וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתה של ניקול ראידמן לובשת דולצ'ה וגבאנה - דאבל קליק

13.8.2015 / 15:20

קווין בי רטובה על שער גיליון ספטמבר של ווג, ולנטינו מציג דגמים תואמים והורסים של נעליים ותיקים, בתה של ניקול ראידמן לובשת דולצ'ה וגבאנה + גוצ'י + דיור באאוטפיט אחד, קארה דלווין זוכה לסרטון יומולדת משגע וקייטלין ג'נר נראית לנו כמו אנג'לינה ג'ולי

אתר רשמי

בווידיאו: ככה חוגגים יום הולדת 23 לדוגמנית הכי מבוקשת בתעשייה. מחווה לקארה דלווין.

ווג ארצות הברית חושף היום (חמישי) את שער גיליון ספטמבר עם ביונסה. קווין בי לובשת בצילום מרהיב של מריו טסטינו שמלת תחרה פסטלית ושיערה רטוב. חושני, אינטנסיבי ומהפנט. משולש ווג-ביונסה-טסטינו לא יכול להיכשל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בית אופנת-העל האיטלקי ולנטינו עם דגמים חדשים של נעליים וקלאץ' תואמים מסדרת ה-Rockstuds, ניטים פירמידה מתכתיים, הפעם בשחור-לבן. הקלאסי והאדג'י חברו להם יחד להרטיט את לבנו.

צלם העל האופנתי שצילם את טיילור סוויפט לשער גיליון ספטמבר של מגזין ואניטי פייר, גיליון המתלבשים הטובים ביותר, עם סרטון מייקינג אוף קצר וקולע.

שחקנית הקולנוע וטלוויזיה החיפאית-אמריקאית אודיה רש (המזכירה את אנג'לינה ג'ולי הצעירה) בתמונה מתוך הפקת אופנה לגיליון ספטמבר של מגזין Teen Vogue. בת ה- 18 הצטלמה לשני סרטים חדשים, Hunter's Prayer ו- Goosbumps, שאמורים לצאת עד סוף השנה.

גברת לינוביץ' ודפנה מאור - האיחוד! נועה תשבי מארחת את גילת אנקורי בתוכנית אירוח חדשה המצטלמת בימים אלו ועוסקת בתחומי לייף סטייל והחיים הטובים על פי הישראלית-הוליוודית.

מעצבת האופנה ואושיית האינסטגרם התוססת לקחה את בנה הקטן נוחי לסטודיו של אבא, צלם האופנה המוערך אלון שפרנסקי. הבלונדי הקטן התמקם מצוין לקראת הצילום.

הדוגמנית האלגנטית ומלכת היופי לשעבר נהנית מבוקר יום שבת ירושלמי.

גברת פומפדור והבת מישל הגיעו יחד להשקת התערוכה החדשה של אמן הפוטושופ שיין הורוביץ, "LIES", בתיאטרון הבימה. המתולתלת הקטנטנה לובשת פה דולצ'ה וגבאנה, נועלת סנדלי גוצ'י, אוחזת בתיק דיור ועונדת שעון רולקס ישן של אמא ניקול. ים של מותגי-על. אם כי אנחנו סבורים שגם בטי-שירט מיניונים ומכנסוני גן, המתוקה הזאת היתה מתוקה לא פחות.

קייטלין ג'נר יודעת שכל מלכת רשתות חברתיות חייבת סלפי כזה או אחר מדי פעם, אז היא מעלה את הראשון שלה. ואנחנו לרגע קט חשבנו שאנחנו רואים את אנג'לינה ג'ולי ובטוחים שקייטלין היתה מתעלפת אם היתה יודעת את מי היא מזכירה פה.

ארין לאודר, בתו של רון לאודר ונכדתה של אסתי לאודר, אשת עסקים ומנהלת הסטייל והתדמית בחברה שייסדה סבתה, מוכיחה - שוב - טעם הורס עם חדר האמבטיה הפרטי שלה.

התאומת היפות של קסטרו, נוי והדר, בשמלות בוהו שיק מקולקציית המותג לעונה הקרה הקרובה בתצוגה העונתית השבוע בתל-אביב.

המאפר ומעצב השיער בעוד מראה איפור מינימליסטי הורס ואייליינר לדוגמנית הביוטי ניקולה וורד שאולי נצליח לשחזר אם נתאמן כל סוף השבוע, ואולי לא.

קארה דלווין האיקונית, הדוגמנית הכי מבוקשת בתעשייה, הוורד האנגלי והאיט-גירל האולטימטיבית חגגה השבוע 23 שנות סטייל, ולכבודה ווג מולדתה הכין סרטון מחווה שכולו קטעים מצילומי מאחורי הקלעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully