וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטזיות שמתגשמות אחרי חצות

24.9.2015 / 10:15

נשים מייחלות למעיין נעורים מהאגדות, כי מי לא הייתה רוצה להישאר צעירה עם עור פנים קורן ונטול קמטים? כולן מחפשות את הדבר הבא שיעזור לזה לקרות, אבל עד שיתגלה מקור קסם כזה, מצאנו תכשיר דומה, וכמו בסיפורים - הוא פועל בלילה

אישה שוכבת על ספה. ShutterStock
מקום נכבד במדף התכשירים של כל אישה/ShutterStock

נשים תמיד נמצאות על המשמר ומקפידות להישאר מעודכנות בכל הנוגע לטיפוח עור הפנים ומוצרי היופי שישאירו אותו צעיר וזוהר. לרוב, ארסנל העזרים שלהן כולל מוצרים בסיסיים כמו קרם לחות, הגנה וקרם עיניים, אבל מה בנוגע לסרום? אם עדיין לא שמתן לב, שימוש בסרום והוספתו לשגרת הטיפוח הולכים ונעשים פופלאריים, והוא תופס מקום נכבד על מדף התכשירים ההכרחי של כל אישה.

מה זה בעצם סרום?

ההסבר המדעי, למי שמתעניינת: "סרום הוא נוזל קליל שנקלט במהירות בעור הפנים. הוא מעושר בחומרים פעילים ובנוגדני חמצון כמו ויטמין C או E, שנועדו לספק רמות גבוהות של חומרים חיוניים ישירות לעור", מסביר לנו ד"ר יהושע צייכנר, מנהל מחקר קוסמטי וקליני בבית חולים הר סיני בניו יורק, "מכיוון שהוא אינו מכיל שמן, הסרום הוא כמעט 90 אחוז מים ולא משאיר שאריות שומניות מאחוריו".

"באופן כללי", אומר ד"ר צייכנר, " נדרשות מספר פעמים בודדות של שימוש בו כדי להגדיל את כמות הלחות ולחולל שינויים, זאת בהשוואה לשבועות או אפילו חודשים שנדרשים להאיר כתמים חומים, לשיפור מראה העור, הקמטוטים והקמטים על ידי שימוש במוצרים אחרים".

בזמן שישנתן

בעוד שכולן (כמעט) יודעות שלדלג על ניקוי הפנים לפני השינה זה רע, לא תמיד ברור מה היא שגרת הטיפוח הנכונה בערב. על פי חוקרים מאוניברסיטת קליפורניה-אירוון, תאי העור גדלים מהר יותר במהלך השינה, כך ששגרת טיפוח לילית טובה צריכה להיות בעדיפות גבוהה, והשימוש בסרום שמיועד ללילה הוא שלב משמעותי בשגרה.

אם ידוע שסרום נותן בוסט רציני לטיפוח העור, מגדיל את האפקטיביות של שאר התכשירים וחיוני למראהו, הרי שבלילה הוא אפקטיבי אפילו יותר.

"מכיוון שוויטמין C, שנמצא בסרום, מסייע בהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים, מרבית הרופאים ממליצים על שימוש בו במהלך היום", אומר ד"ר צייכנר, "אבל בהתחשב בנתונים חדשים שמראים כי נזקי השמש (UV) ממשיכים להשפיע במשך שעות, אחרי שעזבתן את השמש, כנראה שיש צורך להמשיך ולהשתמש בחומרים נוגדי חמצון גם בלילה".

"השימוש בסרום במהלך הלילה", הוא מוסיף, "יעזור להילחם בנזקים גם למחרת, מכיוון שהגוף בונה אחסון של חומרים נוגדי חמצון במהלך הלילה ויבטיח שלעור תהיה מספיק הגנה כשהוא הכי זקוק לה". אנחנו נהנים לקרוא לזה: אפקט היום שאחרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סרום.
נוזל קליל שנקלט בעור הפנים

בא לשכונה מוצר חדש

אבל מי שכבר ידעה את כל זה היא אסתי לאודר. כחלוצה בתחום תיקון העור בשעות הלילה, היא הייתה בין הראשונות שהבינו, כבר בשנת 1982, כי שעות לילה הן הזמן המתאים לתיקון הנזק שנגרם לעור במהלך היום - אז השיקה החברה את Night Repair. כעת, 31 שנה אחרי, מודעים לכל התגליות, מחוללים באסתי לאודר מהפכה נוספת בתהליכי התיקון הליליים תוך הסתמכות על עשורים רבים של השראה ומומחיות בחקר הדנ"א והכרונו-ביולוגיה. החברה משיקה את הסרום החדש, מתקדם ומקיף יותר.

ה- Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II, הוא סרום שמטפל בכל סימני ההזדקנות של העור ומיועד לשימוש בשעות הלילה.

נוסחת התכשיר רבת העוצמה, היא פרי מחקריה החדשניים של החברה בתחום הקטבוליסיס- תהליך תיקון טבעי המתרחש בתאי העור בשעות הלילה. הנוסחה תומכת לראשונה בתהליך זה, החיוני למראה עור צעיר יותר. היא מעצימה את התהליך הטבעי ומייעלת אותו.

סרום.
לחות שמזינה את העור

פשוט להיראות נפלא

סרום הלילה הנפלא הזה דואג לתיקון מקיף ביותר של העור ולשיפור משמעותי במראהו. הוא דואג לנטרול מרבית הרדיקלים החופשיים שנוצרים בסביבה עוד לפני שהם מסוגלים להזיק לעור (זוכרים אפקט היום שאחרי?). עם פחות נזק יומי לתקן העור יראה צעיר יותר בעתיד.

מלבד זאת הוא מספק לחות, הרבה לחות, שמזינה ומרגיעה את העור ומאפשרת לכן להרגיש נוח בכל שינוי ההבעה בפנים ויאפשר לכם, כאמור, להשתמש בפחות איפור כי יש פחות פגמים להסתיר.

ברור שנוסחת הסרום מרשימה ביותר וכוללת יותר מ-25 פטנטים רשומים, אבל תכלס, סביר להניח שמה שאתן באמת רוצות לדעת זה שאתן נראות פשוט נפלא – אתן רוצות לדעת שהתכשיר מפחית באופן דרמטי את מראם של כל סימני ההזדקנות העיקריים כמו קמטים וקמטוטים, ושהוא מעניק לעור מראה צעיר יותר, וקורן יותר, עם גוון אחיד. לא זה מה שרציתן לדעת? אז לידיעתכן, כן, זה מה שאכן קורה.

וואלה! NEWS בשיתוף אסתי לאודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully