וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם חובבות הקיץ המושבעות ישתכנעו: הסתיו של ורנר

אלינור דביר

19.8.2015 / 8:25

מעוז הסטייל התל אביבי מציג סנוניות ראשונות של אוסף הסתיו הכולל את המותגים הנחשקים אקנה, מייסון מרג'יאלה, אלכסנדר וונג ומותג התיקים הרותח מנסור גבריאל. שירה דולינגר, מייסדת המקום, מספרת על עבודת הקניינות המוקפדת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סתיו-חורף 2015/16 של אלכסנדר וונג לבוטיק ורנר. ז'קט שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוטיק ורנר, אחד ממעוזי הסטייל השווים שמציעה העיר תל אביב מציג סנוניות ראשונות של אוסף הסתיו, שנבחר בקניינות מוקפדת של שירה דולינגר, מייסדת המקום ושליש מהבעלים (יחד עם ענת כץ ודניאלה בן טולילה). מותגי הליבה הנחשקים שנמכרים בבוטיק הם אקנה, אלכסנדר וונג, מייסון מרג'יאלה, מנסור גבריאל, העונה הצטרפו גם המעצבת האמריקאית אולה ג'ונסון וקולקציית הדנים החדשה והמדוברת של אלכסנדר וונג.

גלגוליו של הבוטיק החלו לפני כשש שנים ברחוב אלפסי הדרום תל אביבי. דולינגר, שחזרה אז מניו יורק עם רזומה של לימודים ב-FIT ועבודה כקניינית, שבה עם אג'נדה חתרנית. שניה אחרי ההתמקמות בקצה הפחות מעניין של העיר, האזור החל להתעורר והפך למובלעת של סטייל עם מתחם קסטיאל, מעצבת שמלות הכלה ליהי הוד ועוד עסקים שנושקים לתחום האופנה והלייף סטייל. לפני שמונה חודשים הושק הלוקיישן החדש של החנות בפאתי יהודה הלוי. חדות העין שלה גרמה גם למותגים שהביאה להיות מחוזרים על ידי יבואנים נוספים בארץ.

את לא מפחדת שיגנבו לך את אקנה, שירה?
"אקנה זו חברה שוודית שאני מכירה עוד מימיי כקניינית בניו יורק כשהיו להם רק ג'ינסים. הם בעצם כרגע המותג היחיד שנשאר איתי מהרגע שפתחתי. יש לי יחסים נהדרים איתם וחשוב להם מאוד איפה ואיך הפריטים יוצגו. הם מאוד סלקטיביים באנשים שמייצגים אותם ומשתפים אותי בכל ההצעות שהם מקבלים מישראל, ויש לא מעט כל עונה. יש לי יחסים מעולים עם מנהל המכירות העולמי פונטוס בירקהם ואני גם חברה טובה של מנהלת המותג בארה"ב לואיז דוטאה. יש בינינו נאמנות מוחלטת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופנינג סרמוני לבוטיק ורנר. החומים הנכונים בארון/מערכת וואלה!, צילום מסך
דולינגר: "מהרגע שהגיע משלוח התיקים של מנסור גבריאל מכרתי את כולו תוך יומיים. במשלוח הנוכחי, 75 אחוז ממנו נמכר עוד לפני שהגיע לארץ"

ומה היה הסיפור עם קנזו? היית הראשונה להביא אותם והיום את כבר לא מציגה את החברה.
"נכון. כשהתחילו להביא את קנזו עוד חנויות החלטתי להפסיק כי זה פגע בערכי המותג. הם שייכים ל lvmh והיו להם יעדי מכירות מטורפים שקשה לעמוד בהם בייבוא נישתי ומצומצם כמו שלי. מבחינתי אקנה היה ויהיה תמיד מותג הבית. אנשים מתקשרים ומזמינים פריטים שלהם מכל הארץ. יש לי גם לקוחות אקסקלוסיביים שנפגשים איתי אישית ויחד אנחנו מזמינים פריטים שלא תלויים בחנות כמו חליפות למשל. הוא מותג חם והורס היום אבל שליש ממנו זה בייסיקים איכותיים ואנשים יודעים מראש מה הם רוצים".

ואיך הצלחת להשיג בלעדיות עם מותג התיקים הרותח מנסור גבריאל? בכל זאת, בוטיק בינוני בשולי העיר.
"מנסור גבריאל הוא אכן מותג מבוקש ולוהט. פניתי אליהן לפני שנתיים בערך אחרי שנחשפתי לעיצובים שלהן בבלוגים. הן אמרו שאין להן מספיק תיקים מוכנים, ושהן מוכרות כרגע רק באתר המקוון נט אה פורטר. לחצתי עליהן והן נתנו לי 12 תיקים. יצא שבהתחלה רק נט אה פורטה ואני החזקנו את התיקים. מהרגע שהגיע המשלוח מכרתי את כולו תוך יומיים. במשלוח הנוכחי, 75 אחוז ממנו נמכר עוד לפני שהגיע לארץ. יש לי לקוחות מאוסטרליה ומאינדונזיה שהזמינו. באתר שלהם דברים נגמרו העונה תוך שמונה דקות. והן מרשות רק תיק אחד ללקוחה. זה מטורף".

מה הבעיה לייצר עוד?
"הן מאוד מעורבות במכירות, מקפידות על אקסקלוסיביות ולא מוכנות לכמויות גדולות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התיקים של גבריאל מנסור. פיצחו את הנוסחה שבין יוקרה מאופקת, מחיר שפוי ואיכות בלתי מתפשרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנסור גבריאל, למי שעדיין לא מכירה, הוא מותג תיקים בבעלות ר'ייצל מנסור ופלוריאנה גבריאל (ישראלית לשעבר), שהפך לתופעה חסרת תקדים המפצחת את הנוסחה שבין יוקרה מאופקת, מחיר שפוי ואיכות בלתי מתפשרת. סיפור ההיכרות של השתיים מפתיע לא פחות. לפני כארבע שנים רייצ'ל, שגרה אז בברוקלין, טסה לבד לאל איי (נפרדה מהבויפרינד) להופעה של הסטרוקס. פלוריאנה, שהייתה גם בהופעה עם חברים קלטה בזווית העין בחורה (רייצ'ל) שמנסה להיפטר נואשות ממטרידן כפייתי. היא ניגשה אליה לחילוץ נשי ("איפה את? כולם מחפשים אותך") ומאז הן בלתי נפרדות. גבריאל עברה לברוקלין ומאז השתיים מעצבות איט בגס בניו יורק, מייצרות באיטליה ומוכרות בצמצום בחנויות שנבחרות בהקפדה יתרה. שלוש הגזרות המנצחות שלהן הן הבאקט, הקרוס בודי והטוט. כל גזרה מיוצרת בשניים או שלושה גדלים ובגווני עור שונים. לפני חודשיים הן קיבלו גושפנקה רשמית כשזכו ב cfda כמעצבות האביזרים של השנה.

כל הטוב הזה נמצא בחלל מלבני ומעוצב הממוקם בחזית פינתית של בניין משרדים אפרורי המציע חוויית קניה שונה ומרגשת.

טווח מחירים:
190-4490 שקלים
VERNER – יהודה הלוי 48, תל אביב
www.verner.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העונה הקרה של מייסון מרג'יאלה. האורך המוגזם ששובר את הסולידיות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האאוטפיט האדום של מרג'יאלה. צבע חם לעונה קרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סווטשירט הקודאק של אופנינג סרמוני, הגרסה הגברית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סווטשירט הקודאק של אופנינג סרמוני, הגרסה הנשית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים של המעצבת אולה ג'ונסון. רכש טרי ומפתה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוחות עם שיא הסטייל מבית אולה ג'ונסון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העצמה נשית של אקנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלוק הסתווי של אקנה. לרייר על הככפות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully