנדים של רנואר לחורף הקרוב

וואלה!NEWS בשיתוף רנואר

28.7.2015 / 17:09

המעצב הראשי רון (רונקו) קאהן מסביר את הבחירה בסבנטיז כהשראה עיקרית לקולקציה החדשה, ומספר על הפריטים שנראה בקרוב בחנויות. "התפקיד שלנו בתור חברה מסחרית הוא לתרגם את הטרנדים בלי בושה"

צילום: דייב שחר עריכה: נועה לוי

העונה, בניגוד לעונות קודמות, תוצג קולקציית המסלול של רנואר בשבוע האופנה גינדי, מה שאומר שאת מה שראיתם על מסלול התצוגה תוכלו למצוא בקרוב בחנויות הרשת ברחבי הארץ, ולא כמהדורה מוגבלת בתל אביב.

כפי שנוכחנו לדעת אתמול בגני התערוכה, שנות השבעים העליזות ממשיכות למחזר את עצמן בעולם האופנה. "בעשור הזה התופעות החברתיות השפיעו מאוד חזק על האופנה - ממלחמת וייטנאם ועד לדיסקו גלאם", מסביר רון (רונקו) קאהן, המעצב הראשי של רנואר, את הבחירה בסבנטיז כהשראה עיקרית לקולקציה.

מה שכבש את מסלולי התצוגות של מעצבי-העל ברחבי העולם ואת הקמפיינים של המותגים הגדולים תורגם במהרה לגרסה הנגישה בקניון הקרוב לביתכם. "התפקיד שלנו בתור חברה מסחרית הוא לתרגם את הטרנדים בלי בושה, זה החוזה שלנו עם הלקוחות, תוך ניסיון להביא איזשהו טוויסט", מספר רונקו על ההנגשה המודעת והמבורכת לדעת רבים.

קולקציית החורף מורכבת מארבעה מראות עיקריים: שיק מילטריסטי וצבעי זית בהשפעת המלחמה; בוהו הכולל פרנזים, עור, זמש, גווני חום, שמלות מקסי עם טקסטרות בהשראת פסטיבל וודסטוק; קבוצת פריטי הדנים הלקוחה מהלגיטימציה שקיבל הלוק הקז'ואלי; והקבוצה הזוהרת יותר, המשלבת שחור לבן וזהב, הלקוחה מעולמות הדיסקו.

לצפייה בתצוגה המלאה של רנואר

מראות ההשראה של קולקציית החורף

קולקציית סתיו-חורף 2015-16 של רנואר. אלון שפרנסקי
דנים ונהנים. כשהקז'ואל הפך ללגיטימי/אלון שפרנסקי
קולקציית סתיו-חורף 2015-16 של רנואר. אלון שפרנסקי
הבוהו עדיין כאן. אווירה פסטיבלית משוחררת/אלון שפרנסקי
קולקציית סתיו-חורף 2015-16 של רנואר. אלון שפרנסקי
שוב הדיסקו כאן. גלאם סבנטיזי/אלון שפרנסקי
קולקציית סתיו-חורף 2015-16 של רנואר. אלון שפרנסקי
צבא של סטייל. תוצאות אופנתיות של לחימה/אלון שפרנסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully