וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצפייה בלופ: ליידי גאגא מציגה את הקולקציה החדשה של טום פורד

6.10.2015 / 9:50

בזמן שכולם עסוקים במתרחש על המסלולים של שבוע האופנה בפריז, המעצב האמריקאי מחליט לוותר על תצוגה ומראה מעבר לאוקיינוס את הקולקציה החדשה שלו באמצעות קליפ מוזיקלי תוסס וממכר בכיכובה של גברת גאגא, המחדשת להיט דיסקו ישן

אתר רשמי

לאחר שראינו את ג'ון האם ("מד מן") זוכה באמי בחליפת טום פורד הורסת, לא יכולנו שלא לצפות בקוצר רוח לקולקציית אביב-קיץ 2016 החדשה של המעצב האמריקאי המוכשר. אז היא סוף סוף הוצגה, אבל באופן שגרם לנו לבחון אותה שוב ושוב, ואף להאזין לה. בדיוק מה שאתם שומעים. כשכל העולם להוט אחר המתרחש על המסלולים בשבוע האופנה של פריז, פורד מחליט לוותר על תצוגה ומרים קליפ ממכר ועמוס בסטייל עם לא אחרת מאשר ליידי גאגא.

המוזיקאית התוססת הקליטה במיוחד גרסה חדשה ללהיט I Want Your Love של הרכב הדיסקו הנודע "שיק" מ-1978. השיר מהאלבום "סה שיק" של הלהקה, שוחרר מיד לאחר להיט הענק "לה-פריק" והיה לאחד השירים המצליחים של הלהקה ואחד הבולטים בעידן הדיסקו בכלל. הוא זכה לקאברים, רמיקסים וסימפולים רבים במהלך השנים. גרסת ליידי גאגא עובדה לבקשתו של טום פורד על-ידי נייל רוג'רס, מייסד וגיטריסט מוביל ב"שיק", המשמש היום כמפיק מוזיקלי ובין היתר עבד עם מדונה, בריטני ספירס, דאפט פאנק, פארל וויליאמס וקיילי מינוג.

הקליפ הועלה לראשונה באתר הרשמי של פורד. הוא צולם בלוס אנג'לס על-ידי צלם הקולנוע בנווה דלום ("ארץ יבשה", "התיאוריה של הכל") ובוים על-ידי צלם האופנה ניק נייט. ההשראה: תוכנית הבידור האמריקאית "Soul Train" ששודרה בין השנים 1972-2008 והעניקה במה בעיקר לאמני R&B, סול, היפ הופ, אך גם לפאנק, דיסקו וג'אז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נענתה להצעה הנחשקת והקליטה קאבר במיוחד. הגברת גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך
הביגוד עצמו הוא כמובן סקסי, ראוותני וחצוף, אופנת טום פורד מוחלטת, כזאת שמבקשת לנפנף ברגליים חטובות ובמתניים צרים

פורד אינו מעצב האופנה הראשון שמציג קולקציה בקליפ מוזיקלי, אבל הוא הראשון מהדרג הראשון שהפיק קליפ כזה. בדברים שמסר המעצב במקביל לשחרור הקליפ, נאמר כי הוא חיפש "דרך להציג באופן קולנועי קולקציה שמראש עוצבה עם מחשבה להצגתה ברשת". והמוצר הסופי, מיצג היברידי של אופנה ומוזיקה, מופלא. חגיגת סטייל וריקוד נוסח מועדוני שנות ה-70, כולל ריקודי שורות, רק שהפעם הן בצדי "מסלול" קצר ולא בצדי רצפת אורות צבעוניים ומרצדים.

הביגוד, ליום ולערב, הוא כמובן סקסי, ראוותני וחצוף, אופנת טום פורד מוחלטת, כזאת שמבקשת לנפנף ברגליים חטובות ובמתניים צרים. הדוגמניות והדוגמנים פה, מיקה ארגנרז, לקסי בוילינג, קיילה סקוט, שיאו וון ג'ו, ולרי קאופמן, אמליין ואלאד, לידה פוקס, לאקי בלו סמית, אלכס דנסטן, דיויד אגבודג'י, וטארון ניג'ר - מפליאים בריקוד מדבק.

טום פורד עסוק בימים אלו בבימוי Nocturnal Animals"" המבוסס על "טוני וסוזן", ספרו של אוסטין רייט. בסרט מככבים ג'ייק ג'ילנהול ואיימי אדמס וזהו סרטו השני של פורד כבמאי לאחר "סינגל מן" המצליח מ-2009.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

איך הן רוקדות! הדוגמניות בקליפ קולקציית אביב-קיץ 2016 של טום פורד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully