וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות לקראת אוגוסט: שמלות המקסי האווריריות הכי יפות הקיץ

29.7.2015 / 14:05

איתרנו עבורכן את הדגמים בעלי הפוטנציאל לשילוב נכון ומוצלח של סטייל עם פרקטיקה, כדי שתוכלו לשרוד בשלום את ימי החמסין המאיימים לנחות עלינו. איזו שמלה הכי לוהטת? הצביעו והשפיעו

רננה רז מדגמנת שמלת מקסי של בלינקי קיץ 2015. מחיר: 556 שקלים. מירי דוידוביץ'
שמלה של בלינקי, 556 שקלים/מירי דוידוביץ'

שמלות קיץ אווריריות באורך הרצפה נקשרות באופן עקבי ובלתי נמנע לבוהו שיק. הסטייל עם ההשפעות הבוהמייניות וההיפיות שנעשה פופולרי בסביבות שנת 2005 בעקבות המראות ההשראתיים של קייט מוס, סיינה מילר ומרי-קייט אולסן, חזר בשיא הווליום בקיץ שעבר, נשאר איתנו גם בעונה הקרה ותקע יתד גם בעונה החמה הנוכחית. ואנחנו בעדו.

למעשה מדובר, פחות או יותר, באותו סגנון נפוץ מאז "קיץ האהבה" של 1967, סגנון שמעולם לא הלך לשום מקום, אלא רק השתנה קלות בהשפעת טרנד כזה או אחר. הבוהו שיק של שנת 2015 מצטיין בגיוון מרענן; החל משמלות פרחוניות בסגנון רטרו, דרך פספוס בעוביים שונים במקרה הקז'ואלי הקולי במיוחד ועד לגיאומטריה מתוחכמת ומגוונת. עם אבזור קלאסי (עגילי פנינה, שעון יד אלגנטי, נעלי בובה) או אורבני ומתבקש (עגילי חישוק, צמיד נצמד מתפתל, סנדלי גלדיאטורים) - יהיה קשה להיכשל. שמלות שניתן לקטלג תחת בוהו שיק הן בעלות פוטנציאל לשילוב נכון ומוצלח של סטייל עם פרקטיקה בימי החמסין שעוד לפנינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully