וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה יעלה הכתר המיתולוגי שחבשה קייט מוס בגיל 14?

11.8.2015 / 14:49

מלכה ליום אחד: כתר שיצר כובען הצמרת סטיבן ג'ונס, אותו חבשה הסופרמודל האיקונית על סט הצילומים הראשון שלה ב-1988, מוצע כעת למכירה. ההערכה היא כי למרות שהוא עשוי מצמר ולא מיהלומים, הוא יצליח לגרוף סכום של 5,000 עד 8,000 פאונד

מערכת וואלה!

אספני אופנה בעלי ממון, הנה פיסת היסטוריה יוקרתית: כתר שחבשה הסופרמודל האיקונית קייט מוס על סט הצילומים הראשון שלה ב-1988, ישתתף בחודש הבא במכירה פומבית באתר של בית המכירות המפורסם כריסטי'ס. ההערכה היא כי למרות שהוא עשוי מצמר ולא מיהלומים, הוא יצליח לגרוף סכום נאה של 5000 עד 8000 פאונד.

את הכתר, שיצר כובען הצמרת סטיבן ג'ונס, חבשה מוס כשהייתה בת 14 בלבד, במסגרת פרויקט צילום של הצלמת קייט גארנר למגזין האופנה הבועט ID והפך לנקודת ההזנקה של הקריירה המפוארת שלה. בר המזל שיצליח לשים את ידו על הכתר, יזכה להיות גם הבעלים המאושר של תמונה נדירה מסט הצילומים שלא פורסמה מעולם ושל עותק מהמגזין. אז עד שתחסכו לכתר של קייט אופנתית אחרת, אולי תשקלו בכל זאת להסתפק בזה של מוס.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוס בצילום של קייט גארנר למגזין האופנה הבועט ID. נקודת ההזנקה של הקריירה המפוארת/מערכת וואלה!, צילום מסך
סיפור בדקה: הכתר שענדה קייט מוס בצילום הראשון שלה מוצע למכירה. מערכת וואלה!
אמנם נטול יהלומים, אבל עמוס בסטייל/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully