וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומית מלכה מדריכת טיולים- דאבל קליק

20.8.2015 / 14:45

בר רפאלי מציגה שמלת מיני אקסטרימית ושנויה במחלוקת, שלומית מלכה מתפקדת על תקן מדריכת טיולים, וגזין ווג בריטניה מציג מגפונים לוהטים לסתיו הקרוב, יובל שרף נופשת בלונדון ודיווה מסרקת דיווה

צילום מסך

בווידאו, מגזין ווג ארה"ב מציג באינסטגרם את "new rules of attraction", סרטון שישה מראות איפור השראתיים לקיץ

הטופמודל הפורטוגלית שרה סמפיו מבקרת בארץ, לא חוששת מעומס החום בים המלח וצפה לה בביקיני ובמגבת בית מלון ששומרת על השיער היפה שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הדוגמנית שלומית מלכה מגלה שהיא מדריכה טיולים עבור שרה סמפיו בתל-אביב. שתי החברות גם הלכו לים. התמונה המשותפת שלהן מצחקקות במים כמו שתי ילדות בקייטנה, הזכירה לנו שלפעמים לא כזה רע פה.

מעצב השיער והמאפר מיקי בוגנים מציג את סידור השיער המשגע שעיצב למריה קארי עבור ההופעה באמפי ראשון לציון השבוע. נראה שגם אשת ראש הממשלה מעריצה את התוצאה.

הווג הבריטי מציג תשעה דגמים מתוך גלריה של לא פחות מחמישים מגפונים מקולקציות סתיו 2015 וככל שניסינו לא הצלחנו עד כה לגבש את רשימת הטופ 5. איך בכלל אפשר לבחור מכל מה שיש פה?

הדוגמן ופליט הריאליטי סתיו סטרשקו, האדם עם השיער הכי יפה בתעשייה, הלך לים עם בן הזוג ליאון. אהבה באוויר התערבבה עם ריח מלוח.

יומיים אחרי רומא, ניקול ראידמן והבת מישל כבר במונטה קרלו, מונקו. הפעם, בשמלות תואמות בעיצוב מיוחד של סטפנו גבאנה.

מעצבת הנעליים ובעלת המותג על שמה שני בר מציגה את אמיליה בת שלושת השבועות בצילום שחור-לבן מקסים.

השחקנית ואושיית הסטייל יובל שרף ברגע משפחתי ופוטוגני במיוחד עם נורי בן החמישה חודשים וכלבלב בנוטינג היל, לונדון.

מגזין האופנה הוותיק בפרויקט הצדעה לדוגמניות-על, כוכבי פופ ושחקניות משנות השמונים ובוחר, באופן שאין צורך להסביר, את הפנים הבלתי נשכחות של ג'רי הול לקידום הפרויקט באינסטגרם.

למרות המחלוקת התוססת ברשת, בר רפאלי מרוצה מהסטייל שלה בפתיחת העונה החדשה של "אקס פקטור". שמלת המיני המנצנצת מקולקציית סתיו 2015 של ורסצ'ה נבחרה עבורה על-ידי הסטייליסט הצמוד סיימון אלמלם, מתוך כוונה ברורה ליצור אפקט פתיחה זכיר. המטרה הושגה במלואה.

לרגל יום הצילום הבינלאומי (#worldphotographyday), בית המלוכה הבריטי מפרסם תמונת רגע משפחתי מחויך של המלכה עם הנסיך צ'ארלס והנסיכה אן מ-1954. אבל מה שגונב פה את ההצגה הוא ללא ספק שמלת המעטפת מסאטן בגוון שזיף של המלכה הצעירה.

מלכת הפופ חגגה יום הולדת 57 עם ה"נסיכה", כלומר עם הבת היפה שלה לורדס בת ה-18. רק לנו נדמה שאם יש פה מבוגר אחראי, הוא לא נערת יום ההולדת?

הדוגמנית עדה זמורה ואחותה הקטנה פשוט קרעו אותנו עם הסרטון הזה שלא יכולנו להפסיק לנגן שוב ושוב.

הישראלית-הוליוודית איילת זורר קופצת לסניף רשת SABON החדש בניו יורק ומתלבטת בין "טעמי" הסבונים. לבנדר, לימון, וניל-פטשולי, אנחנו תמיש שמחים לטעות קצת איילת.

הסתיו כבר ממש בפתח, מעודדים אותנו במגזין W, וגם שולפים תמונת ארכיון מ-2010 ברוח העונה האהובה עלינו בגוונים קרים-כהים של הטופמודל הדנית פרייה בהה אריקסן.

דורותי גילברט הפרימה בלרינה של בלט האופרה בפריז, מתרגלת יוגה בבוקר יום אחד בעת חופשת בפרובנס, צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully