וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יזל חוגגת יומולדת 35- דאבל קליק

30.7.2015 / 16:10

האמזונה הברזילאית ג'יזל חוגגת יומולדת 35, ניקי הילטון מתחתנת בשמלת כלה חלומית, סינדי קרופורד מציגה כישורי הום-סטיילינג ובר רפאלי משדרת נוסטלגיה

ווג פריז מאחלים ל"אמזונה הברזילאית האהובה" להגדרתם יום הולדת 35 שמח, עם אוסף מרהיב של שערי המגזין בכיכובה. רטרוספקטיבה משגעת.

בית אופנת-העל האיטלקי גאה להציג את שמלת הכלה של ביאטריס בורומיאו, אשת טלוויזיה ודוגמנית איטלקייה שנישאה השבוע לנסיך פייר קסיראגי, בנה הצעיר של הנסיכה קרוליין. השמלה ממשי שיפון ותחרה בגוון ורוד חיוור היא דגם נוסף בשורה ארוכה של שמלות כלה מעלפות שעוצבו בבית האופנה עבור כלות מפורסמות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עוד כלה משגעת של ולנטינו היתה ניקי הילטון. היורשת והאחות הצעירה של פריס התחתנה השבוע בלונדון עם ג'יימס רוטשילד, ולבשה שמלת כלה של ולנטינו שעוצבה בהשראת גרייס קלי וקייט מידלטון. התוצאה מושלמת, כמו שאפשר לראות פה.

מעצב הנעליים האהוב על קרי ברדשאו (ובערך על כל כוכבת הוליוודית היום) מציג בפעם הראשונה קולקציית תיקי ערב. עם סאטן בוהק ואבני קריסטל של סוורובסקי, התיקים עוצבו במחשבה על התאמה מושלמת לנעליים המפורסמות של המותג.

בסניף גרמני כלשהו של רשת Sabon הישראלית הספיקו לתעד ציפור קטנה שהתעופפה אל תוך החנות ביום חם ונהנתה לה מנפלאות המזגן.

סינדי קרופורד שמה בוואזה פרחים שקטפה בזמן חופשה משפחתית בבית כפר על שפת האגם, וציינה שמדובר בפרחי בר אהובים עליה במיוחד. קשה שלא להסכים.

הזמרת הבריטית פיקסי לוט, שתגלם בשנה הבאה את התפקיד הראשי בהפקת במה חדשה של "ארוחת בוקר בטיפאני", מבקרת בתערוכת "אודרי הפבורן: פורטרטים של אייקון" בנשיונל פורטרט גלרי בלונדון, לקראת כניסתה לעקביה הגבוהים של השחקנית האגדית.

המאפרת הראשית של מאק ישראל, נטע סקלי, מציגה תקריבים על עיני הברונזה והשפתיים הכהות במראה איפור הרטרו החם שעיצבה לדוגמניות בתצוגת סתיו-חורף 2015/16 של רנואר שנערכה השבוע בתל-אביב.

לחברת האיפור הצרפתית קלרינס יש טיפ לחיים: אם קשה לכם בימי שני, עצמו את העיניים ותחלמו על פריז. הופ, זה עבד.

החשבון הרשמי של ארמון קנסינגטון מעלה תמונה של וויליאם וקייט עם הנסיך ג'ורג' לאחר לידתו לפני שנתיים לכבוד יום הולדתו שחל ב-22 ביולי. קייט בשמלת ג'ני פקהאם בהתאמה אישית, שהיתה מחווה לשמלה המנוקדת שלבשה הנסיכה דיאנה לאחר לידת הנסיך וויליאם, היא תמיד משהו שאנחנו שמחות להביט בו שוב.

עיתונאית האופנה הישראלית-ניו יורקית מבקרת במוזיאון המכון הטכנולוגי לאופנה בניו יורק וזוכה לגעת במחוכי הסאטן המהפנטים הללו.

פתחנו באקסית מיתולוגית אחת של ליאונרדו דיקפריו ונסיים באחרת. לא שהיום היא לא מתוקה, אבל בר רפאלי הקטנטנה, או litle b כמו שהיא כותבת, שברה שיא של מתיקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully