וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: האמהות עושות שרירים

29.7.2015 / 8:18

חברת העגלות המפורסמת Bugaboo החליטה לקדם את עצמה באמצעות צילום של דוגמנית אתלטית יפהפיה דוחפת את עגלת הבייבי הפרטי שלה, בעודה עושה ג'וגינג בלבוש מינימלי. האבות מרוצים, האמהות פחות, והרשת גועשת

Duy Vo/Vogue Netherlands/Bugaboo

איזו דרך טובה יותר ליחצ"ן עגלת תינוקות מאשר להציב לצדה מטר שמונים של עור חשוף ושרירים מוצקים ארוזים בביקיני קטנטן? לפי חברת Bugaboo, כנראה שאין. חברת העגלות המפורסמת החליטה לקדם את עצמה באמצעות הדוגמנית ההולנדית ימרה סטיקמה - מה שמצא חן אולי בעיניי לא מעט אבות ברחבי העולם, אבל לאמהות קסם פחות. ביממה האחרונה הרשת גועשת בעקבות צילום של הדוגמנית האתלטית, בו היא נראית דוחפת את עגלת הבייבי הפרטי שלה בעודה עושה ג'וגינג בלבוש מינימלי. "ככה לא נראית אם ממוצעת" ו"מזעזע לחשוב שככה גורמים לנשים לחשוב שהן צריכות להיראות אחרי לידה" הן רק חלק מים התגובות הזועמות על אופן הקידום הבוטה. אחרי הכל, לא ברור כבר מה המוצר – העגלה עצמה או היד החטובה שמנענעת אותה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

הדוגמנית ההולנדית ימרה סטיקמה בפרסומת של חברת העגלות בוגבו. צילום מסך
הדוגמנית ההולנדית ימרה סטיקמה מטריפה את הרשת/צילום מסך
הדוגמנית ההולנדית ימרה סטיקמה בפרסומת של חברת העגלות בוגבו. Duy Vo/Vogue Netherlands/Bugaboo, צילום מסך
כך נראית אישה אחרי לידה?/צילום מסך, Duy Vo/Vogue Netherlands/Bugaboo
  • עוד באותו נושא:
  • דוגמניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully