וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום בהקיץ על סריג ומגפונים: מה מציעה לנו קולקציית הסתיו-חורף של מנגו?

אלינור דביר

16.8.2015 / 11:59

חנות הדגל משלימה את המיתוג המחודש של הרשת הספרדית מכזאת המציעה אופנה באווירה בוטיקית לרשת ביגוד לכל המשפחה - מהלך שפוגע בוויזואליה של הפריטים. עם זאת, הרשת מספקת העונה פרשנות לטרנדים המתבקשים עם מבחר מרשים של עיצובים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבלחות עיצוביות מצוינות. מנגו לסתיו-חורף 2015/16/מערכת וואלה!, צילום מסך

חודש אוגוסט התל אביבי לא מתחשב ברשתות האופנה, שמציעות את פריטי הסתיו והחורף המתקרבים לצד אסופת הסייל המתכלה. מזל שהמזגן בעזריאלי סופג הכול ומצליח להשכיח ולו לכמה דקות את המציאות האקלימית לטובת חלום בהקיץ על סריג ומגפונים מהקולקציה החדשה של מנגו.

חנות הדגל המחודשת משלימה את המיתוג המחודש של הרשת הספרדית מכזאת המציעה אופנה נשית באווירה בוטיקית לרשת ביגוד לכל המשפחה. זהו מהלך שהחל לפני שלוש שנים עם הורדת המחירים, והושלם לאחרונה עם העברת הזיכיון מאלביט אחזקות לתאגיד פוקס. לצד הוזלת המחירים המפתיעה התגלתה הבעייתיות הנגזרת מהחלטה עסקית שכזו, הבאה לידי ביטוי באופן ישיר בוויזואליות של הפריטים. כנראה שבמנגו לקחו בחשבון ויתור על פלח שוק קטן של פאשניסטות מבינות עניין לטובת חתך רחב יותר שיתווסף לקהל הלקוחות האדוקים של הרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופציות מגוונות לדנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במבט ראשוני בכניסה למחלקת הנשים בסניף, בולט הזיגזוג של המותג בין ביגוד לבין אופנה. הריגוש שמתקבל בכניסה לרשת הספרדית המתחרה מתחלף בתחושת עצלנות לנוכח השיטוט המעייף בין הקולבים לבין שולחנות התצוגה. מי שלא תעשה אחורה פנה ותישאר בכל זאת להקדיש זמן למעבר מסודר בחנות, תגלה הבלחות עיצוביות מצוינות לצד קומץ פריטים איכותיים. כמו למשל מגפוני עור שחורים עם סוליה גסה ואימום מחודד (529 שקלים), שמלת מיני באווירת בוהו בוורוד אפרסק (349 שקלים), בלרינה בטקסטורת נחש צבעונית (249 שקלים), עליונית זמש חומה ורכה (769.90 שקלים) או אוברול דנים עם פצ'ים (349.90 שקלים).

במנגו נתנו פרשנות לכל הסיפורים המתבקשים של העונה. בקולקציה ניתן למצוא מבחר מרשים של עיצובים בסגנון בוהו שיק, אופציות מגוונות לדנים ופריטים באווירת ארמי, לצד סגנון מחויט וגיאומטרי. גם על הניינטיז לא פסחו מעצבי הרשת שנתנו ביטוי לטרנד הרוקיסטי המחוספס.

אחד הקווים המוצלחים יותר הוא אוסף הפרימיום שעוצב כמחווה לדוגמנית לורן האטון ולעשור הסבנטיז. בקולקציה מוצעים מגוון פריטים מוקפדים כמו חליפות קרפ בעלות רכיסה כפולה, חצאיות ואוברולים מבדים איכותיים נשפכים עם הדפסים גאומטריים, חצאיות מדגישות מותן בגווני פסטל משולבים בבורדו, חרדל, נייבי וחאקי.

טווח מחירים:
29.90 - 1,479.90 שקלים

טובות השתיים

קייט מוס וקארה דלווין בקמפיין החדש של מנגו תחת הסלוגן "משהו במשותף"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם על הניינטיז העליזות לא פסחו מעצבי הרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקחו בחשבון ויתור על פלח שוק קטן של פאשניסטות לטובת חתך רחב יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחווה לדוגמנית לורן האטון ולעשור הסבנטיז/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת מיני באווירת בוהו בוורוד אפרסק, 349 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפוני עור שחורים עם סוליה גסה ואימום מחודד, 529 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully