וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים שקראנו בווג: מה חשבו בעולם על שמלת הכלה של בר רפאלי?

1.10.2015 / 13:17

זמן קצר לאחר פרסום תמונות החתונה, השמלה כבר סוקרה על ידי התקשורת העולמית. ווג פריז, הארפר'ס בזאר ומגזין פיפל הם רק חלק מהאתרים שלא ויתרו על דיווח מיידי. אז מה היה להם להגיד? הכנו לקט מיוחד לקלסר התיוקים של ציפי

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו, למי שפספס: החברים עתירי הסטייל של הכלה מרימים לה בסרטון החתונה

בר רפאלי בשמלת הכלה שלה בעיצוב קלואה, ספטמבר 2015. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי קורנת בשמלת הכלה שלה/צילום מסך, אינסטגרם
אין ליטוף אגו רך ונעים יותר מלקרוא על שמלת הכלה היפה שלך בווג פריז

יש מקום להניח שגם בתוך השמחה הגדולה וההתרגשות יוצאת הדופן, בר רפאלי מתעניינת בכל מה שנכתב עליה ועל החתונה, ובוודאי שבתקשורת העולמית. הרי אין ליטוף אגו רך ונעים יותר מלקרוא על שמלת הכלה היפה שלך בווג פריז. ואם היא עדיין לא מוצאת זמן לכך עקב מחויבויות קריירה קודמות, אז ברור שציפי רפאלי, אם הכלה שהדהימה את כולנו עם גזרה חדשה, מוצאת לכך זמן ואף מתייקת בקלסר בסדר מופתי. כי לא כל אחת היא אמא של טופמודל. אז בשביל גברת רפאלי, גברת עזרא ובעיקר עבורכם, סקרנו את הדיווחים המרכזיים בחו"ל על שמלת הקלואה של הכלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האפינגטון פוסט: "יותר חלומית ממה שדמיינתם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלוס מילה טובה על סידור השיער/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתון המקוון והפופולרי מתאר את הזוג הטרי כ"משגע" ומודה לדוגמנית עבור התמונה שהיא שיתפה באינסטגרם. "בר רפאלי מתחתנת בשמלת מעצבים שקופה וחלומית", על פי האפינגטון, "יותר חלומית ממה שדמיינתם". לסיכום נכתב כי סידור השיער הותאם באופן מושלם ל"וייב הבוהמייני של השמלה". וכל מילה מיותרת.

מגזין פיפל: "צפו בשמלה הרומנטית והאלילית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלוס פרגון למדריך היוגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדור הסטייל של מגזין פיפל מדווח שסוף סוף אפשר להציץ בשמלת הכלה של בר רפאלי וגם "לפתח אובססיה". השמלה מתוארת בקצרה, אבל נמסרים פרטים על האירוע כפי שהם דווחו ב- "sraeli news site Walla!", שזה כידוע - אנחנו. המגזין גם מפרסם תמונות של בר בביקיני מעמוד האינסטגרם שלה ויודע לציין ש"מלבד גנטיקה, בר קיבלה את גוף הכלה שלה בעזרת מדריך היוגה צ'אד דניס".

הארפר'ס בזאר: "בר רפאלי מתחתנת בקלואה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלוס מילה על המראה המשוחרר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין האופנה הוותיק מתמקד בשמלה, מצטט דברים שכתבה בר באינסטגרם שלה, מזכיר את שם מעצבת הבית של קלואה - קלייר וואייט קלר, את ההשראה מקולקציית קיץ 2015 של בית האופנה ומתאר בקצרה את המראה של בר, כולל "תלתלי חוף משוחררים".

הדיילי מייל: "שמלה שמיימית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלוס טיפ לכלות עתידיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצהובון הבריטי הפופולרי כהרגלו מדווח הרבה כבר בכותרת. בהמשך הוא מתאר את שמלת הכלה כ"מדהימה" ולא שוכח להבהיר למי שפיספס שהיא "חצי שקופה". הבעל הטרי מתואר פה כ"מאהב" ומצוין שבר כרכה שתי ידיה על "חזהו וכתפיו". לצד איור השמלה, נאמר שהיא "שמיימית" והטקס היה "חלומי". כמו כן מציע העיתון למי שרוצה שמלה "לא מוקצפת" לראות בבר כמודל.

הדיילי טלגרף: "בר רפאלי מראה את 'שמלת החלומות' שלה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלוס מידע הכרחי על הסטטוס של הכלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדיילי טלגרף הבריטי מודיע בכותרת שבר רפאלי מראה את שמלת החלומות שלה ודואג לשים מרכאות על "שמלת החלומות". כלומר, העיתון מבקש להבהיר - זה היא אומרת, לא אנחנו. אז טלגרף יקר, גם אנחנו אומרים! בהמשך נמסר מידע על החתונה ועל השמלה, ובאופן מעניין מצוין כי מדובר בנישואים שניים של בר: "נישואיה הראשונים לידיד המשפחה היו קצרים, לכאורה כדי להימנע מגיוס לצבא הישראלי, גיוס שנשים נשואות פטורות ממנו".

פאשניסטה: "בר רפאלי מתחתנת בקלואה בהתאמה אישית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלוס מילה על האקס המפורסם. איך לא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר פאשניסטה מדווח בקצרה ובענייניות על החתונה והשמלה. "היא כל מה שציפינו מבית האופנה הצרפתי - אוורירית, שמיימית, מעט שקופה עם קצת ראפלס", מסכם האתר. הוא כמובן גם מאזכר את האקס המפורסם ליאונרדו די קפריו ומציין שהשניים יצאו בין 2007 ל-2009. זה לא היה שש שנים?

ווג בריטניה: "מבט ראשון - בר רפאלי מתחתנת בקלואה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלוס אינפורמציה יבשה אך מרתקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הווג הבריטי מדווח אינפורמטיבית ובאופן אובייקטיבי עד יבש על החתונה; איפה היא נערכה (Carmel Forest Spa Resort in Haifa), כמה היא עלתה (330 אלף דולר) סערת סגירת השטח האווירי וביטולו (כולל ציטוט מנומק של שר התחבורה), זמר החתונה שלומי שבת והשיר שלו ("The Beginning Of the World"), מועד אירוסי הזוג (מרץ השנה), האקס המפורסם של הכלה ומי עיצב את השמלה.

ווג פריז: "השמלה דרשה 150 שעות עבודה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלוס טעות מצערת בתאריך/מערכת וואלה!, צילום מסך

הווג הכי שיקי שחגג ממש השנה 100 שנה להיווסדו לא חש עצמו מרומם מדי ודיווח על השמלה מזווית הקוטור. לצד איור העיצוב נכתב כי "השמלה דרשה לא פחות מ- 150 שעות עבודה". כמו כן נמסרו פרטים על מיקום האירוע ושם החתן. התאריך שצוין, 23 ספטמבר, היה ערב יום כיפור והוא כמובן שגוי - שכן החתונה נערכה למחרת. ווג פריז חזקים באופנה, פחות בחגי ומועדי ישראל.

קוסמופוליטן: "שמלה מהממת כמו שהייתם חושבים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלוס מילה על עדי עזרא/מערכת וואלה!, צילום מסך

המגזין הפופולרי מלא מחמאות, כולל בכותרת. השמלה לפי קוסמו, "מהממת כמו שיכולתם לדמיין". בר מכונה כאן "סופרמודל" שחוותה "ערב קסום בישראל". כמו כן, המגזין לא מפספס את הקונספציה וכותב: "השמלה מהממת, אבל גם פשוטה באופן מפתיע" וש"הבעל לא לבש חליפה".

פוקס ניוז: "שמלת כלה שקופה וסקסית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלוס ציטוט רומנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר פוקס ניוז מפרסם ידיעת וידיאו על "היום המאושר בחייה" של בר רפאלי, כפי שהיא עצמה כתבה באינסטגרם שלה. הם גם קובעים כי השמלה של בר המתוארת כ"סופרמודל" הייתה "שקופה וסקסית". מובא גם ציטוט של האמירה הבלתי נשכחת שלה: "התחתנתי עם החבר הכי טוב שלי. חיו, צחקו ואהבו יחד לנצח".

גלאמור: "שלמות הבוהו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלוס איזכור לשלומי שבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין האופנה והטיפוח קובע כבר בכותרת שלו כי מדובר בשיא מוצלח של יישום הטרנד הבוהמייני, ושהשמלה של בר היא: "בוהו פרפקשן" (שלמות בוהו). הוא מספק פרטים קצרים על החתונה - מיקום, מספר אורחים וכדומה. בגלאמור גם יודעים מה שר זמר החתונה שלומי שבת כי גם הם ציטטו את וואלה! NEWS. גם לנו מגיע לעוף על עצמנו קצת.

פרז הילטון: "שמלת כלה נינוחה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלוס מחמאות מציר הרשע/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלוגר הרכילות הנודע מפרסם תמונה של הזוג הטרי בנשיקה לוהטת, וכהרגלו מוסיף גרפיקה של לבבות ילדותיים. בר מתוארת על ידי הילטון השיפוטי והישיר בדרך כלל כ"כלה יפה שלבשה שמלת קלואה חצי-שקופה ונינוחה". הוא גם יודע להגיד ששלומי שבת זמר החתונה הוא שופט ב"דה וויס איזראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully