וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארי בראדשו הייתה מתעלפת: מנולו בלניק משיק ליין תיקי ערב

31.7.2015 / 11:16

לאחר שהפך למותג נעליים מוכר בזכות האובססיה של קארי ב"סקס והעיר הגדולה", מנולו בלניק פונה לתחום תיקי הערב. דגמים הורסים בשלל צבעים, משובצים באבני סוורובסקי, הם הדבר הכי מתוק שתראו על השטיח האדום בעונת הפרסים הבאה

יוטיוב

בווידאו: ביג מציע נישואין לקארי עם נעלי מנולו בלניק במקום טבעת

למרות שהם עדיין לא על המדפים, אין ספק שקארי בראדשו כבר הזמינה לעצמה אחד או שניים. ואם יהיה תהיה גרסה קולנועית נוספת של הסדרה האיקונית, כולנו נוכל לראות את הפשאניסטה הניו-יורקית עם האובססיה החדשה שלה - תיק ערב של מנולו בלניק. מעצב נעלי היוקרה שקנה את עולמו בזכות סדרת הקאלט, וליתר דיוק בזכות הגיבורה שהוציאה את מיטב כספה על עשרות זוגות נעליים בעיצובו, פונה עכשיו לתיקים.

הקולקציה המקסימה דוברת באותה שפה עיצובית של נעלי בלניק. כלומר, דגמים אלגנטיים מרופדי סאטן בוהק עם שיבוצי קריסטלים במגוון צבעים החל מניוד, דרך צבעי יסוד ועד שחור. כל התיקים קטנים למדי ומותאמים לאחיזה בכף יד אחת. יש רבועים, מלבניים, אליפטיים ואף בצורת לב. שילוב עם נעלי מנולו תואמות עשוי להקנות למראה בולטות מרתקת.

סרטון קידום מאוייר שהועלה לאתר הרשמי של המות מספר סיפור חמוד: ציפור צוללת למי אגם על רקע אור ירח, מוצאת שם אובייקט כלשהו שהיא לוקחת לקן על העץ בין ענפים ועלים. האובייקט מתגלה כתיק מנולו, עוד אחד מכמה שהיא כבר אספה לעצמה.

מנולו בלניק - קולקציית התיקים הראשונה

מערכת וואלה!, צילום מסך

"הקולקציה הושקה כי זה משהו שבאמת רציתי לעשות, אבל לא מיהרתי. אני אוהב לעשות דברים יפה ולפעמים לעשות את הדבר הנכון לוקח זמן. כרגע אין לי תוכניות לעשות אקססוריז נוספים. נכון לעכשיו, אני רוצה ליהנות מהתיקים ואני כבר חושב עם עוד תיקים לעונה הבאה", אמר המאסטר למגזין ווג.

עם תמחור שנע בין 2,058 דולר ל- 2,309 דולר, עלות התיקים הממוצעת כפולה מזאת של הנעליים, אבל יש מקום להניח שמי שרוכשת זוג נעליים ב- 680 דולר, יכולה להרשות לעצמה גם את התיק התואם. מלבד קארי בראדשו, למעצב בן ה-73 אוהדות רבות. עורכת ווג אנה ווינטור נראית באותו דגם פיפ טואו של נעלי בלניק כבר עשרים שנה. יש לה אותו במספר גוונים, היא גילתה פעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"תשוקה, מרדף, אוצר"...: קמפיין הקולקציה

שרה ג'סיקה פרקר בסדרה סקס והעיר הגדולה. אתר רשמי, אתר רשמי
קארי והבלניק שלה על הרגליים ובשקית/אתר רשמי, אתר רשמי
אנה ווינטור בתצוגת שאנל סתיו/חורף 2014/15, פריז, מרץ 2014. GettyImages
אנה ווינטור וזוג נעלי הבלניק הנצחיות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully