וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף חוזר, והפעם בגרסה השחורה: הנעל של קניה ווסט לאדידס

17.8.2015 / 11:17

הדגם השלישי מסדרת נעלי YEEZY BOOST 350 בעיצובו של הסופרסטאר המוזיקלי לענקית הספורט מגיע לישראל. הנעל השחורה תימכר במהדורה מוגבלת במכירה חד פעמית שתתקיים בשבת הקרובה בתל אביב

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: תצוגת האופנה של קולקציית הקפסולה שעיצב קנייה ווסט לאדידס, בשבוע האופנה של ניו יורק

בעקבות הטירוף העולמי שגררה ההשקה המתוקשרת בחודש יוני האחרון, שגרם למאות אנשים להתעלם מהאקלים הקיצי המזוויע ומהשיעמום המאתגר, ולעמוד בתור בפתח החנות בשינקין כבר מהשעה 11:00 על מנת לשריין את עצמם לרכישת הנעל ב-19:00 - כעת נוחתת בארץ הגרסה השחורה של הדגם המדובר.

הדגם השלישי מסדרת נעלי YEEZY BOOST 350 שעיצב קנייה ווסט לאדידס מגיע לישראל ויימכר במכירה בלעדית וחד פעמית ביום ההשקה העולמי בחנות אדידס בשינקין ובפקטורי 54 בנמל ב-22 לאוגוסט, כשהפעם החנויות ייפתחו החל מ-9:00 בבוקר.

הצצה ראשונה על הדגם המדובר ניתן היה לקבל בחודש פברואר בתצוגה שהתקיימה בשבוע האופנה בניו יורק. מדובר בנעליים נמוכות עם חלק עליון בגוונים כהים המבוססים על טכנולוגיות המנסות להתאים את הנעל לרגל כמו עור שני. בסוליות משולב פטנט ה-BOOST הידוע של אדידס, שתפקידו לפקח על רמת הנוחות. הנעליים מגיעות בפלטת צבעים מעודנת, שתואמת לסטייל נטול המאמץ שווסט דוגל בו (עיין ערך סווטשירטים) בכל הנוגע לביגוד והנעלה, וקצת פחות בנוגע למוזיקה. כזכור, הראפר, היוצר, המפיק ובעלה של קים קרדשיאן בן ה-38 צפוי להופיע באצטדיון רמת גן ב-30 בספטמבר.

מחיר: 899.90 שקלים
מידות: 37-46
להשיג באדידס אורג'ינלס, שינקין 11 תל אביב, ובפקטורי 54, נמל תל אביב ב-22 לאוגוסט בלבד

הנעל השחורה שקניה ווסט עיצב לאדידס. יח"צ חו"ל,
המותג מבטיח כי מלבד השיק, הטייטל והשיוך, תקבלו גם נוחות מירבית/יח"צ חו"ל
צילומי האופנה של קניה ווסט, קים קרדשיאן ויורגן טלר. מגזין SYSTEM, סריקה
ווסט. סטייל נטוך מאמץ/סריקה, מגזין SYSTEM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully