וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי חושפת: שמלת הכלה שלי

30.8.2015 / 13:26

הדוגמנית שמה סוף לבורסת ההימורים האופנתית וחושפת כי בית האופנה היוקרתי והמגה-שיקי קלואה יהיה אחראי על עיצוב שמלת הכלה שלה, שתהיה בסגנון בוהמייני-רומנטי בהשראת שנות השבעים. איך אומרים קולולוש בצרפתית?

בר רפאלי שמה סוף לבורסת ההימורים האופנתית וחושפת בעמוד האינסטגרם את האישה שתזכה לעצב את שמלת הכלה שלה. שועלת הסטייל שיודעת מה נכון וגם אוחזת בכל האמצעים הכשרים - הפיזיים והכלכליים - הדרושים לביצוע, בחרה בבית האופנה היוקרתי קלואה להגשים לה את החלום. המנהלת האמנותית של המותג הצרפתי המגה-שיקי, קלייר ווייט קלר, עומלת בימים אלה על שמלה בסגנון שנות השבעים המאפיין את בית האופנה ובאופן כללי משתלב יפה עם הטרנד הכי חם השנה.

בתמונה שהעלתה בר ניתן לראות את השמלה בשלב ההכנה הגולמי, אבל גם זו זריקת עצם די מכובדת כשמדובר במעטפת הסודיות הגרנדיוזית שמחבקת את החתונה עם עדי עזרא, שתתקיים ב-24 בספטמבר ביערות הכרמל.

בית האופנה לא מחזיק במחלקת שמלות כלה רשמית. שמלת הכלה של הדוגמנית תהיה שמלה לבנה בסגנון בוהמייני רומנטי המבוסס על קווי העיצוב המזוהים עם המותג. קלואה מהווה באופן קונצנזואלי חלק בלתי נפרד מהגדרת השיק הפריזאי, ומתמחה בעיצוב נקי ומדויק שנע בין פשטות לתחכום. הזוהר הנונשלנטי שמשכיל להכתיב העיצוב מדי עונה על המסלול ומחוצה לו, הפכו את קלואה ליקיר הפאשניסטות המעודכנות. הנה השמלות הנבחרות מקולקציית אביב-קיץ 2015 היפהפיה של קלואה - קולקציה הידועה כאחת החביבות על בר וכמקור השראה לשמלה המדוברת שנראה בחתונה.

קלואה, שבוע האופנה בפריז אביב-קיץ 2015. GettyImages
לראות ולרייר. קולקציית אביב-קיץ 2015 של קלואה, שתהווה השראה לשמלה המדוברת של בר/GettyImages
קלואה, שבוע האופנה בפריז אביב-קיץ 2015. GettyImages
זוהר נונשלנטי מדויק/GettyImages
קלואה, שבוע האופנה בפריז אביב-קיץ 2015. GettyImages
שיק פריזאי לפאשניסטות מעודכנות/GettyImages
קלואה, שבוע האופנה בפריז אביב-קיץ 2015. GettyImages
בחירה ראויה ולא מפתיעה/GettyImages
בר רפאלי. GettyImages
בר רפאלי לובשת קלואה למסיבה של ווג בפריז, יולי 2015/GettyImages
בר רפאלי. אנטולי מיכאלו,
בר רפאלי לובשת קלואה בפתיחת המסעדה של שגב בשרונים, יוני 2015/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully