וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה בסרט: קריסטן סטיוארט תגלם את קוקו שאנל

24.8.2015 / 12:41

אחרי שנים של ידידות קרובה בין השחקנית בת ה-25 למעצב-העל קרל לגרפלד, בהן היא שימשה לו כמוזה ובמקביל גירתה את כולנו עם אאוטפיטים מעוררי השראה על טהרת השאנל, כעת היחסים עולים שלב עם סרט קצר בבימויו של קיסר האופנה, בו סטיוארט תגלם את קוקו שאנל האגדית

מערכת וואלה

כבר תקופה ארוכה שקריסטן סטיוארט מחזיקה בתואר הנחשק "המוזה של קרל לגרפלד", המעצב הראשי של שאנל. כעת נראה שהיחסים בין השניים עומדים לעלות שלב: סטיוארט הולכת לשלב בין קריירת המשחק לסטייל המשובח בו היא אוחזת, בצילומי סרט קצר בבימויו של לגרפלד, בו היא תגלם את דמותה של לא אחרת מאשר קוקו שאנל האגדית. הסרט יוקרן לראשונה במהלך תצוגת האופנה המסורתית של שאנל שתיערך בדצמבר ברומא. לצידה של סטיוארט, אגב, תשחק ג'רלדין צ'פלין - מי שכבר גילמה בעבר את אייקון האופנה.

אבל אל תטעו, סטיוארט הייתה צריכה לעבור אודישנים לא פשוטים כדי לקבל את התפקיד, ונבחרה על ידי לגרפלד כיוון שלטענתו היא היתה ממש ממש רעה, אבל במובן הטוב של המילה. אין ספק שמדובר בסגירת מעגל עבור השחקנית הצעירה, שרגילה לצפות בתצוגות של בית האופנה מהשורה הראשונה. עכשיו שאר הכוכבות – יצפו בה.

השחקנית בת ה-25 לא מפסיקה בשנתיים האחרונות לייצר כותרות אופנתיות, ובצדק. הכל בזכות אאוטפיטים מעוררי השראה ודרס-קוד מעורר קנאה שבנוי בעיקר על טהרת השאנל. בעזרת לוק אנדרוגיני מפתה שמורכב משיער קצר ופרוע, שמלות קוקטייל ספורטיביות ולחילופין חליפות עם שיק, לצד נעלי עקב קלאסיות או מגפונים מאסיביים, היא מצליחה לסקרן בכל פעם מחדש את מדורי האופנה ולקבל תשבוחות.

תצוגת קרוז שאנל 2016 בסיאול. AP
לגרפלד וסטיוארט. משלבים בסטייל בין ביזנס לפלז'ר/AP

שיתוף הפעולה למעשה החל כבר בשבוע האופנה בדצמבר 2013, אז רצו שמועות על עבודה משותפת בין שני הכרישים, כשלבסוף הגיעה ההכרזה של בית האופנה היוקרתי על סטיוארט כפרזטורית - ידיעה שלא הפתיעה אף אחד לאור הידידות שנרקמה בין כוכבת "דמדומים" למעצב העל שהתבטאה בדהירות בתצוגות ובהרמות במסיבות.

השניים נפגשו לראשונה בתחילת 2012, כשסטיוארט הצטלמה להפקת אופנה בפריז כשהיא לבושה בשמלות הקוטור של שאנל, שהפכו במהרה למועדפות עליה באירועי השטיח האדום (כפי שתראו למטה בתמונות). עם ליהוקה לקמפיינים, השחקנית נכנסה לנעליהן של מצודדות אחרות ששימשו בעבר פרזנטוריות של בית האופנה - בלייק לייבלי וקירה נייטלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שאנל, קמפיין סתיו 2015

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שיק אלגנטי פריזאי ונקי בשחור-לבן/מערכת וואלה, צילום מסך

שאנל, קמפיין "פריז-דאלאס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אז מי ירה בג'יי. אר?/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סקסאפיל מפה ועד טקסס/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סגנון אינדיאני של שנות ה-20/מערכת וואלה, צילום מסך

טקס פרסי הסזאר, פריז, פברואר 2015

סטייל ID – קריסטן סטיוארט. AP
סטייל ID – קריסטן סטיוארט/AP

פסטיבל הסרטים של ניו יורק, אוקטובר 2014

סטייל ID – קריסטן סטיוארט. AP
סטייל ID – קריסטן סטיוארט/AP

גאלת המט, ניו יורק, מאי 2014

מתוך נשף הגאלה במטרופוליטן, מאי 2014. GettyImages
מתוך נשף הגאלה במטרופוליטן, מאי 2014/GettyImages

פסטיבל קאן, מאי 2014

סטייל ID - קריסטן סטיוארט. GettyImages
סטייל ID - קריסטן סטיוארט/GettyImages

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully