וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט חדש של ה-BBC על ווג בריטניה

24.8.2015 / 8:30

ווג בריטניה זוכה ל"גיליון ספטמבר" משלו. רשת BBC החלה בעבודה על סרט תיעודי בן שני חלקים על המגזין הנחשב. הסרט יחקור את מקום המגזין בהצלחת או כישלון דוגמניות, מותגים ומעצבים, וייצא בשנה הבאה במלאת 100 שנה להיווסדו

אתר רשמי

בווידאו: הצצה לארון הפרטי של עורכות האופנה בווג UK

מגזין ווג בריטניה זוכה ל"גיליון ספטמבר" משלו. ה-BBC2, הערוץ השני של רשת BBC, שנודע בתכניות איכות הנקשרות בדרך כלל לתרבות גבוהה ביחס למיינסטרים הפופולרי של BBC1, יפיק סרט תיעודי על המגזין הבריטי היוקרתי. הסרט בן שני החלקים שעדיין לא ניתן לו שם רשמי וכרגע שם העבודה הזמני שלו הוא "בתוך ווג", יופק בשיתוף עם חברת לייטבוקס, שהפיקה בעבר בין היתר את "מחפשים את שוגרמן", זוכה פרס האוסקר לסרט התיעודי הטוב ביותר (2012). את הסרט יביים ריצ'ארד מייסר, שביים בעבר סרט תיעודי על הדוגמנית הבריטית קייטי פרייס.

הסרט בן שני החלקים (כל אחד באורך שעה), יחקור את העולם של המגזין בגרסתו הבריטית במלאת 100 שנים להיווסדו וינסה להתחקות אחר תהליך העבודה על כל גיליון עד גליון ה-100 שנה שייצא לאור ב-2016. כמו כן, הוא ינסה להבין עד כמה משפיע המגזין על הצלחתם של מותגים, מעצבים ודוגמניות. הצילומים יתקיימו בלוקיישנים כמו תצוגות אופנה, אולפני צילום, סטים חיצוניים ומשרדי המערכת.

אלכסנדרה שולמן עורכת ווג uk בטקס פרסי איבנינג סטנדרד, לונדון, 2013. GettyImages
לא צריכה סלבס על השער. אלכסנדרה שולמן עורכתו ווג UK/GettyImages

את ווג בריטניה עורכת מאז 1992 אלכסנדרה שולמן, עיתונאית בריטית שהחלה את דרכה עשור קודם בטאטלר ובהמשך כתבה וערכה גם בסאנדיי טלגרף, ווג ו-GQ. מאז שהחלה בתפקידה עלתה תפוצת המגזין בכ-200 אלף עותקים לחודש, כמו גם השפעתו ומקומו בעיתונות האופנה בעולם. מספר גליונות מתקופתה של שולמן היו לאיקוניים, כמו גיליון המילניום מדצמבר 1999 עם שער רפלקטיבי דמוי מראה שיצר אשליה כאילו הקורא מובא במראה, גיליון הזהב מדצמבר 2000 עם צללית הפרופיל של קייט מוס וגיליון המזכרת לנסיכה דיאנה מ-1997, שיצא זמן קצר לאחר מותה. שולמן גם נודעה בהחלטות תקדימיות כמו לא להכתיב לקוראות מה עליהן ללבוש או לפרסם תמונות שער של ידועים הדורשים מראש זכות וטו על התמונה. ככל הנראה זאת הסיבה למיעוט שערי ווג UK עם ידוענים.

"יהיו דמויות גדולות, סיפורים מעניינים והרבה מאוד זוהר", אמר המפיק סיימון צ'ין ליומון וראייטי. אבל אנחנו גם רוצים לחקור כמה שאלות חשובות על התפקיד שאופנה משחקת היום בבריטניה ובעולם", הוא הוסיף. הסרט מתוכנן לצאת בשנה הבאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איקוני. "גיליון הזהב" עם צללית קייט מוס על השער, דצמבר 2000/מערכת וואלה!, צילום מסך

ווג UK -שערי המגזין מתחילת השנה

ינואר 2015, פרייה בהא אריסן/סריקה, Alasdair McLellan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully