וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד הקרושה: איך לובשים את זה נכון?

תמר מרקוביץ'

9.8.2015 / 7:44

ראיתן משהו יפה במגזיני האופנה - סבבה, זה מהמם, אבל מה לעזאזל אתן עושות עם זה? מדור חדש ידריך אתכן כיצד לעבור ממראה ההשראה לשלב הביצוע. נפתח באלמנט לוהט מהאופנה הבוהמיינית שכבשה כל חלקה טובה

איך הכי נכון ללבוש קרושה?. אלון שפרנסקי,
שמלת קרושה - אינטימה, בגד גוף - אמריקן אפרל/אלון שפרנסקי
קרושה הוא התגלמות הקסם הקיצי. יש בו סקס-אפיל אך הוא בוהמייני מכדי להיראות סליזי. יש בו תחכום שלצדו גם נגישות, נונשלנטיות קולית עם מידה מדויקת של הקרבה אופנתית

אם את חובבת אופנה, סביר להניח שלכדה את עינייך שמלה או טופ עשויים קרושה. אותו טקסטיל עמוס חורים, נראה כאילו מקפל בתוכו את כל הפנטזיות שהיו לך ושעדיין יש לך על הקיץ הנוכחי. בין אם נתקלת בו בתמונה פרסומית מהפנטת או בפריים מתוך הפקת אופנה - הדוגמנית שם נראתה אלוהית בחתיכת הקרושה הקסומה שמרפרפת על גופה.

ואכן, פריט קרושה הוא התגלמות הקסם הקיצי. יש בו מנה גדושה של סקס-אפיל, אך עם זאת הוא בוהמייני מכדי להיראות סליזי. יש בו תחכום לצד נגישות. יש בו ישן ויש בו גם חדש. הוא משלב מידה רבה של נונשלנטיות קולית (הרי פריט קרושה הוא משהו שמילולית זרקנו על עצמנו), עם מידה מדויקת של הקרבה אופנתית (בכל זאת מדובר בסוג של סריג לאמצע הקיץ) אבל לא מוגזמת (הוא הרי מאוורר כל כך).
ועם זאת, כשהגעת לרגע שאת באמת רוצה ללבוש אותו - כמעט תמיד התחושה מהולה אכזבה פרקטית קשה.

גופייה מתחת בשביל לכסות את החורים היא פשוט יותר מדי, וחזייה ותחתונים מתחת (כפי שהם מופיעים בלא מעט צילומי אופנה) הם פשוט מעט מדי. המראה המתקבל הוא אחד מהשניים - או כזה שחירב את כל הלוק האוורירי של הקרושה מלכתחילה, או מראה מוגזם לכל אחת שאיננה פאשניסטה בעלת תעוזה בינלאומית הצועדת על שטיח אדום כלשהו. אז מה עושים?

איך הכי נכון ללבוש קרושה?. אלון שפרנסקי,
טופ קרושה - שוגר דדי. פריט משגע שכמעט תמיד מלווה באכזבה פרקטית/אלון שפרנסקי

לחובבות הטיזינג: מומלץ ללבוש תחתית בצבע גוף. פשוט וקל וגאוני, לא פחות. מידת הנועזות שלך כאישה תכריע את הבחירה בתחתית הנכונה בשבילך, אבל העיקרון ברור: מתחת לשמלה או הטופ יש חתיכת בד שמדמה את צבע הגוף שלך, כך שבמבט ראשון את נראית חצופה ואקזוטית כמעט כמו הדוגמנית שבקמפיין, אפילו מעט שובבה, ובמבט שני - את בעצם לבושה לחלוטין. כידוע, אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני.

למידת נועזות מאוזנת אמליץ על שמלת קומביניזון קצרה או שמלת תחתית פשוטה ורחוקה מהגוף (ניתן למצוא בחנויות ההלבשה התחתונה), ולאלו שרוצות ללכת עד הסוף עם האשליה האופטית אמליץ על מחטב בצבע גוף בצורת שמל/ קורסה מתחת לשמלות ועל בגדי גוף בצבע גוף מתחת לטופים (שווה במיוחד לבקר באמריקן אפרל ולדגום את קולקציית ההלבשה התחתונה שלהם. אחת התחנות הקבועות של כל סטייליסט אופנה מנוסה).

לחובבות הצניעות: אתן יכולות לשמור על הסטייל של הקרושה גם באמצעות תחתית בצבע הטקסטיל - תחתית שחורה לקרושה שחור, לבנה לקרושה לבן, קרמית לקרושה בצבע קרם. המראה המתקבל רך, נעים וסולידי, ושומר על התחושה האוורירית כל עוד לובשים גוון זהה ומדויק לצבע הקרושה. מאידך אני ממליצה להימנע מתחתית קונטרסטית לקרושה, שיוצרת מראה ניינטיזי שעוד לא חזר לאופנה. אפילו תחתית לבנה מתחת לקרושה בצבע קרם תראה פחות מוצלחת ומעט דודתית.

ממתק לסיום: שמלת חוף קרושה מחוררת לחלוטין, מהסוג הנפוץ ברשתות ההלבשה התחתונה וברשתות האופנה, היא רעיון מעולה ודי מקורי לשמלת ערב קיצית מושלמת כשהיא נלבשת מעל מחטב בצבע גוף. אז בין אם זה דייט, ערב עם הבנות או מסיבה קיצית שדורשת אאוטפיט סקסי ונונשלנטי כאחד - ואת כבר לא יכולה לראות עוד גלביה - נסי את הטריק שלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת חוף קרושה מחוררת של Adika, מחיר: 79 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

צילום: אלון שפרנסקי; סטיילינג: תמר מרקוביץ'; איפור: נירית הירשמן; שיער: עדן ירושלמי; דוגמנית: ג'ני לסוכנות יולי

איך הכי נכון ללבוש קרושה?. יח"צ חו"ל,
מחטב בצורת קורסט, ג'ק קובה, מחיר: 579 שקלים/יח"צ חו"ל
איך הכי נכון ללבוש קרושה?. יח"צ חו"ל,
מחטב בצורת שמלה, ג'ק קובה, מחיר: 579 שקלים/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully