וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתעסק עם טופמודל: התשובה הסקסית של היידי קלום לדונלד טראמפ

19.8.2015 / 11:37

במסגרת הקמפיין הרעשני שלו, התראיין המועמד הרפרובליקני לנשיאות ארה"ב והצהיר שהדוגמנית הגרמניה "היא כבר לא עשר". קלום בת ה-42, שמצטרפת לשורה ארוכה של נשים שהושמצו על ידו בגסות, הגיבה בהתאם. יופי והומור זה שילוב מנצח

צילום מסך

מאז שהכריז על מועמדותו לנשיאות ביוני השנה, המיליונר האמריקאי דונלד טראמפ לא שותק לרגע. לאיש העסקים שאורח חייו הראוותני הפך אותו לסלבריטאי, יש דעות מגובשות על כל דבר והוא מביע אותן בכל הזדמנות ובדרכו חסרת המעצורים. בין אמירות על נושאי כלכלה, חינוך, בריאות, רווחה והגירה שהצליחו להרגיז רבים עקב אי קורקטיות פוליטית, טראמפ אמר כמה דברים על נשים שהסגירו אמת מביכה - הוא מיזוגני וסקסיסט.

השבוע, במסגרת הקמפיין הרעשני שלו, המועמד השערורייתי התראיין לניו יורק טיימס. ממרומי משרדו ב"מגדל טראמפ" בשדרה ה-5 בניו יורק, הוא טען להגנתו בעניין התבטאויותיו על נשים כי הוא מעסיק נשים רבות שמרוויחות "לפחות כמו הגברים", שהוא מוצא ש"נשים הן מדהימות", אבל גם שברור לו ש"לפעמים הוא מגזים". מיד אחרי זה לא היתה לו שום בעיה להצהיר: "היידי קלום, זה מצער, אבל היא כבר לא עשר". הטופמודל הגרמניה הצטרפה לשורה ארוכה של נשים, בין היתר ניקולט שרידן, כרמן אלקטרה, הלי ברי ורוזי אודונל, שהושמצו בגסות על ידי טראמפ.

היידי קלום; דונלד טראמפ. GettyImages
אז מי לא עשר? היידי קלום ודונלד טראמפ/GettyImages

אבל הדוגמנית בת ה-42 החליטה להגיב. יומיים לאחר פרסום הדברים, היא העלתה לאינסטגרם ולטוויטר שלה שלה סרטון קצרצר, סקסי וקולע בו היא מצטלמת בחולצת טי עם שלט עליו כתוב: "10". ואז, בחור עם מסיכת דונלד טראמפ מופיע ומושך את השלט והיא נשארת עם חולצה עליה כתוב בכתב יד חובבני: "9.99".

קלום תייגה את הסרטון עם תגיות ציניות כמו "טראמפ דיבר" (trump has spoken#), "באופן מצער" (sadly#), "כבר לא 10" (NoLongerA10#), "היופי בעיני המתבונן" (BeautyIsInTheEyeOfTheBeheld#) והכי מצחיק, "היידי מנצחת את טראמפ" (HeidiTrumpstrump#).

כמה שניות אל תוך הסרטון ולא קשה להשתכנע, היידי לא רק מנצחת, היא לגמרי עדיין עשר. סרטון נוסף שהיא העלתה זמן קצר אחר-כך, בו היא נראית בסט לנז'רי אדום מהמותג האישי שלה, "היידי קלום אינטימייטס" וסנדלי סטילטו תואמים, הוא ההוכחה האולטימטיבית שהמועמד החצוף פשוט דיבר שטויות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
היידי קלום בסרטון תגובה לדונלד טראמפ שטען ש"היא כבר לא עשר". אינסטגרם, צילום מסך
קלום ושום דבר. מתוך סרטון התגובה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully