וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע שנות השבעים, גרסת רנואר

6.10.2015 / 9:17

רשת רנואר נערכת לספק להיטי בוהו-שיק פרקטיים למלתחת החורף שלכם. בתפריט: שמלות מקסי מודפסות מבדי שיפון, וסטים בהירים דמויי פרווה, חצאיות זמש בגוונים חומים, מכנסיים מחויטים והרבה רומנטיקה אופנתית

רנואר חורף. גורן ליובונציץ'
טרנד כובש כבר ארבע עונות ברציפות/גורן ליובונציץ'

מה כבר לא נאמר על אופנת שנות השבעים? כבר ארבע עונות ברציפות שההשראה הבוהמיינית הקלילה כובשת כל חלקה טובה בעולם האופנה. נדמה כי השיא הגיע בשבוע שעבר כשנחשפה שמלת הכלה המגה-מתוקשרת של בר רפאלי. מדובר ב"עשור שהתחיל בסיומה של מלחמה וילדי הפרחים, המציא את הג'ינס והתקדם למראה הזוהר של הדיסקו", תיאר זאת במדויק רון (רונקו) קאהן, המעצב הראשי של רנואר, ובעצם ניסה לנפק תשובה לשאלה מדוע טרנד הסבנטיז ממשיך לשלוט כאחד המשפיעים על הסטייל בעת הנוכחית.

גם רשת רנואר מספקת להיטי בוהו-שיק פרקטיים למלתחת החורף הקרובה. קולקציית הסבנטיז של הרשת מתאפיינת בחזרה לגזרות, לחומרים ולדפוסים משנות השבעים אך בגרסה מעודכנת המותאמת ללקוחה הישראלית של 2015/16.

רנואר חורף. גורן ליובונציץ'
השיק הסבנטיזי בגרסתו האלגנטית/גורן ליובונציץ'
רנואר חורף. גורן ליובונציץ'
צבעי אדמה חמימים/גורן ליובונציץ'

מראה שכבות, כמיטב המסורת

כך לדוגמא ניתן למצוא מגוון פריטים העשויים מבדי דמויי זמש, בדי שיפון חלקים ומודפסים ווסטים דמויי פרווה. הגזרות עצמן נעות בין שמלות מקסי ועד לשמלות קטנות ומחמיאות בגזרת A.

ניתן גם למצוא מכנסיים מתרחבים בגזרה מחויטת המשולבות עם חולצות מכופתרות עם עניבת קשירה אלגנטית. ההדפסים זוכים לככב והפעם באקלקטיות מגוונת הם מתחילים מפרחוניות ססגונים ומגיעים עד לדפוסים קטנטנים המדמים עניבות.

כמיטב המסורת החורפית נעשה שימוש רב במראה השכבות. הצעה שלנו לאאוטפיט חם מהתנור, ליצירת מראה סתווי רומנטי: שילוב בין שמלה קצרצרה שמתחתיה חולצה מכופתרת או שמלה מתנפנפת שעליה מונח ווסט פרווה. הצבעוניות עשירה וחמה ונעה בין גוונים של ירוק זית, חרדל, קאמל, בורדו יין וקוניאק. יש חזרה לגווני החום ולגוונים טבעיים של אדמה וצבעי תבלין.

טווח מחירים - 99.90-369.90 שקלים

לצפיה בקולקציה המלאה

רנואר חורף. גורן ליובונציץ'
פריחה ססגונית/גורן ליובונציץ'
וואלה! NEWS בשיתוף רנואר
  • עוד באותו נושא:
  • רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully