וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אלוהים קיים, למה יש אנשים מכוערים?" הטיזר של "זולנדר 2" כבר כאן

3.8.2015 / 15:05

הנה משהו להעלאת מצב הרוח: לאחר שהפתיעו ועלו על מסלול התצוגה של ולנטינו בשבוע האופנה בפריז, מציגים כעת בן סטילר ואוון ווילסון טיזר רשמי לסרט ההמשך של "זולנדר" - להיט הקאלט האופנתי מ-2001

אתר רשמי

הטיזר הראשון נחשף למעשה בשבוע האופנה של פריז בחודש מרץ האחרון. בן סטילר ואוון ווילסון הגיחו ללא הודעה מוקדמת למסלול בתצוגה של ולנטינו כדמויות הנזל ודרק מ"זולנדר", היממו וקרעו מצחוק את הנוכחים (מלבד אולי אנה וינטור שהיתה שותפה לסוד, כי מי יעז לא לגלות לה, וגם כי היא לא ממש צוחקת).

הסיבה, כפי שהתבררה זמן קצר אחר-כך, הייתה 'זולנדר 2'. סרט הקאלט מ-2001 זוכה, יותר מעשור לאחר יציאתו, לפרק נוסף. הסרט בבימוי ובהפקת בן סטילר צפוי לצאת בשנה הבאה. עולם האופנה רועש ומצפה.

עכשיו יש לנו משהו שאולי יצליח להצחיק אתכם לא פחות. הטיזר הרשמי של הסרט באוויר, והוא למעשה שיעור במדעים המתחיל עם הרצאתו של סטיבן הוקינג על אבולוציית כדור הארץ ועל חידות החיים הישנות.

בן סטילר ואוון ווילסון בתצוגת ולנטינו מקדמים את הסרט זולנדר 2 (2016), פריז, מרץ 2015. AP
רק אנה וינטור ידעה. ווילסון וסטילר מגיחים בהפתעה למסלול של ולנטינו בשבוע האופנה של פריז במרץ השנה/AP

"מדוע אנחנו כאן?" "האם יש חיים מעבר לגלקסיה?" והשאלה שהעסיקה את האנושות מאז ומתמיד: "אם יש אלוהים, מדוע יש אנשים מכוערים?" זאת השאלה של דרק זולנדר, כמובן.

הטיזר לא כולל כל הצצה להופעותיו של ג'סטין ביבר שמככב בסרט ואף אמר על הופעתו: "אני מתחיל את הסרט. אני הדבר הראשון שתראו שזה די קול. אף פעם לא עשיתי משהו כזה".

עוד משתתפים בסרט וויל פארל שישחזר את תפקידו כמוגאטו, כריסטין טיילור (רעייתו של סטילר במציאות) בתפקיד העיתונאית מתילדה ג'פריס, ושורה ארוכה של שחקנים ודוגמניות בתפקיד עצמם: כריסטין וויג, פנלופה קרוז, קרלי קלוס, קים קרדשיאן, בקניה ווסט, ילי זיין, פרק ארמיסן ועוד. שווה לחכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully