וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: בשנה הבאה תהיה מסוקס

10.9.2015 / 8:30

גבר, קבל החלטה לשנה הבאה עלינו לטובה, ותתחיל לקצץ, למרוח ולאמץ כמה מנהגי יופי קבועים, שישדרגו אותך בסולם האטרקטיביות. אספנו עבורך מספר אופציות מחוספסות למתנות טיפוח שוות. מדור חגיגי במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה הזמן להיפטר מהניחוחות החמצמצים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא משנה אם אתה ערס חביב, מטרוסקסואל מלהיב או גיק שמתקלח בתור תחביב - בשנה הבאה אתה חייב להבטיח לעצמך להיות מטופח יותר. הרי מי רוצה לבלות בחברת ההוא שמדיף ניחוחות חמצמצים או זה עם הזקן שמגיע לברכיים? קבל החלטה לשנה הבאה עלינו לטובה, לפיה תקצץ, תמרח ותאמץ כמה מנהגים קבועים, שיהפכו אותך לאישיות אטרקטיבית בעולם ואת החברים שלך לקרובים אפילו יותר.

כדי לפתוח את השנה כמו ראש ולא כזנב אחרי כולם - הרי לך מספר הצעות מחוספסות במיוחד למתנות ורכישות דנדשות עבור הג'נטלמן שמשקיע בעצמו לאורך כל השנה, כולל שיוף הזיפים, מריחת האפטרשייב הנכון והזלפת הבושם המשלים. גבר, שזו תהיה השנה שבה ירצו ללקק ולחבק אותך, אמן.

1. מארז טיפוח לגבר של SABON

מותג הטיפוח מציג מארז חגיגי - "For a true gentleman" בריח הדרים, שכולל שמפו, סבון נוזלי על בסיס שמנים, קרם לאחר גילוח וקרם לחות לידיים. בחנויות הרשת ימכרו לכם אותו ב-119 ש"ח.

פחות או יותר? אם אתם מתכננים לברוח מהארץ בתקופת החגים ואין לכם כוח לארוז את הנוזל או המוצק בשקית נפרדת מהקרם, ברשת הסבונים חשבו עליכם (עצלנים!) וארזו את הכל מראש בתיק רחצה גברי שימושי בהחלט. עד כאן היתרונות, כשהחיסרון המרכזי הוא המחיר הגדול, על שילוב של כמה מוצרים באריזות מוקטנות. אולי באמת עדיף לארוז בעצמך את הכל לבד, עוד לפני ביקורת הדרכונים.

2. ערכת טיפוח Vacuum 5 in 1 של רמינגטון

מכונת תספורת רב תכליתית, שמסייעת גם בקיצוץ שיער גוף עודף וכוללת שואב שערות מובנה. תוכלו לקנות את הערכה במחיר של 399 שקלים ברשתות החשמל.

מפנק או מספק? אם גם אתה חייב לרוץ מארוחת חג ראשון לארוחת חג שני, לפגוש את אמא, החמות, החברה, המאהבת ועל הדרך לשתות לחיים עם החבר הכי טוב, בשלושה ימי חג בלבד, הרי לך פתרון לקיצור זמנים. הערכה של רמינגטון, תסייע לך לגלח, לקצץ גם את פלומת החזה (לחובבים), את השיער באוזניים, בגבות ובאף (למתקדמים), את הזקן, העורף ועל הדרך תשאב הכל בעצמה כדי שלא תבזבז זמן מיותר בניקיון האמבטיה. תודה שזה הכי יעיל שלך, גבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

3. מארז NAUTICA BLUE של נאוטיקה

מותג הלייף סטייל משחרר מארז מיוחד של בושם יחד עם ספרי גוף באותו הניחוח. בחנויות האופנה של המותג ורשתות הפארם ימכרו לכם אותו ב-89 ש"ח.

להזליף או להעיף? מכירים את זה, שריח הדאודורנט שלך כל כך דומיננטי עד שהוא מעפיל על הבושם היוקרתי שרכשת במיוחד כדי לסובב ראשים ברחוב? כדי לפתוח את השנה כמו שצריך ובלי תקלות מביכות, נאוטיקה החליטו שאם כבר תרכוש את הבושם שלהם (יוקרתי פחות), אז יספקו לך גם דאודורנט נלווה על חשבון הבית. הידד ושום מילה על הניחוח הסתמי.

4. מכונת גילוח מסדרה 7000 של פיליפס

חובבי מכשירי הגילוח שסובלים אדמומיות בעור לאחר הגילוח, יגלו מכשיר חדש מבית שנבדק דרמטולוגית לשימוש על עור פנים רגיש, כולל מברשת ייחודית לניקוי עור הפנים, שניתן להשיג ברשתות מוצרי החשמל במחיר 990 שקלים.

לאמץ או לקצץ? אתה אוהב את זה חלק, אבל סובל מהגירוי המעקצץ אחרי שהתער עובר על הלחיים שלך כמו 70% מהגברים בארץ - אין צורך בדמעות, הנה מכונה מיוחדת עבור הנפשות העדינות עם החזות המחוספסת. הבעיה: מרוב ליטוף ודאגה לעור, לא בטוח שהמגלחת של פיליפס מקצצת כמו שצריך את הזיפים המטרידים, כך שלמרות ההבטחות, רק מעבר עיקש על העור עושה בסופו של דבר את העבודה. עם קוצץ השפם שנעדר מהמכונה, לא בטוח ששווה להוציא עליה כל כך הרבה כסף.

5. מארז מרענן לגבר של ניוואה

מותג תכשירי הטיפוח מציג מארז חג לגברים, שכולל דאודורנט אנטי פרספירנט שקוף, קצף גילוח לעור רגיש ונוזל אפטר שייב. רשתות הפארם ימכרו לכם אותו ב-49.90 ש"ח.

מפנק או מספק? לא משנה אם עבור קרובי משפחה חמוצים כמו תפוח ירוק או עבור אהוב יקר כדבש טהור מתוק, כל אחד אוהב לקבל מעט תשומת לב מהלך החגים. המארז של ניוואה, בסיסי ומספק (לחובבי הז'אנר בלבד), יכול להיות הפתרון המושלם למי שרוצה להוציא פחות, אבל להרגיש שנתן יותר. רק זהירות מהשכן הריחני, שלא יחשוב שעקצתם אותו כמו דבורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

6. בשמים בניחוחות מתוקים לחג

לקראת החג, מדפי הפרפומריות המקומיות מתמלאים בשלל ניחוחות לוהטים חדשים של בתי האופנה והקוסמטיקה הגדולים. כי למה שהדודה תריח את סיר הצלי, אם היא יכולה להתפנק בריח מרענן סביב שולחן החג? הנה כמה מהבשמים הנוצצים ביותר.

המריח הוא המסריח?

Michael Kors for Men של מייקל קורס, 299 שקלים ל-120 מ"ל. הניחוח החדש של המעצב האמריקני, לגבר המודרני שמחפש את הריח העצי והאוריינטלי. כל ההתרגשות כוללת טימין ופלפל שחור, גד (כוסברה) סנדלווד וזמש, בשילוב שבסופו של דבר יכול לבלבל את המריח.

A-Men Pure Malt של טיירי מוגלר, במחיר 380 שקלים ל-100 מ"ל. המהדורה האקסקלוסיבית החדשה של הבושם המיתולוגי, פונה לגברברים חובבי משקאות חריפים שישמחו שהבושם שלהם יושן וחומם במשך שבועות בתוך חבית, ממש כמו ויסקי - ובסופו של דבר מריח כמו עץ ולתת. להזליף, לא לשתות.

DSQUARED2 WILD מבית דיסקוורד2, עולה 499 ש"ח ל-100 מ"ל. צמד המעצבים הקנדי השובב עטפו את הבקבוקון שלהם בעור שחור, כשהניחוח בתוכו כולל את עץ הסנטולינה המרענן, לוטם מעושן, בלסמי ואמבר מהטבע, שמספק ניחוח בולט אך מעודן - ובסך הכל די בינוני.

ארמיס משחרר את Aramis Black, ב-179 שקלים ל-110 מ"ל. הוא אמנם מערבב אשכולית, פרי האלמי ועלים ירוקים שמעדנים את תווי הערער ופולי הטונקה, אבל בסופו של דבר מותיר ריח מבוגר, שכנראה רק גברים בגיל העמידה שרוכשים רכב חדש כדי להלהיב נשים צעירות יאהבו.

המותג הבריטי דנהיל עם dunhill Icon, 399 ש"ח ל-100 מ"ל. אריזת המתכת בסגנון כלי רכב, שומרת על תערובת מרכיבים ופרחים נדירים, כולל ברגמוט איטלקי שזור בהל ולבנדר מפרובנס, פלוס טוויסט גברי עם עורות, אלון ואזוב. לגבר-גבר בלבד.

Burberry Brit Splash של ברברי, במחיר 265 שקלים ל-100 מ"ל. בית האופנה מפתיע בתמהיל קיצי שמתאים לישראלים המיוזעים, כולל מלון עם דבש, רוזמרין, עם רקפת וסיגליות, וטיבר ומושק. לעומת הצנוניות מלונדון, מדובר בבושם מלהיב ומפתיע יחסית.

חברת היוקרה מרצדס-בנץ עם Mercedes-Benz Pure Woody, שעולה 435 ש"ח ל-100 מ"ל. הריח האלגנטי של המותג לעשירון העליון, מורכב מתמציות תפוחים ירוקים מתובלים בגינג'ר, פרחי גרניום רכים, סיגליות ואמבר. כלומר, פחות שעיר, צעקני ומקושט משהייתם מדמיינים שהניחוח של מרצדס יהיה.

פראדה עם Prada Luna Rossa Sport, ב-299 ש"ח ל-100 מ"ל. המותג היוקרתי בניחוח ספורטיבי חדש, שאמור לאתגר את הגבר שיזליף את תערובת המרכיבים הלא צפויים, בהם ג'ינג'ר ופירות יער, טבק עשיר בשילוב טונקה, וניל ולבנדר. אם מיוצ'ה פראדה אמרה, אז היא כנראה יודעת מה ילהיב את העולם.

Pour Lui-Time Out של מובסון, עולה 452 שקלים ל-100 מ"ל. מסע באוקיינוס של המותג הצרפתי, כולל גרידת לימון, דומדמניות ואגוז מוסקט, לצד מרווה מי אוקיינוס ושמן פצ'ולי עם הדרים. יום לים, בריח שלא תמצאו אצל הרבה אנשים.

אל תגלה לחברה אבל...

אתה אוהב את זה שהיא לובשת את חזיות ותחתוני התחרה של ויקטוריה'ס סיקרט שקניתם יחד בחו"ל. אתה מת על חלוק הסאטן שהיא מורידה במהלך ערב רומנטי, מתלהב מקרם הגוף הסקסי שרכשה כשנסעה לוויאנד. אתה תמות אם היא תדע, אבל אף פעם לא יכולת לעמוד בפני הצצה לתצוגת המסלול המפורסמת של מותג הלנז'רי. אבל רגע, מה עם משהו בשבילך, באדיבות מיס ויקטוריה?

אז זהו, שבשנה הבאה גם הג'נטלמן הישראלי יוכל להזליף על עצמו מעט מהצ'ארם של מלאכיות התחרה - כיוון שהבושם הגברי של המותג, Very Sexy Platinum For Him, עשה עלייה לארץ הקודש. את הריח שעולה 350 ש"ח ל-100 מ"ל בדיוטי פרי, ומשולב משמן מרווה, פלפל סצ'ואן, שלל סוגי מאסק, גרדניה ולבנדר, תאפשר לה לגלות על העור שלך בעצמה. סליזי, אבל גם ויקטוריה כזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully